Marielle: Goedemorgen!
Soeske: vrije dag? Ook goedemorgen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Andere automobilisten zouden wel gedacht hebben, wat een idioot..

. Hoe voel je je nu? Zeker stijf en bont en blauw? Balen zeg.. en nog op film ook
. Chico gaat goed gelukkig!! Merk wel dat hij snel stijf is.. Heb hem 2 dagen niet getrained, en laten losgooien door stalgenootjes, maar toen ik hem gisteren oppakte aan de longe met bijzet, ging die niet meteen gesmeerd. Dat merk ik wel... Misschien niet echt zn dag, of moest hij nodig plassen.. Waar het aan ligt? Nouja, hij staat verder ook alleen op stal nu he
Dus ja, met deze kou hele tijd stil staan, wordt je misschien ook wel stijf van
. A.s vrijdag gaan we verhuizen, naar een stal waar hij iedere dag buiten komt. Zomer wei en winter bak.. Maar niet 24/7 stal
. Dat zal hij wel fijn vinden! Ben benieuwd of ik verandering merk kwa zijn doen en laten/lopen etc.
? 

. Denk dat ie het wel leuk zal vinden.
.
.
Fijn dat chico goed gaat maar wel wat stijfjes. Kou werkt ook niet zo lekker. Klinkt als een heerlijk plekje waar je komt te staan met hem 

Hij is dol op aandacht... Maar o wee, als ik het dan toch probeer en wegzak, ja, dan kan ik wat verwachten...
Frank twijfelt nog of Prince die kleur wel staat, dus we moeten nog even de kleur tegen zijn lijfje aandrukken voor een kleurcontrole. haha.

Wat jammer dat je niet naar Ede kon.. al is t mss een geluk bij ongeluk dat ze tegelijk ziek zijn, dan ben je er in 1x doorheen.
Fijn dat Rowena goed was in t zh
Oempf, dat is minder joh, dat je nog steeds last hebt. Lekker op tijd naar bed en kalmpjes aan doen. BETERSCHAP! 
Zilfstar schreef:Hier de waterleidingen van stal wederom bevroren