[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Banditto

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 23:40

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 08:14

je bent geweldig, zal eens gaan snuffelen

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 09:04

En daar ging mn getypte verhaal!

Gabriella: Mooie foto weer van Moreno! Ik zou ook even bellen over wat de dokter ervan denkt! Is je vinger inmiddels al weer op normale grote?

Ilona: Je paardje komt er ooit wel! Met die uren die je nu maakt.....

yenneke: Filmpje ziet er goed uit! lekker voorwaarts en oplettend! Volgens mij zit die galop heerlijk!

debby: Fijne vakantie!

frank: Gaaf zadel! Al geprobeerd? wat een releaxd paard! Precies als encanto!

Saida: Als je bij elkaar hoort dan is dat nou eenmaal zo! Hoe gaat het met grtys en chipke? En lekker gefeest?
Ik denk dat iedereen zoiets wel kan voelen, je moet er alleen voor open staan. Zo kunnen mijn moeder en ik (mn moeder wel iets meer) Voelen waneer het heel slecht weer wordt. Mijn moeder heeft een keer dr pols gebroken en ik gescheurd en soms gaat het op die plek weer heel zeer doen, en 9 van de 10 keer is het binnen 2 dagen vreselijk weer!

sanne: Jij geluk dat je niet door de poep hoeft te vroeten! Heerlijk een middagdutje! Ik was gister en vrijdag ook moe..lag gister heerlijk in bad te lezen..boek weggelegd en half slapen!

ess: hoe is je wedstrijd gegaan?

Ik had gister echt mn dag niet! Had lekker veel aarbeien geplukten in een kratje achter op mn fiets mee naar huis! Ja was vijf minuten onderweg en bam!! Alle aarbeien over de weg!! Gelukkig mocht ik nieuwe komen halen Knipoog Thuis lekker aarbeien ijs gemaakt!
Rijden ging ook niet het waaide veeel te hard waardoor paardje ook veeeel te hard door de bak ging, dus maar even gelongeerd Knipoog

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 13:06

Go jij! Go jij! jes we gaan ook naar de De Woody Ranch Go jij! Go jij!
peet had je niet gedacht he!!! was wel een verassing voor je he
dat gaat een super!!! weekendje worden.
_Saida_ ja !!! ik kom ook met mij 2 meiden naar de woody ranch zou eerst niet mee gaan want patricia mijn oudste dochter die is 26 juli jarig maar vondt het eigenlijk wel super gaaf om mee tegaan we kunnen daar ook wel een feestje geven.
dus we gaan ook mee daar de bossen onveilig maken Pling

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 13:47

Saida: Over dat voelen van dingen, dat kan ik niet hoor.. Komt ook omdat ik er eigenlijk (onbewust) niet voor open sta..Geloof er wel in Ja , maar hou me er verder niet zo mee bezig eigenlijk. Lijkt me best een gek/grappig gevoel wat jij nu hebt, best byzonder!

Djemo: Gaaf zeg Tong uitsteken Leuk dat je ook mee kan!! Hoe gaat het rijden met Djemo ?

Mies: Oeh, vervelend is dat he van je verhaal.. Heb ik ook wel is gehad, zo je best erop gedaan en klik, en het is weg Tong uitsteken . Grrr Knipoog En gister ook nogeens een baaldag gehad.. Hopelijk gaat het vandaag een stuk beter Knipoog

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 14:08

Prinslover... het rijden gaat steeds een beetje beter hij is ook nog niet zo lang onder het zadel soms heb ik het gevoel dat djemo een borrel heb genomen Nagelbijten / Gniffelen nee maar mag niet klagen gaat eigenlijk best heel goed hoor hij is in maar zadelmak gemaaakt.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 15:09

Ik baal vreselijk....toen ik me voorstelde in dit topic heb ik dit nog aan jullie verteld als onmderdeel van mijn ellende in de zoektocht naar een paard...:

Ik was al 2 x naar een schitterende andalusier in Delfgauw wezen kijken,had hem al mondeling gekocht en een afspraak bij de kliniek gemaakt voor de aankoopskeuring,verdween de verkoopster plots uit beeld,niet meer te bereiken...later veel vage verhalen gelezen en gehoord over deze dame, en uiteindelijk 4 weken later de boodschap dat ze hem toch maar niet verkocht....en bedankt )...

