. Die kop van m ook
.Das wel anders als die mij ziet
lekker arrogant whaha. Begint ie meteen te lachen, lekker ventje!!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Furia zette er alleen niet zijn kont voor, heb die meneer uiteraard wel aangesproken maar die trok zich er weinig van aan...
Het gaat toch om ontharen he...
hahhaa
)
maar ze hebben er alle vertrouwen in dat hij dit super snel oppakt.
Hij zal het zeker leuk vinden! En dat schudden tijdens het rijden komt hun ook bekend voor
ze raden je aan om dan meteen been te geven en dan is het meteen over! Meestal probeerd hij het dan na een aantal maanden weer.... Als je niet reageerd maakt hij er een spelletje van
en wordt het alleen maar erger en kom je er nooit vanaf. Een echte pony streek dus!

heikedenise schreef:Heidiik las op de oud beijerlandse dressuur dagen dat jij en marcel vorig jaar de foto's hebben gemaakt,
doen jullie dit jaar weer want ik ben er namelijk 28 juni ook en dan kan ik je eens in het echt zien en dan krijg ik misschien mooie foto's van heike![]()
alleen de Z en de M 

.
.Machonito schreef:heikedenise schreef:Heidiik las op de oud beijerlandse dressuur dagen dat jij en marcel vorig jaar de foto's hebben gemaakt,
doen jullie dit jaar weer want ik ben er namelijk 28 juni ook en dan kan ik je eens in het echt zien en dan krijg ik misschien mooie foto's van heike![]()
alleen de Z en de M
Ik weet niet of ik erbij ben met Jesse![]()
anders maakt Marcel alleen foto,s vandaar![]()
Ik zit meestal in de kantine foto,s uitzoeken en verkopen

gek he bij jullie dan ??????? 
Machonito schreef:Whahahaha!_Saida_ schreef:Misschien moet je vanavond even het licht aan doen als je iemand naast je in bed voelt liggen?
doet licht aan kijkt om endoet gelijk de licht snel weer uit.
je heb gelijk
Die serie met de wilde hengst; Hobbeltje......
.
.
.