ilona - balen zeg van je werk ik hoop voor je dat het toch nog leuk wordt want zo ga je dalijk met tegenzin naar je werk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
je ben toch 39 jaar
en Hobbeltje te verkopen aan iemand die hem wel aan kan
Witte vind ik het leukst
frankiej schreef:heidi: oja helemaal vergeten nog. wat een lief smurfje is jesse toch. zo lekker rustig afgelopen zondagmiddag. die van ons bleven op die leeftijd niet zo lang stil hoor. was dat de oppas die hem bij d'r had op de tribune net voordat jij de parade ging rijden? volgens mij die Eurelie of Aurelie... lekker he dat doorslapen. haha gave foto die slapers, hier bestaan ook zulke foto's hihi. zoals ik zondag al zei, lijkt ie echt wel op z'n pa. hoef je geen verantwoording af te leggen he. vind je het gek dat ie niet op hobbeltje wil als ie al die capriolen heeft gezien? over trauma's gesproken haha.

frankiej schreef:denise: misschien dat marcel er wel eentje bij wil maken... bij jou dan haha. maar goed dat je er zondag niet was. onze 3 kids gedroegen zich ook al best voorbeeldig
ik
heikedenise schreef:Frank – En marcel hoef er niet persee eentje bij mij te maken hoor denk dat vriendlief dat niet zo waardeerik moet gewoon nog even geduld hebben mijn tijd komt nog wel maar ik kan je wel vertellen dat ik stapel dol ben op kinderen :j
Machonito schreef:frankiej schreef:denise: misschien dat marcel er wel eentje bij wil maken... bij jou dan haha. maar goed dat je er zondag niet was. onze 3 kids gedroegen zich ook al best voorbeeldig
ik
heikedenise schreef:Frank – En marcel hoef er niet persee eentje bij mij te maken hoor denk dat vriendlief dat niet zo waardeerik moet gewoon nog even geduld hebben mijn tijd komt nog wel maar ik kan je wel vertellen dat ik stapel dol ben op kinderen :j
Mocht je nog van gedachte veranderen hahah ik vraag wel dekgeld voor
Omg, jullie zijn weer lekker bezig!!
Prinslover schreef:frankiej schreef:denise: misschien dat marcel er wel eentje bij wil maken... bij jou dan haha. maar goed dat je er zondag niet was. onze 3 kids gedroegen zich ook al best voorbeeldig
ik
Mocht je nog van gedachte veranderen hahah ik vraag wel dekgeld voor
Omg, jullie zijn weer lekker bezig!!
[/quote]
is goed hoor maar vraag niet al teveel geld a.u.b.
heeft een nederlands paspoort
hahahahaha
Uhm...... nog maar even niet....
Echt een lekker ding! (NOT! misschien voor Michelle dan, hahaha!)
), maar deze vond ik dus helemaal niks!
Prinslover schreef:Hahaha, gelukkig heb ik een vriendje die zelf ook kan "schieten".Maar liever (nog) even niet...
1500 € dan mag ik toch wel verwachten dat ik een heel mooi nakomelingtje krijg
_Saida_ schreef:Cloris -> Een 9 maanden oude Rottweiler met gecoupeerde staart?
Dat mag helemaal niet meer in Nederland......
Napoleon is idd niet zo heel groot als je hem zo tussen de andere honden ziet, hihi!
honden in het buitenland worden nog steeds volop gecoupeerd. Tja tis niet mijn hond en ik heb afgeleerd om me daar mee te bemoeien, ik zie ook nog steeds gebrandmerkte paarden uit het buitenland komen, tis allemaal zo kleinschalig natuurlijk terwijl de handel goed de grens overgaat, voor de later gecoupeerde honden heb je nu wel uitsluiting van bepaalde diploma's bij KC's maar dat vind ik ook zo de plank misslaan, typisch Nederland, een land waar iedereen zijn hond mag dumpen en mishandelen maar als je een gecoupeerde hond heb dan is het land te klein
(ik heb overigens niets met couperen
) heikedenise schreef:Prinslover schreef:Hahaha, gelukkig heb ik een vriendje die zelf ook kan "schieten".Maar liever (nog) even niet...
nou idd gelukkig heb ik er zelf ook een die kan ''schieten'' maar voor mij nu ook nog even niet eerst maar even genieten met zijn 2e
heidi1500 € dan mag ik toch wel verwachten dat ik een heel mooi nakomelingtje krijg
ik wil graag een meisje kan je dat ook garanderen![]()
Enamorado schreef:cloris: op die nieuwe foto's is napoleon inderdaad niet groot naast die andere honden maar wat een brede borst en schouders heeft hij zeg! En wat een mooie kop. Ik kan mij voorstellen dat je helemaal verliefd op hem bent! Hij leek op de losse foto's van hem alleen veeeel groter hihi.
Citaat:Vandaag heb ik net weer lekker gereden op altanero. Ik heb veel stukken heel langzaam gedraafd met licht bijdrijven zodat hij zijn passen mooi af kon maken. En korte stukjes gegallopeerd om zijn galop sterker te maken en veel schouder voor gereden. Ook nog even wat stukjes schouder voor en gewijkt.
En wat ik ook leuk vond is dat hij in de wei staat en in een volle draf op mij af kwam. Wat is het toch een heerlijk paard.
alleen jammer dat je dan weer geen garantie kan geven op een meisje maar als het een jongen is neem ik hem ook met beide handen aan hoor
Ga dr echt missen, jammer hoor!! Altijd super gezellig, maar ze heeft een ander plekje gevonden.

)?
En als ik het me goed kan herinneren is Branka dan jarig (kan ook zijn dat ik helemaal verkeerd zit hoor, dus BRanka correct me if i'm wrong).

maar wordt dus wel druk
( sorry weet je naam even niet meer
)
. Ik heb wel kracht in mijn hand/pols en het gaat steeds beter
.
.
( vorig jaar vond ie dat geknip enzo niet zo leuk)
(NEEE DEBBY, IK WAS HIER GEEN PARTIJ BIJ!!!), waarop ik vervolgens (doordat ik naar 2 uberschattige shetties rechts naast me in een weiland zat te kijken) werd overvallen doordat iedereen dus remde en ik dus vol de weg af reed de berm in (om erger te voorkomen)
Maar, gelukkig geen schade
...

Waarop achteraf natuurlijk commentaar volgde (tja, pliesies he, rotjongens, dat zijn het!!!) dat ik nu wel een boete had verdiend.