Nu heb ik dus Moreno,en vorige week belde de verkoopster van deze andalusier uit delfgauw dus dat ze hem nu tóch wel wil verkopen,en of ik hem nog wilde hebben,nu had ik Moreno natuurlijk al,en ik ben dólblij met hem,maar het zit me toch wel dwars,ik was zó vreselijk gek van deze anda,al een paar keer wezen kijken,en wezen rijden...we hadden gewoon een klik.Ik heb ook echt zóveel verdriet gehad dat ze hem toen ineens niet meer wilde verkopen...
Nu heeft ze hem dus weer op marktplaats staan,notabene met de foto's die ík van hem gemaakt heb toen... http://link.marktplaats.nl/181815949
Ik ben er echt een naar gevoel van Verdrietig

peetisgreat1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 15:28

djemo schreef:
Go jij! Go jij! jes we gaan ook naar de De Woody Ranch Go jij! Go jij!
peet had je niet gedacht he!!! was wel een verassing voor je he
dat gaat een super!!! weekendje worden.
_Saida_ ja !!! ik kom ook met mij 2 meiden naar de woody ranch zou eerst niet mee gaan want patricia mijn oudste dochter die is 26 juli jarig maar vondt het eigenlijk wel super gaaf om mee tegaan we kunnen daar ook wel een feestje geven.
dus we gaan ook mee daar de bossen onveilig maken Pling

jaaaaaaaaaaaa marielle echt heel super dat jullie meegaan
we moeten wel ff bij een komen voor wat we allemaal meenemen qua eten en drank naturrlijk hihihi

we zullen veel foto`s maken zodat iedereen kan zien dat we lol hebben

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 16:00

borderjay schreef:
Ik baal vreselijk....toen ik me voorstelde in dit topic heb ik dit nog aan jullie verteld als onmderdeel van mijn ellende in de zoektocht naar een paard...:

Ik was al 2 x naar een schitterende andalusier in Delfgauw wezen kijken,had hem al mondeling gekocht en een afspraak bij de kliniek gemaakt voor de aankoopskeuring,verdween de verkoopster plots uit beeld,niet meer te bereiken...later veel vage verhalen gelezen en gehoord over deze dame, en uiteindelijk 4 weken later de boodschap dat ze hem toch maar niet verkocht....en bedankt )...

Nu heb ik dus Moreno,en vorige week belde de verkoopster van deze andalusier uit delfgauw dus dat ze hem nu tóch wel wil verkopen,en of ik hem nog wilde hebben,nu had ik Moreno natuurlijk al,en ik ben dólblij met hem,maar het zit me toch wel dwars,ik was zó vreselijk gek van deze anda,al een paar keer wezen kijken,en wezen rijden...we hadden gewoon een klik.Ik heb ook echt zóveel verdriet gehad dat ze hem toen ineens niet meer wilde verkopen...
Nu heeft ze hem dus weer op marktplaats staan,notabene met de foto's die ík van hem gemaakt heb toen... http://link.marktplaats.nl/181815949

Vreemd verhaal. Maar als je niet wilt dat die foto's worden gebruikt kan je contact opnemen met de beheerders van MP. Mogelijk dat ze dan n.l. de advertentie verwijderen als je aangeeft dat het jouw foto's zijn (ook al is het haar paard) en je geen toestemming voor gebruik ervan hebt gegeven.

