Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus dat is ook weer ene knok-faktor... *zucht* gewoon maar veel duimen en afkloppen dat het niet weer gebeurd. Ik heb geen zin om hem apart te zetten, het is een paard en hij moet zich maar zien te redden, ik ga hem niet in een gouden kooitje stoppen. Al zou het wel prettig zijn als hij zelf eens wat voorzichtiger werd

maar ik vind het zonde er zo veel voor te betalen als ik weet dat ik, wanneer ik in Spanje ben, ze voor de helft van de prijs kan kopen. Dus ik wacht altijd even. Vorig jaar heb ik een mooi borsttuig gekocht in Spanje, dat was daar maar iets van 42 euro. Hetzelfde borsttuig kost echt heel veel meer bij Animo, volgens mij het dubbele. Vraag het anders aan Lusitana die kan er ook wel voor de normale prijs aankomen denk ik, en die kan het meenemen naar NL. Je kan bij Spaanse online winkels kijken wat het assortiment is van Zaldi, bv bij www.a-alvarez.com Is ook echt een kwijlsite
DinkeyGirl schreef:Ja heb weer bij Willy gelest,
Zou graag wat lessen krijgen/organiseren
Foogul schreef:Ik heb wat lessen van Willy gezien een tijd terug. Sympathieke man met het goede paardegevoel![]()
Helaas woon ik een beetje te ver weg voor hem om op locatie les te komen geven. Nog meer liefhebbers voor Willy in de buurt van Haarlem?Zou graag wat lessen krijgen/organiseren
.
Die willy is wel een goede man als ik het zo hoor!
Hoop voor je dat ie nu een keer goed blijft gaan zonder de 'tussenstops'! Yenneke schreef:Maar ja, voorlopig heb ik ook geen hoofdstel nodig. Eerst nog een goede kaptoom of serreta voor het longeren.

) en keek vrolijk om zich heen maar was erg braaf en had het naar mijn idee erg naar zijn zin!
spokie79 schreef:[naam verwijderd], wanneer ga je zoveel lessen. Ik wil wel een keertje komen kijken als je les hebt (als je dat leuk vind natuurlijk). Kan ik Willy ook weer eens zien en spreken. Zucht, ik wil ook gauw weer les, maar dan moet ik eerst mijn paardje een beetje handelbaar terughebben.
Want als je zo een goede bijrijdster vindt dat ook je paard er van vooruitgaat, vind ik het een beetje omgekeerde wereld, maar dat is alleen mijn mening natuurlijk 

Maar heb al een leuke gevonden! Ik vind 40 euro wel redelijk voor 2 dagen. Ik deed Jielt ook 2 dagen in een hele tijd voor 50 euro. Maar die kon ik wel rijden e.d. En dat kan in het begin met X-tremo nog niet denk ik.. ? Succes met zoeken iig!
)
En als Az dan ook nog Kampioen wordt... PARTY!!
Prinslover schreef:Lisenka: Spannend vandaag je wedstrijd gehad toch? Hoe is het gegaan?
Peet: Wat een leuk huis zeg, vind die luikjes wel erg leuk zo moet ik zeggenEn Tsjillert is ook een schattie hoor!
peetisgreat schreef:leuk lisen...... dat je merrie het zo netjes deed op haar debuut ga zo door