*egomodus aan*
Ik had Win van de week nog snel even bijgeschreven in Westervoort, omdat ze vorige week in Vragender nog zo druk en stresserig was. Meenemen zodat het normaal wordt, was de gedachte. Win was met opzadelen al veel rustiger!
Ook met losrijden. Ze keek even om zich heen en liet toen lekker ontspannen haar hals vallen. Kon fijn losrijden en ze stond er goed aan.
De wedstrijdring was even eng (reclameborden die op de grond stonden in een hoek) en het grote juryhok ook. Maar ik kreeg haar er wel langs en na twee keer was dat ook al niet spannend meer. Even gespiekt in de kantineruit en toen begonnen. Ik was net een paar onderdelen bezig gaan bijna alle lampen uit!!! Hahaha ik keek wel even gek om me heen! Maar gewoon door gereden en geen bel gehoord van de jury dus die kon het ook nog goed genoeg zien.
Win liep fijn, wijken ging zoveel beter dan vorige week! Ze zwaaide hier en daar nog een beetje uit maar overall was ik erg tevreden.
Ik zei gelijk al tegen mam "Als ik het vergelijk met vorige week, toen ik 193 en 199 had, moet ie nu twee winstpunten hebben, tussen de 195 en 200."
Nou dat had ik goed: 198! Toen bleek dat ze het combineerden met de L2 dus moesten we nog langer wachten

Maar dat was het waard want we wonnen de L1/L2!
Dus ik ben helemaal trots

*egomodus uit*