Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
peetisgreat schreef:ahahah die snoetjes geweldig
ik moet eerlijk zeggen het lijkt me ook helemaal niks hoor
brrrr warme melk zo van de koe (maar goed ik lust het niet eens gewoon)
, alleen optimel met een smaakje
.
) zag gelijk allemaal auto's richting het strand rijden. Het was alleen jammer dat ik moest hardlopen. Want dat is wel weer erg warm in het zonnetje...
_Saida_ schreef:Hahaha! Peet ik lees net dat er geen toiletpapier aanwezig is in de blokhutten, dus je zal toch met je rolletje over de camping moeten lopen!![]()
![]()
![]()
Ze vonden dat ik meer door moest rijden en 1 bijzondere verrichting ging niet helemaal goed..
. Dat wordt een dolle boel
.
. Wanneer kan je weer? Gelukkig kan je wel wat leuks gaan doen met Goya. Heeft vriendlief het nog naar zn zin op vakantie?
. Maar balen van je vriend.. áls je dan op vakantie bent, moet het op zn minst leuk zijn. Ag ja, gelukkig is het maandag allemaal weer het "oude"
.
. Dan rij je weer te voorzichtig en als je wel goed doorrijd ben je straks weer te zelfverzekerd
. Ach ja ik heb nog steeds trauma's door het CBR, heb 4x over mijn rijbewijs gedaan... De eerste 3x geen ingreep gehad ofzo ging eigenlijk wel goed maar telkens gezakt. De derde keer op mijn kijken terwijl de andere 2 dat juist goed vonden (die vent kon ik wel schieten!). 4de keer een ingreep (zat bijna tegen een paaltje aan
, zenuwen he...) en die liet me wel slagen... Hoe raar kan het lopen!!

!!

,en je wil ook niet weten hoe snel je vers gebrachte drinkwater kan bevriezen
) mest moest ik met kruiwagentje het hele dorp mee door,voeren voordat ik naar school fietste(12km) Tsja,ik had mijn pony niet onder de makkelijkste omstandigheden,en ik deed het allemaal zelf,maar het was bij ons ook wel het nr 1 dreigement van mijn ouders.....ze weten gewoon hoe gek je er mee bent,en dat gebruiken ze
zonde altijd van de tijd en het geld...

Ik ga volgende week donderdag ook eindelijk weg