*egomodus aan*
Ik had Win van de week nog snel even bijgeschreven in Westervoort, omdat ze vorige week in Vragender nog zo druk en stresserig was. Meenemen zodat het normaal wordt, was de gedachte. Win was met opzadelen al veel rustiger!
Ook met losrijden. Ze keek even om zich heen en liet toen lekker ontspannen haar hals vallen. Kon fijn losrijden en ze stond er goed aan.
De wedstrijdring was even eng (reclameborden die op de grond stonden in een hoek) en het grote juryhok ook. Maar ik kreeg haar er wel langs en na twee keer was dat ook al niet spannend meer. Even gespiekt in de kantineruit en toen begonnen. Ik was net een paar onderdelen bezig gaan bijna alle lampen uit!!! Hahaha ik keek wel even gek om me heen! Maar gewoon door gereden en geen bel gehoord van de jury dus die kon het ook nog goed genoeg zien.
Win liep fijn, wijken ging zoveel beter dan vorige week! Ze zwaaide hier en daar nog een beetje uit maar overall was ik erg tevreden.
Ik zei gelijk al tegen mam "Als ik het vergelijk met vorige week, toen ik 193 en 199 had, moet ie nu twee winstpunten hebben, tussen de 195 en 200."
Nou dat had ik goed: 198! Toen bleek dat ze het combineerden met de L2 dus moesten we nog langer wachten

Maar dat was het waard want we wonnen de L1/L2!
Dus ik ben helemaal trots

*egomodus uit*

Maar ja, dit soort fratsen moet je naar mijn idee met geen enkel paard uithalen. Sam was echt oprecht geschrokken. Ik ken hem nu bijna 10 jaar, dus ik durf wel te zeggen dat ik zie en voel wanneer hij iets van plan is. Gewoonlijk is hij heel zeker van zijn zaak en doet hij geen gekke dingen. Hij houdt wel van een grapje, dat wel! Dat heb jij vast ook met Flan!
!
. 's avonds ben ik naar Vrienden van Amstel Live geweest. Was echt super gezellig!! We hadden alleen een beetje een enge buschauffeur... Telkens te laat stoppen voor stoplichten waardoor je lekker in de stoel van de voorganger hing, een keer ineens van rijbaan gewisseld omdat ie toch links moest in plaats van rechtdoor. Ook een keer de vangrail geschampt.... En parkeren bij Ahoy kon die ook al niet, raakte daar bijna een andere bus.... Maar de terug weg sloeg alles! Iemand had de buschauffeur gevraagd te stoppen want die had geen zin om vanaf katwijkveld naar huis te gaan als de bus toch langs haar huis ging (iedereen mag haar nu niet meer....), dus de buschauffeur gooide de bus ineens aan de kant na de chinees (op de N206). Hij dacht dat daar nog een bushalte zat.... Dat stuk weg was niet geasfalteerd na de laatste keer dus hij reed zo de berm in. De hele bus hing naar rechts en naderhand kneep de buschauffeur hem ook wel dus die zei vervolgens iedereen zo veel mogelijk links gaan staan (probeerd die banketstaaf nog weg te rijden waardoor die zich nog verder ingraaft). De bus stond zo schuin dat de deuren niet eens meer open konden en de politie ons heeft moeten "uitgraven". En dan staat er op 112bollenstreek, dat ie door gladheid van de weg is geraakt (maar natuurlijk)
dat is echt niet fijn om aan zo'n chauff ze zijn overgeleverd 
. Ziet er echt heel mooi uit. Moet vast ook even fijn gevoeld hebben!
En keitrots natuurlijk. Zondermeer zit ik veel beter nu met dit zadel, dan op het vorige. Voor mijn gevoel zat ik daar veel losser op. Het is wel wennen in het begin natuurlijk, maar ik heb geen spijt van mijn keuze.