[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

jus

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 12:22

Bij ons op stal staan er verschillende bruinen van 1 en 2 jaar , staan wel in Spanje.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 14:04

peetisgreat schreef:
ahahah die snoetjes geweldig
ik moet eerlijk zeggen het lijkt me ook helemaal niks hoor
brrrr warme melk zo van de koe (maar goed ik lust het niet eens gewoon Koe )

Hahahaha ik zou dat ook echt niet lusten!! Maar ik drink gewone melk ook niet Knipoog, alleen optimel met een smaakje Tong uitsteken.

Hier schijnt het zonnetje alweer lekker (zo lekker aan de kust in Katwijk Tong uitsteken) zag gelijk allemaal auto's richting het strand rijden. Het was alleen jammer dat ik moest hardlopen. Want dat is wel weer erg warm in het zonnetje...

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 14:18

Hahaha! Peet ik lees net dat er geen toiletpapier aanwezig is in de blokhutten, dus je zal toch met je rolletje over de camping moeten lopen! Duivel Duivel Duivel Duivel

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 15:52

_Saida_ schreef:
Hahaha! Peet ik lees net dat er geen toiletpapier aanwezig is in de blokhutten, dus je zal toch met je rolletje over de camping moeten lopen! Duivel Duivel Duivel Duivel

ach ik loop dan nu van de camping naar deblokhut en weer trg hihihi is altijd beter dan heen en weer naar de wc toch

enne heb je nou die mooie vent al geregeld niet vergeten he Vingers aflikken
ach we kunnen anders wel ff gaan stappen in de buurt past frits wel op de kids he
gaan wij de buurt onveilig maken
Tong uitsteken

heb net heelrijk buiten gereden tsjil was zo braaf we hebben lekekr genoten vanelkaar we waren maar met zijn twee`tjes ikke en tsjillert heerlijk rustig
soms begon hij heel hard te hinniken die gek schudt je zo lekker dor elkaar Haha!
maar hele weg oortjes recht op de schat denk dat weer wat hou ik van dat beest dit is echte liefde jammer dat je niet kan trouwen met een paard hihihihi

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 16:42

Helaas, gezakt Boos! Ze vonden dat ik meer door moest rijden en 1 bijzondere verrichting ging niet helemaal goed..
Vind mezelf nogal lang met 11 meter dus was wat voorzichtig, iets té voorzichtig dus..
zal nog ff van het weer genieten met Goya

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 16:45

Saida & Peet: Hahaha, lig hier al dubbel om jullie gekke verhalen ROFL . Dat wordt een dolle boel Haha! .

Soeske: Jeetje, balen zeg Boos! . Wanneer kan je weer? Gelukkig kan je wel wat leuks gaan doen met Goya. Heeft vriendlief het nog naar zn zin op vakantie?

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 16:47

Ilona, ja, echt balen. Als het goed is 23 augustus. Ja, zo ff lekker uitwaaien.
Hij heeft het niet echt naar zn zin, vrienden om hem heen zijn wat irri (had ik ook al voorspeld, maarja, niet luisteren natuurlijk haha, eigewijs;) ) en hij mist mij ontzettend. Ik hem ook hihi. Maandag nacht haal ik hem weer op, zie ik hem weer gelukkig Lachen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 16:55

Gelukkig kan je vrij snel weer Haha! . Maar balen van je vriend.. áls je dan op vakantie bent, moet het op zn minst leuk zijn. Ag ja, gelukkig is het maandag allemaal weer het "oude" Tong uitsteken .

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 17:55

Soeske: Jammer dat je het niet gehaald hebt!! Maar ja het zijn ook zulke zeikers bij het CBR Tong uitsteken. Dan rij je weer te voorzichtig en als je wel goed doorrijd ben je straks weer te zelfverzekerd Knipoog. Ach ja ik heb nog steeds trauma's door het CBR, heb 4x over mijn rijbewijs gedaan... De eerste 3x geen ingreep gehad ofzo ging eigenlijk wel goed maar telkens gezakt. De derde keer op mijn kijken terwijl de andere 2 dat juist goed vonden (die vent kon ik wel schieten!). 4de keer een ingreep (zat bijna tegen een paaltje aan Tong uitsteken, zenuwen he...) en die liet me wel slagen... Hoe raar kan het lopen!!

