Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
                                                         Jaan81 schreef:Golden Paste is geweldig! Geef het de mijne normaal gesproken ook, nu even niet omdat ik en AlgaeVitalis bijvoer.
Ontgiften jullie je paarden ook? En met wat?
 maar laatst nog helemaal nageplozen en geen enkel akelig plekje kunnen ontdekken 
 Weinig gras, niet te rijk krachtvoer en elke dag een scheut olie en foenefknof met zeewier van de PD: kerngezond paard! Goed, met verrotte gewrichten maar soit 

Jemig, wat een opluchting! Heb m weer in de byemite gezet en zelfs geen 1x stampen of met z'n lip friemelen (dat ie t zo lekker vond dat ik op de jeukende plekken zat te wroeten) 

geerke schreef:Jaan81 schreef:Golden Paste is geweldig! Geef het de mijne normaal gesproken ook, nu even niet omdat ik en AlgaeVitalis bijvoer.
Ontgiften jullie je paarden ook? En met wat?
nu je het schrijft....mijn fries had dus zo een vochtig plekje in zijn kootholte.
De kootholtes knip ik altijd kort,en de pijp ook.
Dat plekje werd maar niet beter,ontsmet met betadine een aantal dagen,daarna met Dakin...hiep allemaal niets.
Droge kurkuma er op gedaan,na twee maal was het weg!
 maar als het helpt, dan maar met gele benen door het leven.