[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

heikedenise

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 09:40

mies - roosendaal is voor mij ook niet zo ver weg misschien ook wel leuk om daar een keer te starten. ik mag zondag weer in zwijndrecht dus ben benieuwd we gaan ons best weer doen en ik zie het wel, ja de oefening hebben wel al geholpen ik heb ook veel 8ten gereden alleen vinden we het allebei nog moeilijk om om te stellen dus we blijven oefenen.

ilona - balen zeg van je werk ik hoop voor je dat het toch nog leuk wordt want zo ga je dalijk met tegenzin naar je werk :(:)

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 12:17

soeske: Eet smakkelijk maar alvast voor straks :Y)

Jolynn: Jeetje wat een verhaal maar fijn dat je weer erop heb gezeten.
en dat het gelijk lekker ging :o
Welkom op de roze wolk :D
Is niet niks zeg borstkanker op jou leeftijd :(:) je ben toch 39 jaar :o

Kelly_Taco: lijk mij gaaf zeg een kruizing fjord x andalusier hoe zal zo een veulentje eruit zien :o
een anda met rechtopstaande manen met een aalstreep en zebra strepen op zijn benen :P
maar de temperament van een anda :D

Lisenka: Zal vast aan Marcel mededelen om een pony voor Jesse tekopen :D en Hobbeltje te verkopen aan iemand die hem wel aan kan _O-

clorisMooie honden zo bij elkaar :D Witte vind ik het leukst :D

JesserMooie foto,s en wat is hij mooi :+:
gefeliciteerd met je 3 de plek ik zat precies achter jou met mijn 4 de plek hahaha :P
het scheelde maar 1 puntje zeiden ze tegen mij hahaha :D

Ilona Balen hoor :(:)

frankiej schreef:
heidi: oja helemaal vergeten nog. wat een lief smurfje is jesse toch. zo lekker rustig afgelopen zondagmiddag. die van ons bleven op die leeftijd niet zo lang stil hoor. was dat de oppas die hem bij d'r had op de tribune net voordat jij de parade ging rijden? volgens mij die Eurelie of Aurelie... lekker he dat doorslapen. haha gave foto die slapers, hier bestaan ook zulke foto's hihi. zoals ik zondag al zei, lijkt ie echt wel op z'n pa. hoef je geen verantwoording af te leggen he. vind je het gek dat ie niet op hobbeltje wil als ie al die capriolen heeft gezien? over trauma's gesproken haha.

Ja het is een droppie als ie slaapt :z
Nee hahaha Jesse is een gemakkelijk mannetje tot nu toe over een jaar zal ik vast anders praten :+
Ja Aurelie en Raquel paste op Jesse toen ik moest rijden :o
Hij bleef echt rustig zo voor het eerst zonder mama en in een andere omgeving 8-)
we genieten echt van zijn doorslapen ik mag in mijn handen knijpen werd er gezet :D
Ja Hij lijkt echt op Marcel hahah gelukkig geen spikkels tebekennen hahaha anders had Marcel Macho raar aangekeken hahaha :P :+
Jesse wil gewoon gelijk een echt paard hebben :P

frankiej schreef:
denise: misschien dat marcel er wel eentje bij wil maken... bij jou dan haha. maar goed dat je er zondag niet was. onze 3 kids gedroegen zich ook al best voorbeeldig
ik

:')
heikedenise schreef:
Frank – En marcel hoef er niet persee eentje bij mij te maken hoor denk dat vriendlief dat niet zo waardeer :n ik moet gewoon nog even geduld hebben mijn tijd komt nog wel maar ik kan je wel vertellen dat ik stapel dol ben op kinderen :j :+:

Mocht je nog van gedachte veranderen hahah ik vraag wel dekgeld voor :P

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 12:24

Machonito schreef:
frankiej schreef:
denise: misschien dat marcel er wel eentje bij wil maken... bij jou dan haha. maar goed dat je er zondag niet was. onze 3 kids gedroegen zich ook al best voorbeeldig
ik

heikedenise schreef:
Frank – En marcel hoef er niet persee eentje bij mij te maken hoor denk dat vriendlief dat niet zo waardeer :n ik moet gewoon nog even geduld hebben mijn tijd komt nog wel maar ik kan je wel vertellen dat ik stapel dol ben op kinderen :j :+:

HAHAHAHAHA _O- Omg, jullie zijn weer lekker bezig!! :')

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 13:20

Prinslover schreef:
frankiej schreef:
ik

heikedenise schreef:

HAHAHAHAHA _O- Omg, jullie zijn weer lekker bezig!! :')[/quote]

Heidi :j is goed hoor maar vraag niet al teveel geld a.u.b. _O-

Iloon - je weet het nu als je een babytje wil mogen we marcel lenen :)) :#

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 13:40

Hahaha, gelukkig heb ik een vriendje die zelf ook kan "schieten". :') Maar liever (nog) even niet... _O-

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 13:44

Hoeveel dekgeld vraag je Heidi? :D

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 13:58

nou eventjes denken hoor uuh ja heb het :P

hij is goed gekeurd :D
en heeft papieren. :+ heeft een nederlands paspoort :+
geeft mooie nakomeling :D
heeft geen nare en rare streken zoals roken en veel drinken :P
zit op hoog niveau met rijden :P

uhh wat denkje van 1500 euro :Y) hahahahaha
Inc papieren
de nakomelingen word ingescheven en krijgt een paspoort van de nederlandse stamboek 8-)

We op afspraak graag (ben bang voor overuren en is ie uitgeteld ) reizen geen probleem :D
Laatst bijgewerkt door Machonito op 23-04-09 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 14:01

Jees meiden, het niveau is weer erg hoog hier, hahaha! :D _O-

Spokie -> Wedstrijden??? Afbeelding Uhm...... nog maar even niet....
Hihi! We zijn er nog niet klaar voor, en om eerlijk te zijn vind ik het doodeng, ik klap dicht dan. :o

Suzanne -> Witloftaart nu maar koud gegeten? :P

Kelly -> Spannend je eigen Fjanda-veulen!!! :))
Ben benieuwd of het allemaal gaat lukken, hoop het voor je!

Debby -> Ow wat heerlijk voor je! Ben echt heel blij voor je! :* *\o/*

Frank -> Ik was allang blij dat Rints netjes bleef staan toen de tractor vlak langs haar reed met die tank achter zich aan.
Ze maakte zich wel groot en week ietsje naar achteren, maar meer niet.
En ik had geen zin in een nat pak, dus dan maar afzadelen.
Die Des met z'n gekke sprongetjes! :D
Ze zeggen dat het een maand of 2 duurt tot de testosteron uit zijn lichaam is, 6 tot 8 weken.

Cloris -> Een 9 maanden oude Rottweiler met gecoupeerde staart?
Dat mag helemaal niet meer in Nederland......
Napoleon is idd niet zo heel groot als je hem zo tussen de andere honden ziet, hihi!

Nathaly -> Ik heb jou ook gezien ja, en heb nog op jou gestemd voor de publieksprijs!
Ik vond jullie zo'n mooie combi!
Wist helemaal niet dat jij dat was........ :o

Michelle -> Ja stom hè dat ik haar een hele week in de steek heb gelaten?
Daarom mag ze deze zomer mee op vakantie, heb ik tenminste geen boos paard als ik thuiskom, hahaha! :D
Ik vind het wel een goed teken eigenlijk, het betekent toch dat ze mij graag ziet!

Ilona -> Ja die Don Juan!!! _O- Echt een lekker ding! (NOT! misschien voor Michelle dan, hahaha!)
Met z'n aantrekkelijke zweetplekken, mislukte poging om zijn hoge voorhoofd te verbergen met zijn weelderige lange lokken, en zijn sexy dansen......
Normaal val ik wel op donkere (Spaanse/Italiaanse) types, daarom ben ik ook met Frits getrouwd met zijn donkerblonde haren, blauw/grijze ogen en melkwitte huid ( _O- _O- _O- ), maar deze vond ik dus helemaal niks! :Y)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 14:12

Prinslover schreef:
Hahaha, gelukkig heb ik een vriendje die zelf ook kan "schieten". :') Maar liever (nog) even niet... _O-

nou idd gelukkig heb ik er zelf ook een die kan ''schieten'' maar voor mij nu ook nog even niet eerst maar even genieten met zijn 2e

heidi :wow: 1500 € dan mag ik toch wel verwachten dat ik een heel mooi nakomelingtje krijg
ik wil graag een meisje kan je dat ook garanderen O:)

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 14:17

Jolynn, wat heerlijk om te lezen dat je eindelijk weer eens op je eigen paard hebt gereden, ik kan me voorstellen dat je ervan genoten hebt.