Maar goed volgende keer beter! Het is maar net geluk hebben met de examinator.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 19:29

Idd balen zeg!
En het is net wat gezegd wordt: het hangt echt van de examinator af!

Ik ben de 1e keer voor mijn rijbewijs geslaagd, terwijl ik dat echt NIET verdiend had!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 20:54

Afbeelding
nopu hier is dan ene voorproefje van mijn tentje
kan ik mooi in liggen of niet kan zelf tsjillert erin zetten als het regent
Afbeelding
we hebben hem maar even geprobeerd om te kijken of alles goed was en ja hoor geslaagdt
Haha!
foto`s zijn bij mijn buurvrouw gemaakt en met telefoon vandaar slechte kwaliteit Vingers aflikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 20:55

Hahaha wat een hippe tent Clown

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 22:15

haha heb hem wel geleend hoor

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 22:39

haha lachen die tent Tong uitsteken !!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 22:59

Petra -> Dat gaat je heel wat flessen parfum kosten Peet, want je denkt toch niet dat ik ga slapen in die stank van jou, hè?
Ik ben benieuwd hoe snel het tentje staat als jullie daar zijn, 10 min. zei je toch? Knipoog
En dan moeten de luchtbedden nog opgepompt, spullen erin, etc........ Volgens mij heb ik 's avonds zoveel buikpijn van het lachen dat ik niet eens meer KAN bbq-en!

Suzanne -> Balen dat je bent gezakt zeg!
Wanneer mag je een her?

Ilona -> Ik weet het niet erg met die Marielle en Petra, hoor.
Die komen met 7 personen, 4 paarden en 3 pony's, en dan komen ze met 4 trailers, nemen 3 tenten mee, een koelkast die niet meer dichtkan omdat er zoveel spullen in moeten, en je wil niet weten hoeveel spullen ze nog meer meenemen.
En het mooie is dat ze nog nooit hebben gecampeerd!!! Haha!
Ik zei al; Frits en ik zetten onze stoelen daar even mooi voor neer, borrel of biertje erbij, zakkie chips en maar genieten van hoe hun dat voor elkaar gaan krijgen, hahaha!
Nee, ik weet zeker dat we een supergezellig weekend gaan krijgen, met heeeeeeel veel lol!
We gaan gewoon ff scouten voor volgend jaar, want dan gaan we met een groep van dit topic een weekend weg, en jij moet ook mee, hahaha!

Vanmiddag weer op Rintske gereden, en het ging zooooooo goed weer!
Ik heb haar eerst gelongeerd in de longeerring, maar dat was zo'n baggerzooi dat ik besloot het rijden in de buitenbak te gaan doen.
Eigenlijk mag daar niet gelongeerd worden, maar omdat ik er toch op zou gaan was het niet echt longeren vond ik.
Ik reed in kleine voltes om Mayke heen, telkens weer een stukje hoefslag pakkend en zo de hele bak rond.
Rintske vond het op de hoefslag nl. erg eng.
Het merendeel hebben we gestapt, telkens weer dat ze dat stukje hoefslag mee zou pakken.
Ze probeerde ook om iets te zoeken om bijv. van te schrikken of om dan juist niet die hoefslag op te moeten.
Ik moest haar meer op mij laten letten, en dus meer de leiding overnemen.
Dat ging best goed!
We hebben ook nog stukjes gedraafd, en ook dat ging super!
Lekker rustig tempo, ik kon al veel beter blijven doorzitten en ze bleef heel netjes bij mij.
Tijdens het rijden kwam er nog iemand in de bak rijden, maar op een paar kleine momenten na trok ze zich daar vrij weinig van aan.
Saida zit dus weer op die roze wolk!!!!
Ben weer supertrots op mijn meissie!
Ze mag nu lekker een week of 2 genieten, even lekker niets doen en niets moeten.
Kan alles een beetje bezinken.
En dan na mijn vakantie gaan we weer rustig verder.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 23:26

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 23:31

Bedankt iedereen! Lachen

Sorry ik kan even niet bijlezen, dat doe ik morgen. Heb wel een goed gesprek gehad met mijn moeder. Het was eigenlijk al zeker dat Fuego werd verkocht. Maar ik heb nu een mail gestuurd naar mijn stiefvader, met mijn gevoel, en de waarheid enzo. Me moeder zei dat dat heel misschien wel kon helpen, maar dat zij niks meer kon doen. Nu maar afwachten..

