L_Vie schreef:Nou lekker dan.
Ik in mei een nieuw zadel aangeschaft bij Tweespan (fryso). Na die tijd is het (achteraf gezien) alleen maar slechter met Mona gegaan, schrikken, wegrennen. En sinds twee/drie maanden met mij er op bokken.
Wéér de osteopaat meerdere malen erbij. Wat blijkt: komt het door mijn zadel! pff...
Dus ik bellen naar Tweespan met het verhaal dat osteopaat meerdere keren bij mijn paard is geweest en ze daardoor ook wat maanden er uit heeft gelegen maar wel door getraind is.
Of het zo kon zijn of mijn paard veranderd is, ja dat kan maar geen grote verschillen. Maar eigenlijk vertoont ze dit gedrag ook al vanaf mei.
Toen vertelde ik dat ik een tijdje met een ander zadel heb gereden en toen goed ging.
Ze vond het nogal sterk dat het door het zadel kwam. Nou onderhand moest het toch duidelijk zijn.
Ik had een brief gehad dat je na 3 tot 6 maanden het zadel moest laten controleren door hun (op je eigen kosten!!!!) Gezegd dat ik dus een tijdje niet gereden heb en daarom al haast niet aan die 3 maanden kom. Begreep ze geloof ik ook al niet.
Nou ze wilde wel langs komen maar ging mij gewoon geld kosten. dus ik zeg: ik heb toen aangegeven dat ik een goed zadel wilde en zelf niet veel verstand van had en dus er van uit ging dat dit ook zo zou gebeuren. Ja maar het kwam door mijzelf omdat ik hem niet had laten controleren.
Naja uiteindelijk betaal ik 50 euro voor de benzine, ben benieuwd! Dat piep zadel heeft me 2000 euro gekost, mag toch wel een beetje service verwachten... Krijg ook nog te horen dat hun hun werknemers ook moesten betalen dus niet voor niks konden komen, ik zeg: kom je van mij part langs als je in de buurt bent. Maar nee hoor....
Maar ze vond dat hun 1 van de netste zadelmakers waren blablabla. Dus ik zeg nog: naja prima ik laat er wel een andere zadelmaker bij komen en ik wil niets meer met jullie te maken hebben. krijg ik te horen dat dit allemaal komt door hoe ik mij opstel!!!!!!!!!! woooowh moest eff tot 100 tellen voordat ik reageerde. Gelukkig ben ik netjes gebleven.
Nu komen ze as donderdag, echter heeft Mona nog last van haar rug en schopt ze als je aan haar rug zit, ben benieuwd!
Oh ik ben nog zoooo gefrustreerd, een zadel van 2000. Word je niet goed van. En nog eens alle osteopaat kosten.
Word vervolgd!
Zo heftig! Helaas heb ik over tweespan meer van dat soort verhalen gehoord.
Ik hoop dat het opgelost wordt, 2000 euro is niet niks...