Saida, veel plezier met je trailer

Jesser mooie foto's hoor vind het toch jammer dat ik zondag niet kon.

Ilona, jammer dat je nieuwe werkplek zo ver weg is en dan ook nog eens niet gezellig.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 14:18

_Saida_ schreef:
Cloris -> Een 9 maanden oude Rottweiler met gecoupeerde staart?
Dat mag helemaal niet meer in Nederland......
Napoleon is idd niet zo heel groot als je hem zo tussen de andere honden ziet, hihi!

Er mag in Nederland officieel niet meer gecoupeerd worden ;) honden in het buitenland worden nog steeds volop gecoupeerd. Tja tis niet mijn hond en ik heb afgeleerd om me daar mee te bemoeien, ik zie ook nog steeds gebrandmerkte paarden uit het buitenland komen, tis allemaal zo kleinschalig natuurlijk terwijl de handel goed de grens overgaat, voor de later gecoupeerde honden heb je nu wel uitsluiting van bepaalde diploma's bij KC's maar dat vind ik ook zo de plank misslaan, typisch Nederland, een land waar iedereen zijn hond mag dumpen en mishandelen maar als je een gecoupeerde hond heb dan is het land te klein :+ (ik heb overigens niets met couperen ;) )

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 15:01

saida: veel plezier met je trailer! ik hoop er in de toekomst ook 1 te kunnen aanschaffen. Ik moet nu steeds een trailer lenen boehoe.

cloris: op die nieuwe foto's is napoleon inderdaad niet groot naast die andere honden maar wat een brede borst en schouders heeft hij zeg! En wat een mooie kop. Ik kan mij voorstellen dat je helemaal verliefd op hem bent! Hij leek op de losse foto's van hem alleen veeeel groter hihi.

jolyn: wat super stoer dat je weer op xantha gereden hebt! Na mijn val van enno had ik best veel schrik om weer te gaan rijden. na een paar keer rijden is het tussen ons helaas niet meer goed gekomen maar kan mij bij jou wel voorstellen dat het helemaal goed komt. Hoeveel behandelingen van de chemo moet je nog?

suus: zit je nog regelmatig bij de balingehof met je kanjer?

lisenka: Ik hoop dat keljan gauw snel opknapt. Klinkt best heftig als ik het zo lees. Hoe is je les met Halley gegaan?

Vandaag heb ik net weer lekker gereden op altanero. Ik heb veel stukken heel langzaam gedraafd met licht bijdrijven zodat hij zijn passen mooi af kon maken. En korte stukjes gegallopeerd om zijn galop sterker te maken en veel schouder voor gereden. Ook nog even wat stukjes schouder voor en gewijkt.
En wat ik ook leuk vond is dat hij in de wei staat en in een volle draf op mij af kwam. Wat is het toch een heerlijk paard.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 15:14

heikedenise schreef:
Prinslover schreef:

nou idd gelukkig heb ik er zelf ook een die kan ''schieten'' maar voor mij nu ook nog even niet eerst maar even genieten met zijn 2e

heidi :wow: 1500 € dan mag ik toch wel verwachten dat ik een heel mooi nakomelingtje krijg
ik wil graag een meisje kan je dat ook garanderen O:)

mooie nakomeling geeft ie zeker hahah kijk maar naar Jesse.
maar garantie op meisje nee helaas

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 15:23

Enamorado schreef:
cloris: op die nieuwe foto's is napoleon inderdaad niet groot naast die andere honden maar wat een brede borst en schouders heeft hij zeg! En wat een mooie kop. Ik kan mij voorstellen dat je helemaal verliefd op hem bent! Hij leek op de losse foto's van hem alleen veeeel groter hihi.

