Ik had gister even snel wat foto's gemaakt van de paardjes
Ze staan wel 3 min van mn ouders hun huis 
[ITP] kruizing Lusitano X Welsh cob! In de sneeuw
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze staan wel 3 min van mn ouders hun huis 
Leuk te lezen dat het zo goed gaat met Yippie en jou!
spokie79 schreef:Yen, gaaf hoor. Ik heb nog aan je gedacht.
Deb ga je met Xantha naar de keuring? Anders zorgen we er toch voor dat ze in topconditiie is.
haha, ik kan het echt niet meer bijhouden)
Hij starte niet, dus wij hebben 3 kwartier zitten wachten voor dat de auto het eindelijk weer deed. En zijn uiteindelijk anderhalf uur later dan dat we afgesproken hadden aangekomen.
En Fiesta, de moeder, was ook een ontzettend lieve aanhankelijke dame, en die had een bewegingen, dat had ik niet verwacht van haar
Ik verwacht wel dat daar een pracht veulentje uit gaat komen, dus ik heb er gisteren een optie op gedaan
(mits het klinisch goedgekeurd wordt)

.. Dat heb ik wel echt gemerkt toen mijn zus en ik Fuur als hengst hadden, je word zo in een hokje geplaatst ("Oeh..hengst..eng!). Dan viel dat bij ons op stal gelukkig mee. Bij jou en Baron ook zo te lezen haha dat meisje, wel een beetje dom van dr natuurlijk! Sommige mensen denken idd niet altijd even helder, een hengst zal idd wel altijd een hengst blijven! Ik zie het al helemaal voor me, Baron met zo'n heerlijk geil merrie kontje voor zn neus hahahaha!!! AL zal het wel spannend op dat moment geweest zijn, ik weet hoe lastig een hengst te houden is met een merrie voor zich (Fuur (toen ie nog hengst was) is ooit een keer praktisch op een Friese merrie voor zijn neus geklommen, met mij erop!! Gelukkig heeft ie niet gedekt toen.)
.
! Tis volgende week zondag want mn zus moet natuurlijk ook mee, en vriendlief rijd en die moest gister ook werken. Maar ik heb er wel al super veel zin in!
.
.
), ze had ze (hopelijk haha) allemaal gevonden. Toen later gingen we ze ook binnenverstoppen, en toen wilde Juna ze ook binnenverstoppen. Dus wij moesten op de gang
, riep ze: Jullie mogen zoeken!! Komen we dus binnen, lagen alle eitjes midden op de vloer keurig op een rijtje
, ik heb echt in een deuk gelegen! Later ging ze ze steeds beter verstoppen.
.
, verdient wel extra veel!
! Dus kan ik zometeen lekker geld verdienen terwijl ik uitzoek wat ik wil, want ik weet het echt niet meer.

ben benieuwd
. Wat loopt X mooi! Doet het erg goed!! Ook de laatste heb ik helemaal afgekeken, wat staat hij keurig stil en is hij braaf!!! Gaat de goede kant op
!
geupload.

Gefeli met z'n moeder.
. 
hahah