ilona - balen zeg van je werk ik hoop voor je dat het toch nog leuk wordt want zo ga je dalijk met tegenzin naar je werk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
frankiej schreef:heidi: oja helemaal vergeten nog. wat een lief smurfje is jesse toch. zo lekker rustig afgelopen zondagmiddag. die van ons bleven op die leeftijd niet zo lang stil hoor. was dat de oppas die hem bij d'r had op de tribune net voordat jij de parade ging rijden? volgens mij die Eurelie of Aurelie... lekker he dat doorslapen. haha gave foto die slapers, hier bestaan ook zulke foto's hihi. zoals ik zondag al zei, lijkt ie echt wel op z'n pa. hoef je geen verantwoording af te leggen he. vind je het gek dat ie niet op hobbeltje wil als ie al die capriolen heeft gezien? over trauma's gesproken haha.
frankiej schreef:denise: misschien dat marcel er wel eentje bij wil maken... bij jou dan haha. maar goed dat je er zondag niet was. onze 3 kids gedroegen zich ook al best voorbeeldig
ik
heikedenise schreef:Frank – En marcel hoef er niet persee eentje bij mij te maken hoor denk dat vriendlief dat niet zo waardeerik moet gewoon nog even geduld hebben mijn tijd komt nog wel maar ik kan je wel vertellen dat ik stapel dol ben op kinderen :j
Machonito schreef:frankiej schreef:denise: misschien dat marcel er wel eentje bij wil maken... bij jou dan haha. maar goed dat je er zondag niet was. onze 3 kids gedroegen zich ook al best voorbeeldig
ik
heikedenise schreef:Frank – En marcel hoef er niet persee eentje bij mij te maken hoor denk dat vriendlief dat niet zo waardeerik moet gewoon nog even geduld hebben mijn tijd komt nog wel maar ik kan je wel vertellen dat ik stapel dol ben op kinderen :j
Mocht je nog van gedachte veranderen hahah ik vraag wel dekgeld voor
Prinslover schreef:frankiej schreef:denise: misschien dat marcel er wel eentje bij wil maken... bij jou dan haha. maar goed dat je er zondag niet was. onze 3 kids gedroegen zich ook al best voorbeeldig
ik
Mocht je nog van gedachte veranderen hahah ik vraag wel dekgeld voor
Prinslover schreef:Hahaha, gelukkig heb ik een vriendje die zelf ook kan "schieten".Maar liever (nog) even niet...
_Saida_ schreef:Cloris -> Een 9 maanden oude Rottweiler met gecoupeerde staart?
Dat mag helemaal niet meer in Nederland......
Napoleon is idd niet zo heel groot als je hem zo tussen de andere honden ziet, hihi!
heikedenise schreef:Prinslover schreef:Hahaha, gelukkig heb ik een vriendje die zelf ook kan "schieten".Maar liever (nog) even niet...
nou idd gelukkig heb ik er zelf ook een die kan ''schieten'' maar voor mij nu ook nog even niet eerst maar even genieten met zijn 2e
heidi1500 € dan mag ik toch wel verwachten dat ik een heel mooi nakomelingtje krijg
ik wil graag een meisje kan je dat ook garanderen![]()
Enamorado schreef:cloris: op die nieuwe foto's is napoleon inderdaad niet groot naast die andere honden maar wat een brede borst en schouders heeft hij zeg! En wat een mooie kop. Ik kan mij voorstellen dat je helemaal verliefd op hem bent! Hij leek op de losse foto's van hem alleen veeeel groter hihi.
Citaat:Vandaag heb ik net weer lekker gereden op altanero. Ik heb veel stukken heel langzaam gedraafd met licht bijdrijven zodat hij zijn passen mooi af kon maken. En korte stukjes gegallopeerd om zijn galop sterker te maken en veel schouder voor gereden. Ook nog even wat stukjes schouder voor en gewijkt.
En wat ik ook leuk vond is dat hij in de wei staat en in een volle draf op mij af kwam. Wat is het toch een heerlijk paard.