dus alles maar uitgebreid opgeschreven Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus alles maar uitgebreid opgeschreven
Fijn dat de lessen goed gingen en je ook wat betreft Elevada goed nieuws hebt gekregen Maartje!
maar wel gezellig natuurlijk!
en een fijne smid doet wonderen! Ik heb jaren een hele fijne gehad, jammer dat ik die niet kon meenemen met de verhuis vorige jaar, maar kijk, eindelijk een goeie gevonden 

Wat doe je zoal met beide paarden? 
Ja hier komt regelmatig een ostheopaat, maar nog liever zelfs de sportmasseur, Jenara gaat veel meer compenseren in haar spieren dan haar gewrichten, dat heb ik natuurlijk ook door ervaring moeten leren

Flubberboot schreef:Ja hier die stress ook met Pietje. Hij moet het liefste nog wel echt 20 centimer gaan groeien zo. Is nu pas 1.39 met 10 maanden.
. Weg gaat ze sowieso niet.
Voor nu mag ze sowieso blijven want de jaarling en tweejarige hebben veel steun aan en lol met elkaar. Zolang zij elkaar kunnen klieren dan laten ze de andere merries met rust
PreHungaro schreef:Mocht iemand trouwens interesse hebben in Morena, ze gaat langzaam de verkoop in.
Baal echt, maar ze blijft voor mij te klein. Ze meet nu 155.
[ Afbeelding ]
Maar die bleek boven de 1.70 dus toen was de veleiding snel weg haha.