[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 22:48

Suus: Wat grappig zeg dat jullie al is eerder wat gehad hebben, wel heel toevallig dat je m dan weer tegenkomt idd!! 14 jaar is ook veeeel te jong voor een relatie :P.

Ik ben een hopeloos geval als het om de liefde gaat :'). Val op alle soorten onbereikbare mannen, te ver weg, bezet, te verlegen.... Maar als ik mijn collega mag geloven is dat omdat mijn onderbewustzijn vind dat ik dr nog niet klaar voor ben. Dan houden we het daar maar op :P.

NouvelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 22:50

:D
heerlijk rustig toch... :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 22:51

Hahahahaha dat wel ja :P. Anders heb je straks zo'n vent die gaat mopperen dat je 'weer' naar je paard moet :=. Heb ik nu geen last van!

NouvelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 22:55

dat bedoel ik... :D

ik heb het ook heel lang volgehouden hoor, ideaal... :D

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 23:01

Dat vrijgezel zijn vind ik ook zo erg niet, vermaak me prima :D. Als ik nu ook nog is mn eigen huisje zou kunnen betalen dan ben ik helemaal tevreden!

NouvelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 08:20

ja dat is het lastige he...

ik ben toen ook aan het zoeken geweest, maar alleen is hier bijna onbetaalbaar...
zeker als je ook een paard te onderhouden hebt...

heikedeniseJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 09:16

bedankt iloon :*

esther - zolang dat je je eigen vermaakt is het prima toch, en gelukkig heb ik een man, die maar 1x in de zoveel maanden ''zeurt'' dat die een dagje samen wilt zijn,
hij komt zelf uit zijn eigen naar het paard toe gereden als ik er ben, of hij doet hem voor mij, en gaat altijd mee op wedstrijd dus ik heb daarin echt geen klagen.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 09:49

Ellis: Het is zeker duur hier in de buurt... Zowiezo sociale huurwoningen zijn dr bijna niet, particuliere huur is vreselijk duur en een huis kopen tja dat zit er voorlopig zowiezo niet in.... Moet maar een baan gaan zoeken met een topsalaris!

Denise: Dat is ideaal inderdaad :). Ik zou ook weer niet willen dat ie elke dag kwam kijken, maar beetje interesse is wel fijn ja ;). En dat ze het snappen dat je er veel mee bezig bent is ook handig!

NouvelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:18

ja ik ben toen ook op zoek geweest, maar sociale huurwoningen krijg je inderdaad praktisch niet, dan moet je al gescheiden of bejaard zijn volgens mij... :+

en particulier is ontzettend duur...

eindelijk hebben wij dat wel gedaan toen we samen gingen wonen, met z'n tweeën is dat dan wel weer te doen...

ik heb gelukkig iemand gevonden die zich aangepast heeft aan het paardenleven... :D

heikedeniseJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 10:44

esther - hij komt idd niet iedere dag kijken want hij heeft ook zijn eigen hobby en leven, maar vind het wel leuk om af en toe te komen kijken,
hij gaat ook altijd mee naar de kliniek of als de dierenarts bij ons op stal kom en houd hem dan ook altijd vast.

ellis - die van mij heeft zijn eigen ook idd aangepast, maar we doen ook echt wel dingen die hij leuk vind hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 14:08

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 14:09

Met de sociale huurwoningen moet je echt geluk hebben.... En die mogen hier ook nog is duurder zijn omdat er schaarste is :'). Belachelijke reden... En het asielzoekerscentrum bij ons is ook niet een pluspunt want die hebben direct recht op een woning als ze mogen blijven. En die vullen de sociale huurwoningen dan ook wel aardig op.... Maar ach wie weet verdien ik ooit een topsalaris!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 14:46

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 15:07

Zo!

Mijn ex had ook niets met paarden, schold er altijd op :o
Maargoed, was sowieso niet zo'n fijne relatie achteraf gezien.

Huidig vriendje is een grote dierenvriend gelukkig en knuffelt ook uitgebreid met Mo :+:

Alleen wonen en een paard is zeker duur, heb het 2 keer gedaan maar hoop dat het nu niet meer hoeft!

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 15:13

Zal zo thuis de mooie mo fotols eens bekijken!

Over de liefde, ik ben blij dat mijn vrien het wel gezellig vindt op stal en dus geregeld mee komt... Vooral omdat ik nog niet helemaal alleen kan/durf te rijden met Chim, als er wel wat gebeurd!!
Maar hij blijft ook makkelijk eens thuis gelukkig of aat wat anders doen..

