Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
frankiej schreef:storen mag hoor. heb je zelf ook een barokkie?
kijk anders even op http://www.andalusier-vereniging.nl voor een lijstje met fokkers.
Essssss schreef:@ Barocco: Bedankt!![]()
@ evdpanne: Sja, die 'gesprekken' zijn er al geweest, maar niet met een goede afloop.
Vandaag heb ik het denk ik echt verpest. Ik ging naar de kapper dus was een beetje laat terug, en toen was ik buiten. Daarbij ben ik Fuego prongelijk helemaal vergeten. Maargoed ik had heel de avond zoiezo nog. Was wat later thuis, tijd vergeten dus ook te laat voor het eten. Op z'n zachtst gezegd boze ouders. Nu zitten ze dus te discuseren over Fuego, die nu waarschijnlijk verkocht word. Maar daar probeer ik maar niet aan te denken.. Terwijl ik nog heel de avond kon gaan.
En het ergste is nog wel dat ze het over een meisje hebben, die totaal niet kan rijden en al helemaal niet op Fuego, om hem dan te kopen/ of tijdelijk te verzorgen. Terwijl zij totaal niet met hem kan omgaan.
Silly_Woman schreef:Hallo allemaal, ik post hier voor het eerst op dit topic, Maar ik had eigenlijk een dringende vraag. (Barokke paarden gericht natuurlijk)
Een goede vriendin van mij is op zoek naar een PRE (andalusier) om te kopen. Ze wil graag een bruine hengst/ruin van 1 of 2 jaar.
Weet iemand hier toevallig adressen/sites etc. waar ik zou kunnen kijken? Het liefst ook stoeterijen e.d. waar ze er dus eventueel meer zouden kunnen hebben.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en in ieder geval alvast bedankt!!
Ohja en sorry voor t storen...
peetisgreat schreef:ben benieuwd naar de foto`s zal wel lachu zijn die kopies