Klopt daarom plaatste ik deze foto, ik 'schrok' best toen ik hem voor het eerst zag omdat hij solo op foto heel groot toont hahah maar tis zo'n lekker ventje echt heel bijzonder dat hij op mijn pad kwam na mijn al zo speciale hondjes *D
Citaat:
Vandaag heb ik net weer lekker gereden op altanero. Ik heb veel stukken heel langzaam gedraafd met licht bijdrijven zodat hij zijn passen mooi af kon maken. En korte stukjes gegallopeerd om zijn galop sterker te maken en veel schouder voor gereden. Ook nog even wat stukjes schouder voor en gewijkt.
En wat ik ook leuk vond is dat hij in de wei staat en in een volle draf op mij af kwam. Wat is het toch een heerlijk paard.

Nou het klinkt iig heel goed, plezier is er vanaf te lezen ;)

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 15:32

Ilona: he klote! Zou dit tijdelijk zijn of? Wat ga je nu doen?

Denise: eigenlijk een keer afspreken om gelijk te starten ;)
Beetje richting oudenbosch fijnaart enz!

saida: waar gaat ze mee naar toe?
Hoe kun je Juan nou niet lekker vinden? ik zie hem nog zo voor me!

OLÉ!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 15:37

Eef: Bedankt. Hij is gelukkig niet hoefbevangen, nu maar in de gaten houden wat dat virus gaat doen.Les met Halley ging lekker. Hij was wel ietsje druk, maar heb de laatste tijd niet echt heel veel gereden. Ben hard aan het werk aan de galop. Hij liep nl. in de galop telkens op de voorhand. Vandaag liep hij super bergopwaarts, dus daar was ik wel blij mee.

Otto heeft 6 weken vakantie gehad. Heb hem net ook even lekker gereden. Hij was echt superbraaf, geen pas verkeerd, kon er zo opstappen zonder longeren. Het is zo'n reusachtige goedzak, maar gelukkig geen doetje.

Binnenkort met beiden toch maar weer starten.

Wie gaat er zaterdag naar de barokke wedstrijd bij Moravita?

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 15:55

heidi - jesse is idd een mooie nakomeling :+: alleen jammer dat je dan weer geen garantie kan geven op een meisje maar als het een jongen is neem ik hem ook met beide handen aan hoor

Mies - anders moeten we idd maar een keer afspreken om tegelijk te starten op een leuke lokatie

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:40

Ben ik weer even..
Mén, ben echt nog even aan het bijkomen van de tandarts, ik stress daar altijd zo voor.
Dacht dat ik meerdere gaatjes had (van het negatieve uitgaan kan het alleen maar meevallen), maar ik had er gewoon geen 1.
Maar brr, de zenuwen gierde door me lijf.

Gisteren heeeeeerlijk buitengereden, lekker de tijd ervoor genomen.
Met die oortjes erop, heerlijk kijkerig haha. Kwam nog een meisje van achteren langs met haar paard.
Kwam al aangedraafd, en riep of ze mocht passeren, nouja, gezien het pad vrij smal was vroeg ik of ze even kon wachten.
Ze wurmde zich er alsnog langs op t vrij smalle gedeelte, en ging toen weer in draf verder. Hartstikke leuk en alles, maar Furia reageert daar dus onwijs op.
En gezien ze de drukke autoweg (10 meter verderop) ook in een vlotte draf over ging vond ik het toch wat minder...
Had behoorlijk wat werk om meneer gerust te stellen, dat is echt het enige waar hij van streek kan raken met buitenrijden (andere paarden).
Vandaag even wat minder tijd, maar alsnog redelijk gereden. Zaterdag weer les!

Mij favoriete stalgenootje gaat weg :+: Ga dr echt missen, jammer hoor!! Altijd super gezellig, maar ze heeft een ander plekje gevonden.
Zit echter 1 voordeel aan, ze heeft een handige kist (wij hebben op stal een algemene zadelkamer), en die laat ze voor mij achter.
Dus eindelijk al mn dekens, pads, sjabrakken spullen etc etc lekker opbergen :D

