@Peetisgreat: Nog gefeliciteerd met je ventje, hoe oud is hij eigenlijk geworden? Kreeg ie slagroom hahaha
Huis ziet er ook heel mooi uit!
En een week naar Spanje, leuk
Vind Spanje echt geweldig, ben er helaas nog maar 1 keer geweest
Maar een vriendin van mij gaat volgend jaar studeren in Barcelona dus dan heb ik een gratis verblijfplek
@ Spokie79: Jij ook gefeliciteerd, wat hebben een hoop paarden hun verjaardag
Furia ook al bijna 
@leonietje: Lekker dat je met die tinker op pad kon!
@kimmie261: Weer super mooie foto's van je super mooie paardjes
waar woon je eigenlijk in Duitsland, ben je zelf wel geboren in NL?
@DinkeyGirl: Fijn dat je een lekker weekendje hebt gehad!
En mijn zusje komt blijkbaar ook even meepraten
We zijn trouwens tweeling
@Prinslover: Jammer van Jielt, die was toch ook wel erg knap, maar gelukkig dat je zo snel al weer iets leuks hebt gevonden!
Welkom Vonnie! Gezellig dat je ook mee komt kletsen!
@Pipi: Wauw, wat ziet Mynke er goed uit!
@Redina: Sterkte met de castratie!
@Hunnebun: Fijn dat de hengst zo snel verkocht is naar een goed huisje!
@Nouvel: Veel plezier vandaag, weer is niet zo super mooi (althans hier niet), maar het regent tenminste niet 
Wie heeft het trouwens wel eens mee gemaakt met een van zn barokkies dat er gewoon een hele streng manen loskwam?
Furia zijn manen vlechten we vaak in, laatste tijd vaak hengstenvlecht. Nou kwamen we gister op stal en toen ik de vlecht losmaakt, kwam er een hele pluk mee! Gewoon ech met haarzakjes en al!
En de manen kwamen heel makkelijk los, niet zo een grote streng maar wel dat er wat los zat.
Zou het met de tijd van het jaar (loslaten van haren) te maken kunnen hebben, dat de manen ook makkelijker los komen en als je het dus in een vlecht hebt het te veel trekt waardoor het er gewoon wordt uitgetrokken?
Wat denken jullie?