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 23:49

Saida Fijn dat het zo goed gaat met Rinske!Lekker genieten Cool

EsssIk moest vroeger ook mn pony latijd allemaal zelf doen,hij stond niet bij ons thuis,geen waterleiding daar,dus met emmers water op mn fietsje iedere dag(je wil niet weten wat een pony drinkt op een hete zomerdag Tong uitsteken ,en je wil ook niet weten hoe snel je vers gebrachte drinkwater kan bevriezen Knipoog ) mest moest ik met kruiwagentje het hele dorp mee door,voeren voordat ik naar school fietste(12km) Tsja,ik had mijn pony niet onder de makkelijkste omstandigheden,en ik deed het allemaal zelf,maar het was bij ons ook wel het nr 1 dreigement van mijn ouders.....ze weten gewoon hoe gek je er mee bent,en dat gebruiken ze Knipoog
Maaruh....Fuego "vergeten"???????? Bloos!

Missmuts Knapperd hoor! Dat klepperen doet onze haflinger ook,en is idd stress gerelateerd,ze doet het in vreemde omgeving,bij hoefsmid enz...

Suzanne Balen Boos! zonde altijd van de tijd en het geld...

Heidi Gewéldig die foto's van "vieze bekken trekken" *LOL*

Moreno gaat goed vooruit met rijden,ik heb hem nog op de stoeterij staan zodat ik ook nog wat in de bak kan oefenen...wat me wel opvalt is dat hij met rijden hoe langer hoe kijkeriger en "brutaler"wordt,zou dat iets met zn zelfvertrouwen te maken hebben ofzo? De eerste en tweede keer buitenrijden ging super,wel kijkerig,maar overal langs....nu vanavond stopte hij steeds en staakte of keerde met een ruk om...
Verder ben ik echt verliefd op hem,hij hinnikt al als hij me aan ziet komen lopen Lovers

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 23:55

Zozo, dan heb je er zeker veel voor over gehad!! Sja, vind het altijd zo rot die dreigement. Echt iets waarmee ze me kunnen raken. Ben ik dan echt stuk van. Haha ja, klinkt erg.. maar ik was heel de dag buiten en ik wilde in de avond gaan. Inmiddels was het al half 9 en ik moest nog eten. Dus ik kom thuis, boze ouders.. op z'n zachtst gezegd, en toen mocht ik niet meer naar buiten, zijn hun naar Fuego geweest. Fijn dat het zo goed gaat. Fuego was ook altijd kijkerig naar alles.. Misschien probeert hij nu meer uit? Nu hij gezien heeft dat het goed is, om te kijken hoe jij reageert..

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 00:15

Saida, 26 aug. weer. Fijn dat het lekker ging met Rintske!
Es, vervelend zeg, wat is de reden als ik vrage mag, of heb ik er over heen gelezen? Ga je er te weinig heen?
Borderjay, geef je hem genoeg afleiding en verschillende oefeningen in de bak? Als andalusiers een paar rondjes hoefslag maken vinden ze het wel prima en gaan ze uitwegen zoeken zeg maar. Aan het werk houden, veel variatie enzo. Misschien heeft dat er ook mee te maken?

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 08:59

saida peet en marielle: Veel plezier op de woody ranch!

gabriella: Wat raar van die verkoop. Maar je moet het idd maar zo zien dat het zo had moeten zijn!

saida: Had even gemist dat je helemaal niet meer bij grytske kwam!
Heerlijk dat het rijden zo goed gaat!

suzanne: Balen zeg! Het is ook raar dat je het maar binnen zo' korte tijd allemaal moet kunnen! Krijg je nu extra les?

ellis: Nog gefeliciteerd!

silly_women: Daar staat een topic over in dit subforem, begonnen door prinslover!

iris: Lekker hoor al die vakanties! Hoe gaat het met luitje?

peet: Je tent is prachtig! Tsjillert zal dr ook graag bij liggen Knipoog

ess: Kun je niet wat gaan werken om mee te betalen aan fuego?

