Ik lees goede verhalen hier
Hopelijk blijft nikita opknappen Angela.
Mo is een lekker levendig ding zo te zien?!
leuk hoor! En mooie foto's van Chimanga.
Martine, hopelijk gaat t goedgekeurd worden

Relatie talk hier zie ik haha. Lijkt me heerlijk, een v riend die van paarden houdt. Ik zit zelf in zo'n fijne, lange knipperlicht relatie, en hij is allergisch voor dieren.. Vindt veel dieren leuk, paarden wat minder, maar zit binnen no time met rode ogen enzo
gelukkig issie erg lief, dat compenseert een beetje :pVandaag wilde wandeling gehad met mn paardjes. Oba onwijs rustig en Fiela zo gek als een deur. Ze is nog niet eens 2 en duwt me al bijna omver haha. Ze is me weer een beetje aan het uitproberen, in mn vingers willen bijten enzo. En ze is steeds hengstig, ook gezellig :p

fijn!

. Ja weet t echt zeker, heb een droompaard
.
) geven.
. Succes met de zoektocht, erg spannend, maar ook heel leuk lijkt me! Zeker als je in Spanje zelf gaat kijken....
en ze is momenteel gewoon stout ja haha. En dat weet ze dondersgoed! Het is jammer dat de bak zo nat is nu, want ik doe wel eens meelopen oefenen. Lopen wanneer ik loop, stilstaan wanneer ik stilsta etc, en dan ook los. Maar op t moment loop ik dan door de plassen te rennen en is zij helemaal verontwaardid als ik dr per ongeluk natspetter (ja, het is echt een doosje haha).
. Die denkt altijd owwww lange teugel dan mag ik zelf tempo bepalen (en das bij hem relaxte sukkeldraf
, of stappen..). Klinkt ook als een lekker ritje trouwens! Ben ook wel is vanaf mn oude stal die kant op gereden. En nu heb ik vanaf mn huidige stal ook een mooi gebied om te rijden, heb ik ook zaterdag nog gedaan
Sterkte!