[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 13:46

HAHAHAHA, die laatste foto :D :D . Die kop van m ook :D :D .

Das wel anders als die mij ziet :+: lekker arrogant whaha. Begint ie meteen te lachen, lekker ventje!!!! :D

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 13:47

_O-

mauss

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 13:52

de foto's zijn erg leuk machonito
wat een stoute hengst was dat zeg.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 13:55

Heidi die foto's die je plaatst echt geweldig! Ik blijf jullie zoon een plaatje vinden, en die laatste foto van Marcel en Jesse samen, echt geweldig!

Die van het hobbelpaard zijn ook errug grappig en je falabello is altijd super om te zien, volgens mij is die best gek :D
Iloon: Balen van je zadel! Ja, joh gaan we gewoon gezellie met zn alle :D

Laura: Wielrenners en paarden, is idd een verschrikkelijk combi. hoe jij het beschrijft is precies een keer bij mij gebeurd, fietspad lag er gewoon naast maar nee meneer moest op het ruiterpad :? Furia zette er alleen niet zijn kont voor, heb die meneer uiteraard wel aangesproken maar die trok zich er weinig van aan...
Peet sterkte met je hoofd! Je gaat lekker veel met je kanjer naar het strand he, heerlijk!
Amanda: En hoeveel kost dat :D Het gaat toch om ontharen he...
Lijkt me wel handig!
Cyrina: Ziet er lekker uit hoor, hij (?) is mooi wit!
Mies: Succes met je wedstrijddebuut *D

Ik ga vh weer genieten met Furia, ik denk even lekker naar buiten!
En vanavond weer eens t nieuwe huisje (is al 3 keer verhuisd binnen eenn jaar) bekijken van een vriendin van me.
Ben benieuwd wat ik nu weer te zien krijg :D

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 13:56

hahahah ja erg stout hahaha
Hij kon je nog lelijk bijten ook }> hahhaa

Hihi Hobbeltje kan hinneken als je in zijn oor knijpt en gaat zelfs zijn mond op en neer _O-
Jesse zat er verleden keer op waar mijn ouders bij waren en ik kneep in het oortje van Hobbeltje en begon hard te hinneken
hahaha je had Jesse zijn gezicht moeten zien hahahah eerst grote ogen dan zag je zijn bekkie vertrekken en begon heeeeel hard tehuilen :(:)
kind heeft nu levenslang trauma van hinnekende paarden :(:)

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 13:58

Madelief zo paard zo baas toch :D
we zijn allebij gek geloof ik :+

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 14:22

heidi - het is dat je niet al te dichtbij woont anders had ik hem al gekidnapt (hoezo gek op kinderen :P )

Madelief - veel plezier tijdens de buitenrit

Iloon - klinkt idd erg arogant hoor nee hoor grapje soms vinden kinderen de een leuker als de ander en jesse vindt jou blijkbaar geweldig is een eer hoor ;)

Banditto

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 14:40

Frankiej: Ik heb het even voor je nagevraagd maar Prince heeft niet eerder voor de kar gestaan |( maar ze hebben er alle vertrouwen in dat hij dit super snel oppakt. :D Hij zal het zeker leuk vinden! En dat schudden tijdens het rijden komt hun ook bekend voor :D ze raden je aan om dan meteen been te geven en dan is het meteen over! Meestal probeerd hij het dan na een aantal maanden weer.... Als je niet reageerd maakt hij er een spelletje van :9 en wordt het alleen maar erger en kom je er nooit vanaf. Een echte pony streek dus!
Heidi: Leuke fotos! Bier is GEZOND!
Amanda: Succes met je kuur ontharen! Lijkt me heerlijk…….nooit meer scheren.
Machonito: wat een schattige fotos…………………zwijmel zwijmel dat hondje ook met zijn tongetje! Die hobbelpaard fotos zijn ook leuk hahaha wat een gekkigheid

Maandag: les gehad..........jeetje dat was echt zweten. Keihard gewerkt en ik heb nu nog spierpijn...........
Dinsdag: Mn vader les gehad ging heel erg goed dus ze zijn een stapje hoger gegaan.
Vandaag: stuk wandelen langs de weg. Meneer is de laatste tijd een beetje schrikkerig dus moet meer oefenen met verkeer. Bij ons op stal is het tamelijk rustig. Hij is verkeersmak hoor maar als je een tijd niet langs een drukke weg gaat is dat natuurlijk spannend .......meneer is lekker aan het uitproberen.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 14:58