Banditto: lekker hard gewerkt dus met je paard, lekker hoor! Veel langs de weg worden ze idd vanzelf wel rustiger :D
Soeske: Aaah wat een schattige foto's zeg!!
Laura: Ik heb nog wel eens iets veel engers meegemaakt.
Ik was aan het draven op een galoppad, zie ik opeens een dun draad over de volle breed van het pad.
Dus ik stoppen, zie ik aan de andere kant een hond eraan zitten. Verderop zag ik een meisje, zij hoorde erbij.
Nou die heb ik even goed uitgelegd hoe levensgevaarlijk dat was, als ik in een volle galop had gezeten en dat draad niet had gezien...
Dan had het paard waarsch gebroken benen gehad en had ik er denk ik ook niet al te best vanaf gekomen.
Moppielover: is er dan iets met Moppie aan de hand? Of gewoon rustig aan het opbouwen?
Saida: Aaah je trailer staat lekker joh!! Lijkt me zo heerlijk als je (na je e gehaald te hebben), die vrijheid met je paard te hebben!
Anita: Haha, doe je goed, in de middag lekker een roseetje zodat je er 's avonds enigszins tegen aan kan :D
Werk je zo in het centrum dan?
Eveline: Inderdaad een "lekker weekje" voor Altanero (heeft ie nog een roepnaam?!), maar goed, dan kan ie er wel weer tegen aan!
Kelly: Wat leuk een veulentje!! Wie wordt de a.s. mama (-> Perla denk ik..?) en de a.s. papa (ooh, lees ik al weet je nog niet :D )?
Jolynn: Helemaal super!! Is Xantha de hele tijd door Elise gereden, fijn hoor, lekker doorgereden denk ik?
Frank: Ja, bij jullie daar in het zuiden van het land is er veel ruimte voor het paardenrecreatie gebeuren.
Hier echt niet en die gekken, zit er echt voldoende tussen. Ach, ik heb al zoveel ellende met wielrenners meegemaakt..
Haha, gekke Des. Bij Fuur merkte je snel (wel geleidelijk) dat ie echt veel rustiger werd.
Lisenka: Gelukkig dat het "meevalt" met Keljan. Kan me voorstellen dat Halley heerlijk is om te rijden!
Verschijn je alweer (regelmatig) in de wedstrijdring met hem?
Cloris: 1 dag voor mijn verjaardag, grappig :D En als ik het me goed kan herinneren is Branka dan jarig (kan ook zijn dat ik helemaal verkeerd zit hoor, dus BRanka correct me if i'm wrong).
Jesser: Gefeliciteerd met je prijs!
Denise: iedereen heeft wel eens zijn dipjes, kom je wel weer uit. Ik weet hoe frustrerend het kan zijn!
Mies: lekker joh, en dan heb je waarsch zeeen van tijd!!
Iloon: Balen zeg van je baan! Hoe kunnen ze je ineens overplaatsen? Hopen dat je er wel aan went.. :(:)
Heidi: Lekker bezig!! Weet Marcel van je pooier activiteiten :')

Dat was het weer voor vandaag :D

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 18:14

Ai dat is inderdaad ook geen prettig verhaal. Stelletje gekken lopen er toch rond...

Cloris maar honden kunnen toch ook geboren worden met zo een kort staartje? Of is dat alleen bij bouviers?
Mijn oom en tante hadden namelijk een paar jaar terug een nest. De helft had korte staartjes en de andere helft lange...
Onze hond (een uit dat nest) heeft dus een korte staart.
Moeder was duitse herder vader bouvier.. (foto in mijn profiel...)

Heidi pas je wel op wie weet wat hij allemaal erbij cadeau krijgt aan zijn "werk" hihi... Ennuh voor zon bedrag vind ik toch wel dat je moet kunnen kiezen of je een jongen of een meisje wil hoor :P

Haha wat een niveau hier hahaha...

Straks weer lekker naar Hincapie toe en daarna nog een uurtje les geven. Naja een uurtje met de les naar het bos....

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 18:23

soes wat een mooi hondje is het toch en al mooi aan de maat die komt er wel

iloon wat erg van je groene plekje waarom maak je niet een paar leuke foto`s van je paardjes mee en hang je die tegen de ramen heb je in iedergeval mooi uitzicht door je ramen
ahhahah

zo dan net trg van me kanjertje die heeft het toch zo mooi he die geniet heerlijk van ze landje ahhaa
morgen weer ff wat rijden en zaterdag hebben we een clinic op stal ,,,,,,,,,,,nee niet gaan vragen van wie heb eigenlijk geen ide ahhaha :+ maar wordt dus wel druk
en zondag hebben we weer feest he :P

nou meiden ik spreek jullie wel weer bij

en lees verder lkkr mee

wil jullie wel ff vertellen dat ik weer helemaal geniet van het leven met volle teugen :P
tuurlijk nog een paar dingen meoten gedaan worden maar dan is het verleden tijd
gelukkiggggggggggggggg :P
had veel eerder weg moeten gaan uit die oude omgeving :Y)
ben weer lkkr trg in het westen waar ik dus ook GEWOON thuis hoor
en niet waar ik dus zat,
dan weten jullie het en idd na regen komt zonneschijn lijkt wel of de zon hier niet meer weg kan
hoef niet eens te boeken voor vakantie de zon is hier zo mooi :D ;)