Gisteren les gehad op mijn nieuwe zadel!! Heb nu wel spierpijn maar het verschil kon je eigenlijk wel direct merken!! Heel fijn gereden! Maar wel vergeten om foto's te laten maken... Misschien vanavond!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 15:15

Wat voor een zadel heb je nu? :)

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 15:44

Een London, weet niet precies welk merk... Niet het beste van het beste, maar zeker een leuk ding om weer een paar jaartjes mee te kunnen oefenen ;) daarna wil ik er toch eigenlijk wel een mooie spaanse o.i.d. op hebben!!
T is een zwart dressuurzadel met een bruine lijn er doorheen...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 15:45

Ik denk dat ik wel weet wat je bedoeld :)

Is toch prima, ik heb ook geen superduur merk!
Heb ik ook helemaal geen geld voor!

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 16:01

Haha nee ik nu dus ook niet... Had net vorig jaar voor mijn vorige paard een nieuwe gekocht, en nu dus weer voor deze.. Maar heb m wel lekker aan laten passen aan haar rug want ja, barokkies zijn wel ERRUG breed moet ik zeggen! Als ik dit zadel nu zie schrik ik er gewoon van ;) Echt heel breed, terwijl ik dat niet echt zo ervaar als ik er op zit!!
Heb er nog wel zo'n Tekna anatomisch gevormde singel bijgekocht want de mijne krijgt heel snel plekken onder haar 'oksels' dus dat zit nu een stuk vrijer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 16:03

Mo is nog helemaal niet zo super breed!
Toen ik haar kocht was ze heel rond maar dat was gewoon vet _O-

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 16:15

Nee mijne heeft geen vet over... maar haar rug is heel kort en vlak, en dat maakt het voor zadels wel lastig ;) dan moet hij als zadel zijnde vrij kort zijn maar wel een brede boom hebben... maar Chim lijkt ook echt helemaal niet breed, dus daar keek ik echt van op!!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 19:36

Heey

Dankjulliewel :)

Soeske: Dankjewel voor het overzichtje.

Ilona: Super dat jij en Chico zo lekker gaan. Alvast veel succes in het L1 :D. Leuke foto :D

Jolijn: Wat een heerlijke foto's en wat is die hengst gaaf zeg <3.

Geeske: Leuke foto's van Chimanga :D Super dat ze met het nieuwe zadel een stuk lekkerder loopt. En zolang het zadel past maakt het niet uit hoe duur het zadel is. Wij hebben ook heel lang een goedkoop zadel gehad voor onze fries. Dat lag heel lang goed en hij zat ook erg lekker. Helaas waren de paarden na de fries allemaal te breed voor het zadel.

Martine: Fijn dat alles goed gaat :D Zo te lezen nog aardig wat te verbouwen.

Met Nikita gaat het nog steeds wel goed. Ze is nog steeds vrolijk en niet zo futloos.
We hebben vanmiddag Nouchka en Nikita eventjes samen in de bak laten spelen. Nikita deed ook fanatiek mee. Ze is nog wel wat eerder moe als normaal maar ik denk dat ze nu toch weer conditie op moet bouwen.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 10:04

Denise ja het zal wel goedgekeurd worden, we moeten er alleen waarschijnlijk wel flink voor betalen, maar he het zal wel de moeite waard zijn! Herken wel wat in wat je schrijft, vaak lijken dingen ook wel makkelijker mee om te gaan als je zoveel mogelijk positief erin blijft staan, al is het maar door jezelf daar echt toe te dwingen.. Maar toch, best zwaar allemaal :(:)

Ilona ja zelfs al gezeten :o hij was erg braaf :j was wel bijzonder momentje, na bijna 3 jaar eindelijk erop :D aaah leuke foto, lekker ding blijft Chico toch!

Suzanne nou euhhhhh :') het is eerder de bedoeling nog meer pensionpaarden erbij, maar we zullen zien ;)

Geeske lekker gereden :)

Angela fijn dat het toch weer wat beter lijkt te gaan met Nikita dan :)

Hier alles goed, afgelopen dagen druk bezig geweest.. Darius en Mabrouk gelongeerd, eergisteren met Flaaf naar buiten geweest, heerlijk ritje gemaakt, en gisteren Zarrouk en Kalife in de bak gereden.
Voor Darius een zadel vinden zal alleen wel lastig worden, hij is heel erg kort en heeft totaal geen schoft en is zo rond als een tonnetje..

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 11:14

Gelukkig vind vriendlief paarden ook geweldig. Hij heeft helaas hooikoorts, maar probeert zoveel mogelijk mee te helpen en te doen :)

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 16:58

Martine: Lekker met de paarden bezig geweest :D Hopelijk krijg je een zadel gevonden voor Darius. Is een boomlooszadel niet iets? Of zijn die te lang?

Soeske: Super dat hij paarden ook geweldig vind :D Wel balen van de hooikoorts. Heeft hij daar medicijnen voor?

[ITP] Nikita en Nouchka lekker spelen in de natte bak