Heidiik las op de oud beijerlandse dressuur dagen dat jij en marcel vorig jaar de foto's hebben gemaakt,

doen jullie dit jaar weer want ik ben er namelijk 28 juni ook en dan kan ik je eens in het echt zien en dan krijg ik misschien mooie foto's van heike :P :o

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 15:11

Frank, hahaa, zou je wel willen he, een jonge dame als vrouw ;)
Eppie en Jamie, welkom!
Verder teveel om bij te reageren, leuke fotos van Heidi, Jesse en slapende marcel gezien.
Hier alles rustig, vanmorgen even met een vriendin, haar hond en onze hond naar het strand geweest.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 15:31

heikedenise schreef:
Heidiik las op de oud beijerlandse dressuur dagen dat jij en marcel vorig jaar de foto's hebben gemaakt,

doen jullie dit jaar weer want ik ben er namelijk 28 juni ook en dan kan ik je eens in het echt zien en dan krijg ik misschien mooie foto's van heike :P :o

:j alleen de Z en de M :o
Ik weet niet of ik erbij ben met Jesse :o
anders maakt Marcel alleen foto,s vandaar :o

Ik zit meestal in de kantine foto,s uitzoeken en verkopen :D

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 15:37

Wilde ik nog even met jullie delen:
Afbeelding
Afbeelding

Gister avond ook. Kwam thuis van werk, Spirit lag lekker in zijn stal, ik mocht lekker bij hem zitten. Legde zo zijn hoofdje in mijn schoot, zo'n fijne afsluiter van de dag..

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 15:44

Aaah wat een schattige foto joh! Echt leuk!

Heidi wat een wilde hengst is die hobbeltje haha....

Madelief oei dan ging het bij jou nog minder dan bij ons :S stomme wielrenners...
3 keer in een jaar pffff dan ben je net gewend en kan je weer gaan verhuizen...

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 15:53

Heey
Zijn weer een hoop mooie en schattige foto's voorbij gekomen :D
Veel beterschap peet :(:).

Gister avond heerlijk met moppie gewandelt.
Meneer vond het super en was dus ook super braaf :).
We zijn nog steeds niet hard aan het werk.
Beetje longeren of wandelen.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:23

Machonito schreef:
heikedenise schreef:

:j alleen de Z en de M :o
Ik weet niet of ik erbij ben met Jesse :o
anders maakt Marcel alleen foto,s vandaar :o

Ik zit meestal in de kantine foto,s uitzoeken en verkopen :D

jammer ik rijd in de B de m en z zijn nog veel te ver weg :j
misschien ooit een keer ergens anders ;)

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:34

kom je op nootdorp rijden bij de nootdorpse dressuurdagen
dan kan ik jou zo op de foto nemen :D

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:35

soeske :+:

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:57

wauw wat een mooie foto`s weer langs zien scrollen zeg toppie
vooral die foto`s van kleine jessy hij wordt groottttttttt en dat nu al op dienwilde hengts uitkijken he hahaa

en die slaap foto super

en dan die kleine ondeugende stippelbal hahaha helemaal leuk

en tja me hoofd die werkt echt niet mee heb wel gereden maar niet naar het strand had toch te veel pijn en dan leek het me niet zo`n goed idee om te gaan

het is gewoon slecht weer in groningen hier liggen we gewoon al dagen in de zon
en warm dat het is :D gek he bij jullie dan ???????

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:13

Hier ( gelderland, in de buurt bij nijmegen) is het ook heerlijk weer :D
Ben ook al lekker bruin geworden van het zonnen :D

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:21

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:27

Machonito schreef:
_Saida_ schreef:
Misschien moet je vanavond even het licht aan doen als je iemand naast je in bed voelt liggen? O:)

doet licht aan kijkt om en Afbeelding doet gelijk de licht snel weer uit. Afbeelding

Afbeelding je heb gelijk Afbeelding
Whahahaha! _O- _O- _O-

Nishada -> Klopt! Solskin heb ik toevallig laatst zien staan toen ik mee was een zadel passen met Mayke.
Hij is niet meer van Andele.
Ik vond hem er niet echt top uitzien......