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 18:34

Bedankt allemaal voor de prachtige complimenten!
Echt fijn om te horen en te lezen!
Ilona, wat vervelend om te lezen dat je tegen je zin ergens anders zit, ik hoop voor je dat dit niet lang gaat duren!
Madelief, er zijn een hoop mensen hoor die last hebben van angst voor de tandarts..

Vandaag Querido eventjes weer gereden, alleen maar gestapt, lekker ontspannen, niets bijzonders, en toch heel fijn..
Hij was na afgelopen weekend echt helemaal leeg! Hij had alles gegeven en de koek was even op. Afgelopen dindsdag hadden we hem weer opgehaald.
Hij had wat last van heimwee, (wilde zijn hooi niet goed eten) en was beetje sloom, lag veel..
Gelukkig had ie geen koorts, maar hij moest even verwerken van alle indrukken die ie had meegemaakt.

Thuis gekomen, was het gewoon kippevel moment, toen je zag hoe de paarden op elkaar reageerden! Junta hinikte zo hard, leek wel gillen, en Querido wilde bijna haar stal wel inkruipen om weer even gedag tegen haar en Muffin te zeggen!
Hij viel gelijk op zijn hooi aan...ondertussen even tussen de happen hooi even neuzen met Junta en Muffin.. Echt prachtig om te zien..
Gistermorgen gunde hij zichzelf geen tijd om zijn brok op te eten, zo graag wilde hij weer de wei op.. Samen gingen ze heerlijk uit hun dak, bokken, rollen rennen en weer van voren af aan..
Ik vind het ook fijn hoor om zijn mooie koppie s'morgens weer te zien... Dat miste ik wel.
Voor het oefenen voor Bunschoten, was het nu eenmaal stuk handiger om Querido in Beekbergen bij Jaq neer te zetten, maar tis ook fijn om hem weer thuis te hebben!
Deze week doen we het nog lekker rustig aan en dan langzamerhand het werk weer rustig oppakken..

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 20:34

@Frank, dat gedrag houdt nog wel een paar weekjes aan denk ik.
Wel fijn dat hij zo goed in zijn vel zit!

@Lisenka, beterschap met Keljan

@Laura, super dat Hincapie zo goed gaat!!

@Nathaly, wat een super mooie combinatie zijn jullie.
En die kleding die je aan hebt, echt geweldig!!

Leuk trouwens hoe hij op de andere paarden reageerde toen je weer thuis kwam.

@Denise, mooi dat Heike goed reageerde met rijden, en nu zo doorgaan!! ;)

@Michelle, wat hebben jullie het toch zwaar op school :P

@Ilona, balen dat je nu weer ergens anders heen moet voor je werk!
Is dit tijdelijk??

@Heidi, jij bent ook een mooie, je eigen man aanbieden!
Ja ik ben inderdaad 39 jaar (bijna 40)
Voordeel dat ik nog zo jong ben, ik was er vroeg bij.

@Eveline, ik moet nog drie chemo's.
ik kan me nog herinneren dat je van Enno was gevallen, volgens mij was dat in dezelfde periode als mijn val.
Jammer dat het bij jou niet meer gelukt is, maar je hebt nu toch ook een heel leuk paardje gevonden?
En Enno heeft een leuke nieuwe baas! :D

@Madelief, ik vind de tandarts ook helemaal niets (en dan ben ik nog wel tandartsassistente)
Balen dat je stalgenootje weggaat.
Is ook weer afwachten wat voor iemand er voor terug komt.

