Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Goed? Hihi
Ik laat me niet thuis neerzetten als oppas... Dus dan ben ik er ook bij! Kijken wie er Sam allemaal bij kunnen houden...
. Simone zat in een dip dus om dr op te vrolijken dacht ik laten we gewoon een lekkere strandrit gaan maken. Het weer was echt gewoon perfect vandaag en toen we op strand kwamen was dat ook perfect
, laag water en een leuk zwinnetje om doorheen te lopen (wat vooral Shaggy erg leuk vond, die liep heerlijk te plonzen met zijn oortjes naar voren! Vymar vond het wat minder
). Shaggy was ook echt super braaf, was echt genieten
. We hebben er een lekker relaxed stapritje van gemaakt en het was zeer geslaagd. Zelfs toen we op strand een beetje een aparte tegenligger kregen (een tractor met aanhangwagen die in voltempo langs scheurde) bleven ze gewoon rustig. We moesten ook nog de hele weg de stalhond in de gaten houden, want die had besloten met ons mee te gaan... Gelukkig is dat ook allemaal goed gegaan, al vond ik het doodeng toen we de weg weer moesten oversteken... De volgende keer sluit ik eerst die hond op in het kennel voordat ik weg ga
.
. Fijn dat het rijden bij jou ook zo lekker ging!!
Wel lekker dat Shaggy er zo relaxed op reageerde! En idd, alleen een paard in de gaten houden en genieten is leuker dan ook nog constant een hond moeten bijhouden... De hond zal het wel fantastisch hebben gevonden! 
. Was ook wel blij dat ze goed luisterde en dat ze ook weer veilig thuis gekomen is
. Ze was daarna wel bekaf
. Lag heeerlijk op schoot te slapen... Het is een heel energiek hondje, maar dr wordt bijna nooit wat mee gedaan. Alleen Simone en ik gaan nog wel eens met haar wandelen en met de bal spelen enz. Dus ja dat ze nu zo meegaat is ook wel te verwachten
.
Dat is echt rotpijn.

en met jou?
Ik heb Sam nog gereden tot ik 20 weken zwanger was trouwens. Mss van de zomer eens proberen. Sam zijn rug blijkt gevoelig te zijn, dus mss dat ik het dan probeer, als zijn rug beter is. We hebben samen nogal een verleden met op en afstijgen, dus er zal wat moed voor nodig zijn van mijn kant.
.
. Heerlijk zon bosrit
.
.
. Ze heeft vandaag voor het eerst in de bak gerolt
En vies dat ze was
. ( ze durfde eerst nooit te rollen omdat ze steeds opgejaagd werd).
. Heb weer knallende hoofdpijn
Mies_Apollo schreef:ik moest van shannon doorgeven dat ze graag de uitdaging met sam aangaat
Maar Sam kan heel hard...