Shannon en ik zijn goed op weg! Ze wil ontspannen voor ze moet poepen! *hele overwinning* En rent ook niet meer weg tijdens het poepen! Ook het uitproberen wordt al een stuk minder...misschien gaan we vandaag een klein stukje buiten proberen! Spannend!!!

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 10:33

mies, met Luitje gaat het goed Haha!
heb gisteren met een vriendin een lekker lange rit buiten gemaakt en dit was de 1e waarbij hij er niet vandoor knetterde.
Hij is heel lief voor de pony van mn vriendin en ze waren echt als 2 helden de obstakels aan het trotseren
(ja uhhhhhm we waren een beetje van het goede pad geraakt).
Ik merk wel dat ik na zolang niet rijden alles weer moet afstemmen, ook in de omgang, maar dat gaat vast snel weer beter.
Na de volgende vakantie weer écht aan de slag!

soeske: baaaalen dat je gezakt bent.
Een vriendinnetje van mij moet nu voor de 4e x op voor haar gewone rijbewijs en iedere keer zeggen ze weer wat anders.
Te voorzichtig, niet genoeg inschatting in het andere verkeer bla blabla echt om gek van te worden!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 11:02

Borderjay: Jeetje dat is echt balen, was je net helemaal gek op die Anda en dan staat ie nu alsnog te koop! Maar Moreno is toch ook hartstikke leuk!
Wat betreft de foto's zou ik vragen of zie die weg wil halen.

Saida: Super dat het rijden op Rintske als zo goed gaat! En het gaat zo te lezen lekker rustig aan en zo moet het natuurlijk ook Haha!
Op welk paard ga jij dan rijden met de vakantie?

Esmee: Jeetje wat een gedoe met je ouders! Kan je niet op een of andere manier er voor zorgen dat iemand Fuego huurt en dat die persoon bijv. 3 keer in de week op hem rijdt. Dat scheelt dan weer voor jou en zo betalen je ouders ook niet alle kosten. Het zou toch zonde zijn dat hij verkocht moet worden. Ik duim voor je dat je email helpt!

Iris: toe maar weer, nog een keer op vakantie Knipoog Ik ga volgende week donderdag ook eindelijk weg Haha!

Suzanne: Balen dat je je rijbewijs niet hebt gehaald, maar meestal haalt bijna niemand hem in 1 keer, dus volgende keer komt het vast helemaal goed!

Peet: Haha, overleeft die tent het wel Knipoog

Michelle: Weer een overwinning met Shannon!! Jullie blijven maar vooruit gaan OK dan!

En nog 3 nachtjes slapen Go jij! Go jij! Knipoog

Gisteren heeft Lisa voor het eerst op Sedro gezeten en dat ging hartstikke goed, nu hoop ik dus dat ik vanmiddag ook even mag. Ook zijn er gisteren weer foto's gemaakt van mij en Tib, maar het ging zo slecht en ik werd spontaan depri van de foto's dat ik nog niet weet of ik ze ga plaatsen. Ik was met een ander zadel gaan rijden en ik zag op de foto's dat deze toch echt veel te kort voor mij was. Mijn kont lag de hele tijd ergens bovenop de lepel. Ik ga vanmiddag dus maar weer proberen met het zadel waar ik eerst mee reed. Daar heb ik wel wat minder steun bij de knieen, maar het zit wel beter volgens mij.
Daarbij komt dat Tibi en ik een beetje een dip hebben met rijden, het enige wat goed gaat is de stap...

Net is mijn sjabrakje met peesbeschermers binnen gekomen, dus Tib en ik kunnen vanmiddag in setje op pad.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 11:22

Hier dan eerst foto's van Sedro, de bult op zijn neus is gelukkig weg aan het trekken en hij wordt ook steeds relaxter!
Verder is hij nog steeds niet op gewicht, maar het wordt al beter, de singel gaat al 2 gaatjes losser!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding
eerst even stappen

3.
Afbeelding
en toen een drafje!

4.
Afbeelding
En toen hebben we de lijn iets langer gelaten zodat hij wat meer op eigen benen kon lopen

5.
Afbeelding
En afzadelen

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 12:07

Oei,ik vind Sedro een lekker ding!Wat een prachtige bos manen Vingers aflikken