Eppie -> Welkom hier! :+
Leuk weer een friezenliefhebber erbij!
Zelf ben ik een voorstander voor friese namen voor friese paarden, en zou het dan ook in die hoek gaan zoeken.
Er zijn diverse sites met heel veel friese namen, ff googlen en je komt ze zo tegen.
Wat zijn de afstammingen van je paarden en het aankomende veulen?

Sanne -> Leuke foto's weer van knappe Iggie!

Madelief -> Ook jij weer leuke foto's van je kanjer!
Vooral die voor de bloesemboom vind ik mooi gelukt!

Elise -> Idd een gave reeks foto's!
Die 1013 vind ik echt supermooi, die moet je uitvergroten joh!

Heidi -> Levensgevaarlijk zo'n pitbull-falabella! :D
Die foto van Marcel met Jesse op schoot, allebei slapend! Echt geweldig lief!
_O- Die serie met de wilde hengst; Hobbeltje...... _O- _O- _O-

Laura -> Ja leuk hè, van die mensen die er maar gewoon vanuit gaan dat je paard braaf langs de kant blijft lopen, niet schrikt en verkeersmak is.......
En als je paard dan schrikt of onwennig/bang reageert dan krijg je van sommigen ook nog te horen dat je niet met je paard over straat moet gaan als die niet verkeersmak is...... 8)7
Hoe krijg ik haar dan verkeersmak? Gaat me echt niet lukken in de bak bij het pension, hoor.....
Als we op de weg rijden gaan we meestal midden op de weg rijden, dan moeten ze wel afremmen.
Meestal doen ze dat ook wel, maar nog zijn er van die randdebielen die dan gewoon half door de berm langs ons heen scheuren.

Michelle -> Afgelopen februari ben ik een week weg geweest, en toen draaide ze haar kont naar me toe.
Ze stond in de binnenbak en ik floot naar haar waarop meteen haar koppie omhoog kwam.
Toen ze me zag liep ze wel mijn richting op, maar toen ik bij haar was gingen haar oren plat en deed ze ook boos.
Mijn divaatje..... :+:
En ja!!! De trailer staat!! *trots!*
Alvast heel veel succes 9 mei en de week er na! Gaat jou echt wel lukken meteen WP-en te halen!

Lisenka -> Hoe is het vanmiddag gegaan bij de hoefsmid?

Suzanne -> Wat een vertrouwen heeft Spirit in jou! Echt mooi om te zien!

Nou m'n trailer staat er, hoor! (zegt ze heul trots!)
Frits kwam 'm ook nog even checken, die had 'm nog niet gezien, en vindt 'm er ook nog super uitzien.
Binnenkort even helemaal schoonmaken, valt mee hoe die eruit ziet, maar toch.....
De buitenkant wil ik met olie doen, dan wordt ie weer mooi donkergrijs.

Vanmorgen is onze buitenbak nat gemaakt, er zijn wel 5 van die grote giertanken met water over gesproeid.
Wij hebben zo'n All Weather Tuf bakvulling, echt ideaal!
Alleen waren de snippers niet nat genoeg en dan worden ze te licht en te donzig en waaien ze sneller weg.
Ik was net aan het rijden, net zo'n 15 min. bezig toen de tractor eraan kwam.
Dat was een erg kort ritje dus.....
Nouja, morgenavond er maar weer op dan! :D

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:36

Klopt, sol was van Andele. Ze had er nog 1 staan, Solskin. Waren kruisingen lusitano X Andalusier, aldus haar site.. Sol is verkocht iig
Ben er een keer op bezoek geweest (woont niet ver bij mij vandaan), was er wel gelijk verliefd op hihi

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 18:00

Saida, lekker hoor een eigen trailer. Ik zou ook trots zijn. Dus op naar de wedstrijden en strandritje :).

Laura, mooie foto's weer van Hincapie. Jullie gaan hard vooruit hoor.

Moppielover, ook hier is het heerlijk weer in Zuid-Holland. Vandaag iets frisser door de wing, maar tussen de middag toch weer even een extra kleurtje meegepakt.

Soeske, wat een schattige foto's. Heerlijk als een paard zoveel vertrouwen in je heeft.

Banditto, heerlijk he van die lessen waar je de volgende dag voelt dat je hard gewerkt heb. Moet eigenlijk niet, maar ik vind het altijd een fijn gevoel geven. Dat je zo hard je best hebt gedaan.

