Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:08

Vaak als ze zeggen dat een paard er geen plezier uithaalt dan hebben ze hem zelf verreden.

Maar D/E, 9 jaar.. papier of geen papier? Ik ga even uit van geen papier en geen bijzondere kleur e.d. Zou denken in deze markt tussen de 3 en 5.000 euro.

Siko, dat snap ik..duurt lang dan hè!

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:25

Ik vind de markt ongelooflijk lastig momenteel.

Zo kreeg ik onlangs de vraag van iemand wat een cruzado jaarling zou opleveren waar nog niet echt iets mee gedaan is. Ik dacht dat 2000/2500 wel een nette prijs zou zijn, maar de eigenaar vond dat volgens mij niet leuk dat ik dat zei :')

Weet ik veel, ik heb alleen paarden met papier :D

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:29

Staat er nu eentje om de hoek te koop, zag de advertentie een half jaar geleden al maar vind hem echt verdacht goedkoop op dit moment. Stond toen ook te koop als sportpony voor meer :')

Hij is een tijdje van het internet af geweest maar staat er nu weer op. Is afgelopen half jaar amper opgepakt. Wegens zijn maat veel reacties van kids gehad of toch mensen die sportfilmpjes wilden.
Heb verder geen sportambities o.i.d., paard kan lekker paard zijn hier en af en toe een wandeling en bosritje vind ik dikke priem. Staat nu aan huis.

Ben alleen totaal onbekend hiermee :')

Elisa2

Re: Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:22

Dikke kans dat ie medisch niet goed is dan.. eerst als sportpony en nu al vind sporten niet 'leuk'. Half jaar te koop en nauwelijks opgepakt klinkt als..bij belasting wordt ie kreupel.

Maar wellicht denk ik te negatief, kijken kan altijd maar zou wel iemand meenemen die verstand en ervaring met paarden kopen heeft.

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:23

Kan idd Elisa maar kan er ook gewoon 1 zijn die net de mentaliteit van 100% geven mist. dat mistte ik in mijn cruzado en voelde voor mij daarom beter op zijn plek bij iemand die lekker buitenritjes ging maken met dr. Doodbraaf beest maar zal ook niet snel wat extras geven zeg maar.

Ik zeg dan ook 4 ongeveer. Braaf maar klein en papierloos.