Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DinkeyGirl schreef:Ja heb weer bij Willy gelest,
Foogul schreef:Ik heb wat lessen van Willy gezien een tijd terug. Sympathieke man met het goede paardegevoel![]()
Helaas woon ik een beetje te ver weg voor hem om op locatie les te komen geven. Nog meer liefhebbers voor Willy in de buurt van Haarlem?Zou graag wat lessen krijgen/organiseren
Yenneke schreef:Maar ja, voorlopig heb ik ook geen hoofdstel nodig. Eerst nog een goede kaptoom of serreta voor het longeren.
spokie79 schreef:[naam verwijderd], wanneer ga je zoveel lessen. Ik wil wel een keertje komen kijken als je les hebt (als je dat leuk vind natuurlijk). Kan ik Willy ook weer eens zien en spreken. Zucht, ik wil ook gauw weer les, maar dan moet ik eerst mijn paardje een beetje handelbaar terughebben.
Prinslover schreef:Lisenka: Spannend vandaag je wedstrijd gehad toch? Hoe is het gegaan?
Peet: Wat een leuk huis zeg, vind die luikjes wel erg leuk zo moet ik zeggenEn Tsjillert is ook een schattie hoor!
peetisgreat schreef:leuk lisen...... dat je merrie het zo netjes deed op haar debuut ga zo door