Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

oke hij kan gek doen als ie iets engs ziet of wat plotseling gebeurt.

)
)

) wie worden de gelukkige papa en mama 
ik moet gewoon nog even geduld hebben mijn tijd komt nog wel maar ik kan je wel vertellen dat ik stapel dol ben op kinderen

jullie hebben het echt getroffen met elkaar
na een paar keer weggesprongen te zijn ging die er wel aan snuffelen. Dus ben weer trots op hem
van de week maar proberen of die er ook overheen wil
het is een soort van 2e huis..mijn hele zomer wordt 1 lang ponykamp 

waar ik ging liep sjaakske aan mn benen mee 
Filmpjes zijn leuk! Mooi paardje hoor!
Ben benieuwd hoe het op wedstrijd zal gaan...we doen ons best en gaan vooral voor de lol
B moet niet te snel gaan want wijken zit er nog niet in 
Wat moet dat heerlijk geweest zijn! Hopelijk volgen er meer dan die dagen!
Heb ik geen herkansingen dit jaar...of ik moet een van de vakken die ik nu heb niet halen, maar daar ga ik niet vanuit!
Gewoon rustig zonder dwang met veel snoep en hopelijk zondag in 1x floep! Nu de wedstrijd gepland is heb ik meteen maar even een heel trainingsschema opgesteld

? Nou ik wordt wel vaker 'het zonnetje' in huis genoemd...
En ik vind het wel leuk. Ik hou niet van saggo mensen, of die áltijd negatief zijn. Een beetje roddelen en klagen mag altijd natuurlijk, maar niet de hele dag door... En ik vind het leuk dat jij ook wel de energie in me ziet
ahaha. Gekke des! Die wordt ook sterker en beter in conditie! Dat heeft Chico ook... Die geeft me nu ook bokken, en is helemaal 'gek' als die los is vooral (hij wil het soms ook ohz flikken). Als die los is moet ik altijd wel lachen hoor... hij heeft dat de uitstraling van "I feel good!
".
Knuffel voor Keljan! En wat goed van Halley! Succes met je les vandaag!
Joepieeee! Je trailer is er! Lekker hoor, kan je straks zelf op pad, helemaal onafhankelijk, bofkont
. Wat hebben we gelachen he, bij Juan... don (g)Juan...
.
Whaaa, wat gaaf joh! Heb je al hengsten op het oog waar je een keuze uit wilt maken? Veulentjes zijn coool, helemaal fjanda's
Je gaat het veulen wel zelf houden begrijp ik trouwens?
.
. Ben echt heel blij voor je, dat je eindelijk weer eens zelf van je paard hebt kunnen genieten! Moet een fantastisch gevoel zijn
.
. Gister en vanochtend een UUR erover gedaan om hier te komen......
Das wel anders als bij de andere locatie hoor (10 a 15 min
).
. Ach ja, ik maak er even het beste van...... maar ik denk dat dit geen blijvertje is
.