Wat een muts zeg, dat ze zo voorbij draaft, sommige mensen.... _-:(

Ik heb verder niet zo veel beleefd vandaag, heb vanmorgen lekker de paardjes buiten gezet en de stalltjes gedaan.
Ik heb het zo naar mijn zin op de nieuwe stal, en de paardjes ook....
Als het goed is gaan ze dit weekeind lekker het land op!! Heeeeerlijk :D :D

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 21:13

Heey
Gave foto's zeg :D ( sorry weet je naam even niet meer :o )
@ cloris :Wat een gave honden :D
@ frank : Denk het niet :). Ik heb wel kracht in mijn hand/pols en het gaat steeds beter :).
@ madelief : Moppie is een paar weken geleden op de dijk ervandoor gegaan terwijl hij net zonder hoefijzers stond. Daardoor was hij ontzettend stijf en ik denk dat hij spierbevangen is geweest ( mijn ouders vinden van niet dus er is geen VA/DA bij geweest). Nu zijn we deze week rustig begonnen met wat licht werk om weer op te bouwen enzo.
@ denise : Fijn dat het weer wat beter gaat met rijden :).

Net moppie gepoetst en getoiletteerd.
Hij was echt super braaf :) ( vorig jaar vond ie dat geknip enzo niet zo leuk)

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 21:42

Zoooo nou ik ben er ook weer. Kort bijgelezen, maar even geen tijd om op alles te reageren...

Ben net thuis... uitje van mijn werk.

Heel fjn... SOLEX rijden door het Westland... Gekleedt in bijpassend tenue 8-)

Kort samengevat eindigde dit eerst in een aanrijding waarbij de ambulance te pas moest komen :o (NEEE DEBBY, IK WAS HIER GEEN PARTIJ BIJ!!!), waarop ik vervolgens (doordat ik naar 2 uberschattige shetties rechts naast me in een weiland zat te kijken) werd overvallen doordat iedereen dus remde en ik dus vol de weg af reed de berm in (om erger te voorkomen) :+ Maar, gelukkig geen schade :') ...

Vervolgens kreeg ik het na een korte pauze in mijn bol en besloot ik dat het wel geinig was om met de Solex te gaan terreinrijden -O-

Nou, laat ik je vertellen... Daar zijn ze NIET voor gemaakt...

Dit resulteerde dus ook in een lekke band _O-

Vergeet ik overigens nog te vertellen dat ik ook de bocht nog uitgevolgen was ;)

Maar aangezien er door de aanrijding en een ander ' pechgeval' geen reserve solexen meer waren, kreeg ik de brommert van een van de begeleiders (deze ging harder dan 25 km/u (dus helmplicht en die had ik natuurlijk niet)... Dus afijn, geheel tegen de regels in ben ik de hele stoet voorbij gescheurd _O- Waarop achteraf natuurlijk commentaar volgde (tja, pliesies he, rotjongens, dat zijn het!!!) dat ik nu wel een boete had verdiend.

Afijn... we eindigde met een BBQ...

Mijn maaltijd?!?!

Ontelbaar veel stokbrood
6x sate
2x ding met vlees en paprika op een stokje
1x hamburger
1x speklap
1x huzarensalade
1x ananas
en nog wat groente

En vervolgens
1x tiramisu
2x roomeis
2x warme kersen
3x slagroomsoes

En koffie...

Zit wel een beetje vol nu %)

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 21:58

whaaa ik lig helemaal dubbel hier. wat een niveau haha. volgens mij ook nog eens door mijzelf veroorzaakt.... zal er ff een schepje bovenop doen: jongen of meisje?? bij mij heb je 66% garantie op een meisje hihi.
ilona: wat klote dat je op zo'n rotplek bent terechtgekomen. niet die pretoogjes verliezen he :D
peet: jij geniet weer met volle teugen, houen zo
saida: haha casanova frits voor jou dus
madelief: heb je zoveel rommel dan?

vandaag weer 2 nieuwe dingen met des meegemaakt: kontje omhoog uit protest: ik wilde rechts, hij links naar het poortje; pats dus en hoppa meteen reactie terug. maar we gingen dus rechts.
verder zonder zadel gegaloppeerd, dat zit best goed, makkelijker dan draf in elk geval. geen pasje verkeerd, heerlijk dier toch. ik merk zonder zadel wel dat ie stevig ingeleverd heeft in 2 weekjes. hij loopt overdag in de wei, maar smorgens en savonds krijgt ie ook hooi en savonds ook nog brok bijgevoerd.

malin en ilona: nog nagedacht over het strand?