Maar wel heel erg jammer dat het paard waar je een klik mee leek te hebben op zo'n manier aan je voorbij gaat.

peetisgreat1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 16:21

een heel raar verhaal als je het zo leest ik zou zeker vragen of ze jouw foto`s
erafhaalt
wel een mooie paard hoor snap dat je daar gek van was
maar moreno is ook een plaatje en geniet daarvan

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 17:59

borderjay schreef:

Volgens mij heb ik hem vanmiddag zien rijden. We reden toevallig door Delfgauw en verdraaide nog bijna mijn nke, omdat ik het zo'n prachtig paard vond. Wel balen.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 18:09

Ik heb ook weer even bijgelezen Lachen. Wat een zwangerschapsverhalen! Ik moet daar ook nog even niet aan denken Tong uitsteken. Soms zie ik wel eens een heel lief kindje en dan denk ik ahhhh wil ook kinderen, maar ja dan zie ik even later weer zo'n huilend en schreeuwend kind (of mijn buurmeisje van 4 wat een kind is dat zeg.... Citaat: "Zo Den dat heb je lekker voor elkaar!!" (tegen dr vader)) dan heb ik weer zoiets van laat maar Tong uitsteken. Ik heb ook in een supermarkt gewerkt als caissiere, maar dan wordt je ook gek van die kinderen die om snoepjes lopen te zeuren bij hun moeder. Maar ja was laatst bij de eigenaar van mijn verzorgpaard en die heeft ook wel weer een heel lief kindje Lachen, kijkt je dan echt zooo lief aan met die grote blauwe ogen, en die handjes zooo klein! Maar voorlopig in iedergeval nog niet Tong uitsteken.

Saida: Het is idd een lastige keuze, vind het ook zo jammer dat ik niet echt lekker buiten met hem kan wandelen maar alleen op de dam. Dat wordt ook zo saai voor hem... Vrijdag ging ik maar een soort schriktraining met hem doen Tong uitsteken. Kon ik hem toch nog een beetje bezig houden... Ik merk aan At ook dat ie zich verveelt...

Owww en over dat dingen aanvoelen, bij mij op stal staat iemand die zegt dat ze een gave heeft om dingen aan te voelen. Doet ook aan die aparte heling therapieën enz... Ze had een heel verhaal aan mij verteld dat ze een soort van Aura om haar handen heen had en dat dieren dat kunnen zien. En daarmee voelt ze ook of een dier iets mankeerd. Ik vond het nogal apart en ik kan het ook niet echt geloven. Soms voel je wel eens iets aan, maar dit vond ik wel heel apart. De eigenaar van mijn verzorgpaard gelooft er wel echt in en die laat ook altijd dat soort mensen komen voor Atlas. Ik denk dat je er idd in moet geloven...

Borderjay: Dat is idd best wel balen... Het is een erg leuk paard (had hem ook al gezien op marktplaats, kijk daar bijna dagelijks Tong uitsteken). Maar ja Moreno is ook een geweldig mooi paard! En met hem kan je ook wel weer een goede band opbouwen, misschien wel anders maar hoeft niet per se minder te zijn....

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 01:20

Kinderen, nee,m oet ik ook niet aan denken haha. Werk in cafetaria en in de keuken, maar veel kinderen idd die zeuren om een ijsje en janken haha. Maar zo worden deze kinderen van dit topic vast niet haha. Zitten zodra ze kunnen praten te zeuren of ze op t paard mogen Knipoog
ff kort, is alweer laat, net terug van me werk (na ff nazitten). Beetje chaos, nieuwe baas die het nog niet snapt en ik in de drukte me hand verbrand. Nouja, gaat wel weer over. Morgen rijlessen voor de aanhanger, dinsdag afrijden.. Ben benieuwd hoe het gaat, wordt duimen haha.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 11:40

Malin -> Wat een schatje is Luna, ze heeft zo'n lieve uitdrukking!

Yenneke -> Ik bedoelde in het eerste filmpje wat je plaatste, volgens mij liep X toen nog aan de longe.