Heidi, geweldige foto's weer. Jesse is dus nog niet zo van de paarden. Hopen dat dat toch wel snel veranderd. Of hij vindt hobbeltje te min en wil gewoon op Baron :).

Verder kan ik niet terug scrollen, dus wie ik gemist heb.....sorry.
Zit nu nog op mijn werk. Te wachten op vriendlief die straks met de trein vanuit Amsterdam hierheen komt (Leiden). Dus zijn weer een paar overuurtjes vandaag. Al heb ik vanmiddag op terrasje wel al even een roseetje gedronken. Om me voor te bereiden op het overwerken :).

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 18:42

aargh, heb ik lekkere witloftaart, bladerdeeg voorgebakken in oven, wil ik de boel er in doen, oven stuk :S

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:12

Ik kom na maanden ook eens uit de meeleesmodus (als ik nog mee mag praten). Dit topic gaat al maanden zo hard. Als ik 3 dagen later bij lees zijn jullie al weer 5 pagina's verder!

Ik heb voor het eerst een topic geopend van altanero met allemaal foto's van het afgelopen half jaar.
[ITP] leuke foto's van andalusier Altanero LXXI PRE ruin

Vorige week een hectisch weekje voor hem. De osteopaat is voor de 2de keer geweest. Hij had namelijk wat last van singeldwang en het bleek dat er ook best veel vast zat bij hem in zijn lijf een paar maanden terug, toen de osteopaat voor het eerst kwam. (ze is begin januari geweest)

Ze was nu er weer voor controle en het ging stukken beter met hem.
De paardentandarts is ook geweest en de zadelmaker. Zadel moest behoorlijk aangepast worden en hij had haken op zijn tanden en scherpe randen. Lekker weekje dus voor hem.
Het rijden gaat steeds beter. Voor wie op hyves zit hier een filmpje.

http://eveline-stam78.hyves.nl/album/38 ... 31/0/jMXC/

Ik las ook op het lusitanforum dat bunschoten voor het laatst was. Weet iemand waarom?
Helaas kon ik niet komen. Ben momenteel thuis maar ondanks dat ik thuis ben toch veel weg hihi.
Per 1 mei begin ik met een nieuwe baan. Lange dagen en veel op de weg. Dan wordt de tijd nog wat minder maar ja. Dat is nou eenmaal zo.

IK ga toch proberen om even te reageren op wat mensen:

ilona Hoe gaat het inmiddels met het rijden? Ik heb wel veel buitenrit foto's gezien en prachtige plaatjes aan het strand.

heidi Wat een heerlijke foto's van de paarden en je mannen. Die van marcel met de kleine samen slapen op de bank ik echt geweldig! Ik heb ook super mooie en leuke foto's van jou gezien in bunschoten. Lukt het rijden een beetje na je zwangerschap?

suus Gefeliciteerd met je nieuwe kleine aanwinst. Wat een heerlijk ding. Die foto met jou bij hem. UITVERGROTEN!

Cloris Hoe gaat het met je nieuw hondje? Wat een knoeperd is dat al zeg. En wat een ontzettend mooi koppie heeft hij!

sanne Wat ziet ingeo er super goed uit. Hoe groot is hij inmiddels en hoe gaat het rijden nu met vaidosa? De foto's van bunschoten zagen er goed uit trouwens. Mooie jurk had je aan!

lauraHincapie ziet er super uit! Hoe vaak rijdt je hem nu in de week? En wat heerlijkd dat je moeder mee kan helpen en dat je ook lekker een stukje naar buiten kan. Helaas kan dat bij ons niet.

sjaad Wanneer komen er weer foto's van jou super mooie mannetje?

Michelle Ik weet niet meer waar maar heb ergens rijfoto's van jou gezien in een binnenbak.
Wat gaan jullie snel voorruit zeg! Wauw. Echt super om te zien. Denk als je mee zou doen met wedstrijden je heeeel erg snel door de b heen bent. Wat een gangen en een eenheid!

cyrina Ook van jou heb ik veel foto's gezien de afgelopen tijd met bobby. ook daar een heel groot verschil. Rijdt je nu veel doma vaquera met hem of ook gewoon dressuur? En met de lange lijnen ben je ook lekker bezig zeg.

malin ik probeer deze week even te bellen, of dit weekend.