Ik ben Jasmijn, zus van madelief & mede-eigenaresse van fuur.
Ik lees al een flink tijdje mee en vond het nu echt eens tijd om mee te praten

Moie foto's van Wessel! En die maestro die erbij loopt is ook erg knap!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat was een opstapje zeg haha
Maar hij is super lief! Mag hem voor kleine bijdrage rijden. Nu op het moment iedere dag wat natuurlijk heerlijk is
Wel zielig voor de eigenaresse, die heeft nu een bekkenkanteling vandaar. Daarna mag ik hem gewoon 3/4 dagen per week rijden. Hij staat op de manege waar ik 5 jaar heb gelest, in mn eigen woonplaats. Ideaal toch! Wel heel jammer van Jielt, maar heb hier een goed gevoel bij.. Jielt heeft nog genoeg bijrijders dus die vermaakt zich wel met hun denk ik zo..
haha grapje hoor. Furia ruless.
gaan ook vaak samen, ook net samen geweest. En fuur is gelukkig gek op ons alletwee 
of niet ???????
) welkom hier leuk hoor
Leuk dat jullie zusjes zijn!
En ach, Spanje is ook wel een keer leuk toch? En een week is zo om.. Veel plezier in elk geval!
Ik ben Yvonne 34 jaar
en sinds december in het bezit van een friese ruin Tjalko.
erg leuk.
Geeft me toch wel weer net een beetje steun. Ik ga het gewoon doen en stoppen met Jielt. Het is niet leuk voor Jielt, maar hoop dat ik gewoon de goede keuze maak zo. Het is een gok, maarja als het niet goed gaat zie ik het dan wel weer.. En Peet voor jou speciaal een foto! Helaas geen barokje, maar hij is wel heel lief! Meet Fireblade:
Ik zie spanje ook best wel zitten hihi 
In positieve zin kan je wel zeggen! Goh wat een lekkerding, ze begint ook voller te worden! Ze is echt leuk

Dan kan ik lekker lessen met m en zelf ook nieuwe dingen leren. Eigenaresse is ook een topmens!
Ben er vanavond weer langs geweest, vond het zo leuk
Ook langs Jielt geweest natuurlijk ook met hem ff lekker gereden
Echt een mooi friesje!
Je hebt een mooie Fries hoor! Die voetjes
Wij hebben ook Friezen maar die zijn vrij bang, wel lief, maar verschrikkelijk schrikkerig. Maar mooi dat je goed met jouwe overweg kunt! 
Omdat je zegt dat ze aan het veranderen is? Mooi paard in elk geval.
Veel plezier ermee! En fijn dat je al zo snel een ander paardje hebt gevonden.
Huis ziet er ook heel mooi uit!
Vind Spanje echt geweldig, ben er helaas nog maar 1 keer geweest
Maar een vriendin van mij gaat volgend jaar studeren in Barcelona dus dan heb ik een gratis verblijfplek
Furia ook al bijna 
waar woon je eigenlijk in Duitsland, ben je zelf wel geboren in NL?
We zijn trouwens tweeling