ik zit in trainingen regelmatig meer door dan dat ik lichtrij, dat vind ik stiekem zelf veel lekkerder rijden. Voor m'n gevoel blijft mijn balans dan ook beter, voel veel meer en kan er beter aan rijden. Ik kan nog wel meer doorzitten en lichtrijden afwisselen. Vaak ga ik dan toch na een overgang doorzitten en niet zomaar ergens in het midden. Denk dat dat nog wel een goed idee is

In de 1e proef zie je ook dat hij op links te vroeg aanspringt, maar wel mooi ontspannen voor zijn doen dus vandaar dat ik 'm gewoon rustig terug heb genomen maar niet afgestraft, dat kan me dan op dat moment even weinig schelen dat dat te vroeg was...
Wat betreft het woeste aanspringen... dat was vooral de 1e galop in de 1e proef. Gezien zijn galop/zadel verleden krijgt hij met aanspringen het snelste spanning (en ik ook haha) dus dan resulteert dat snel in opgebold aanspringen. Het is al stukken beter geworden... als ik dan het aanspringen van de rechtergalop in de 2e proef zie word ik wel heel blij, mooi met neusje eruit aangesprongen. Daar moeten we heen