Ilona -> Ik vind het wel een erg leuk paardje om te zien, die ik je doorgaf.
Ook mooi aan de maat.
Ben benieuwd wat je als antwoord terug hebt ontvangen!
Die gevoelens kan iedereen hebben, ook jij.
Maar je moet er idd wel voor openstaan en er dus meer bewust van worden.
Bij mij komt het omdat Mayke dit goed kan en er ook best wel mee bezig is, en gaandeweg voel ik het nu ook meer.
Regelmatig voel ik iets waar zij bij is en dan vraag ik het aan haar of het klopt, of zij ook iets voelt.
Gek genoeg voel ik het meestal goed.
Afgelopen vrijdag na het rijden op Rintske kreeg Mayke last van haar onderrug, en ik ook.
Alleen kon ik niet onderscheiden of ik het was of Rintske.
Ik liep weg bij Rintske om m'n spullen op te ruimen en bij mij bleef de pijn hangen, maar bij Mayke (die bij Rintske stond) was de pijn weg.
Die gevoelens is ongeveer hetzelfde als wat mensen doen bij bijv. een fotoreading, alleen hebben zij het nog veel sterker ontwikkeld.

Heidi -> Ik riep als kind altijd dat ik op m'n 18e mijn eerste kind wilde, dit is 'ietsje' later geworden.
Toen ik net 17 was leerde ik Frits kennen, en op m'n 18 moest ik er echt niet aan denken om al moeder te zijn! Clown
Ik was 24 toen Lisanne werd geboren, net mooi.

Frank -> Des is echt een brave goedzak!
Hij leert lekker snel zo te zien en te lezen, en hij staat er ook heel relaxed bij.
Super hoor, zo'n paard!

Joyce -> Wauw, dat zijn mooie spullen bij die Shetan Fashion!
Maar wel behoorlijk aan de prijs jammer genoeg.......

Michelle -> Ik weet niet hoe het met Grytsje en Cipke gaat, ik kom er niet meer.
Na dat gedoe met die singel en het bit vind ik het wel ff leuk geweest.........
Ja gek genoeg heb ik bij Rintske zo'n goed gevoel en vertrouw ik haar volledig.
Bij de meeste paarden ben ik in het begin erg voorzichtig, je weet maar nooit hoe die reageert.
Maar bij Rintske heb ik dat nooit gehad, het voelde meteen vertrouwd.
En toen ik die eerste rijfoto's bekeek was het eerste wat in mij opkwam dat we gewoon bij elkaar passen en horen! Haha!
Toen ik nog op zoek was en haar hoofdfoto op MP zag, had ik ook meteen zoiets van; DIT IS HAAR/HEM!
Toen had ik nog niet eens de andere foto's gezien, alleen haar hoofd.
Het feest was erg leuk, de 2e avond nog beter. Pling
Meer onze muziek en heel veel bekenden gezien en gesproken.

Marielle -> Ik zal vrijdag de boswachter even waarschuwen dat zaterdag het bos niet veilig is! Hahaha! Knipoog
Leuk dat jullie ook meegaan met de paarden!
Leuk verjaardagskado voor je dochter!

Borderjay -> Dat is niet zo netjes dat die vrouw jouw foto's heeft gebruikt, dat had ze op z'n minst aan je kunnen vragen lijkt mij.
Zit je nu in twijfel of je die andalusiër wilt kopen, of is het goed zo?

Esther -> Schriktraining en vrijheidsdressuur zijn hele leuke dingen om met Atlas te gaan doen.
Moet jij eens opletten hoe leuk hij dat gaat vinden!

Suzanne -> Doe je een snelcursus voor je E-rijbewijs?
Zit ik ook over te denken om die te gaan doen.
Lijkt me toch wel prettig als ik eenmaal met Rintske in de trailer de weg op ga.
Niet dat ik bang ben, ik rij zo weg met een aanhanger of een trailer met een boot erop, geen probleem.
Achteruit rijden, ook geen probleem, al moet ik 30x steken.
Maar gewoon ff dat extra stukje zekerheid.....

