KellyR schreef:Wat een gave foto's TessJazz, mega knapperd!
Stiekem nog wel een spijt dat ik niet door heb gezocht naar een valk maar goed.. Heel blij met mijn bruine monster
Fijn Azmay, hoe gaat het nu met Kim?
Dankjewel! Hij moet op je pad komen!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robijntjah schreef:Ja, boukje?
Ik rijd tegenwoordig eigenlijk altijd alleen ja, heeft jaren geduurd voor ik dat weer durfde na ons ongeluk maar blij toe want anders kwam ik nu wel in de knoei![]()
Hahaha leuk! Daarmee hoef ik dan weer niet aan te komen bij mo.
Joolien schreef:MvdMullen gefeliciteerd met je aankoopZe is nog lekker overbouwd enzo
Merexa schreef:Ook ik spiek weer even mee. Hoop dat ze een goede reis heeft MvdMullen. Altijd spannend zo'n reis en hoop dat deze goed verloopt.
Hier in de buurt zag ik vorige maand ook al paarden in de wei lopen maar die op stal waar die van mij staat moesten nog even wachten..
Vorige week Zondag mochten ze er voor het eerst op.
[ [url=m/8HOW2x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar die nacht had het heel veel geregend en moesten ze weer een paar dagen in de paddocks. Toos was echt niet fijn te rijden daardoorHeel dribbelig.
Nu weer opbouwen. Ze staat naast een merrie met veulen die ze wel heel interessant vind.
[ [url=m/cQzMQ2.jpg]Afbeelding[/url] ]
neile schreef:Ik heb Solea ook ingeschreven voor de APTO in de Woeste Hoeve. Dan zie ik je daar misschien?
Mooie merrie Zsazsa, heb je ze in Spanje gekocht (meende me te herinneren dat je dat wou doen)?