Wat een rotweer de afgelopen dagen, het lijkt wel herfst!
Voordeel is wel dat Rintske lekker is schoon geregend en heel zacht aanvoelt.
Maar vanaf vrijdag MOET het mooi weer worden, hoor!
Dat ga ik op vakantie, en aangezien we met de paarden de bossen onveilig gaan maken wil ik wel knap weer! Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 11:54

saida vooral die laatste regel over het mooie weer tuurlijk wordt het dat er zijn meer mensne die dat willen tochhhhhhhhhhhhh
ik ga een zonnendans doen dus wie weet helpt het hihihi Haha!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 12:02

Saida Nee,ik heb nu mijn Moreno...ik zie het maar "dat het zo had moeten zijn",op de een of andere manier zal Moreno wel beter bij mij passen Knipoog

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 12:44

Zeg Peet, neem die zonnedans even op de film, kunnen we allemaal meegenieten!

Moreno is ook een schitterend paard, hij is niet voor niets op je pad gekomen moet je maar denken....

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 13:04

Haihai!

Pff, nou heb ik vakantie kan ik het hier nog niet bijhouden... Clown

Wat een weer zeg, alleen maar harde wind en regen hier, bah!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 13:20

El, gefeliciteerd!
Saida, ja, ik doe snelcursus. Kon ook in 1 dag, rij je 6 uren ongeveer en dan doe je examen. Vond ik toch wat te veel, dus vandaag 4 uren en morgen afrijden..

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 14:03

@ Nouvel: Happy Birthday zo te zien aan het plaatje bij je naam!

Woodyranch-vakantiegangers, ik mag ernstig hopen op enthousiaste verhalen over mooie buitenritten in een geweldige omgeving van jullie straks, want over een paar maanden zijn ze zowat onze buren en is dat de buurt die ik dagelijks met Veludo en Rico onveilig ga maken Haha!

Gab, weet dat het moeilijk is Ach gut maar probeer het toch maar beetje los te laten w.b.t. de andalusier, kijk naar Moreno en je weet wat je hebt, helemaal goed!

Leuke foto's van Desperado gezien, heerlijk dat ie zo relaxed is.

Ik ben het zoooooooo zat al die regen!! En de wind die maar op het huis beukt hier... bah. Acute herfstdepressie mid-juli Boos!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 14:45

hihihihihi ja daaaggggggg saida en jullie lachu
om mijn dansje
hahahaah en we vertrekken trouwens pas maandag avond
dus we vervellen jullie nog langer
Haha!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 14:51

Ojee, hoe vertel ik Frits dit..........? Knipoog
Komen er ook nog mannen, of zijn Frits en Jorick de enige tussen al die meiden?
Oké, Tommie dan ook, maar dat is een 'het', hahaha!

Ennuh, dat jullie ons lastig komen vallen is tot daar aan toe, maar ons komen vervellen gaat wel een beetje te ver, hoor! Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 16:39

ahahah moest natuurlijk vervelen zijn sorry iets te snel getypt heb ik wel vaker last van dat er wat letters omgedraaid worden

en ja de bedoeling was wel mannen erbij maar weet niet of dat nog doorgaat die zouden dan zaterdagaond komen om te bbq we hebben al ene lijstje gemaakt met boodschappen vanaaf nog ff alles doornemen en dan inslaan die handel

nouvel van harte met je verjaardag meid leuke kadoo`s gehad ?????
Haha! geniet ervan

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 17:36

borderjay schreef:

Dat is echt een naaistreek van die vrouw. Kan me voorstellen dat je je dan behoorlijk down voelt. Maargoed, als ze jouw foto's gebruikt, moet ze dat met jouw toestemming doen. En kennelijk heeft ze dat niet gehad, dan zou ik daar toch wel even over beginnen. En ook gelijk erbij zeggen hoezo ze hem nu dan wel weer in 1 keer verkoopt..

Mijn wedstrijd heb ik niet gedaan. Kon niet, heb al aantal weken problemen met me ouders. Dus kan ook even geen wedstrijden doen, met kans dat Fuego word verkocht.. Is ook 1 van de redenen dat ik er niet meer zo vaak ben. Maargoed, probeer het bij te houden maar gaat beetje snel.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 17:40

Esmee, balen zeg... Wat is er aan de hand dan?
Mijn PBbox staat open voor je hoor Ach gut