Ik heb een academische kaptoom van Marijke de Jong. Heb nu vooral aan de hand mee gewerkt en wil ook proberen er mee te gaan rijden
Qua maat heeft Nadia full wat mij verbaasde. Dacht cob maar dat is echt te klein. Maat full past goed. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Qua maat heeft Nadia full wat mij verbaasde. Dacht cob maar dat is echt te klein. Maat full past goed.
).
. En dat helpt eigenlijk altijd wel.
Fijn dat ze zo braaf is. Nadia is dat eigenlijk ook. Ze kan alleen heel fris zijn en wil dan vooral hard, lekker het gas erop zeg maar
. Zingen heb ik geprobeerd maar Nadia vond dat maar raar
.
Nessie4 schreef:Ik heb even een vraagje; welk zadel gebruiken jullie voor de brede teddyberen?
Mijn Fribi is nu zodanig breder geworden dat mijn zadel niet meer past en ik dus moet gaan kijken naar een ander...
Lijkt me heel leuk om eens af te spreken. Wie weet over een jaar ofzo, als de Kolonel het niet meer zo spannend vindt om met de trailer weg te gaan. Lijkt me zo leuk om met nog een Freiberger op stap te zijn. Kunnen ze lekker Zwitsters Frans kletsen onderweg.

In stap en draf ligt de basis er nu wel zo'n beetje. De galop nog wat verder uitwerken en dan kan ik de ring in volgens mij. Ik ga vanaf nu oefenen op vreemd terrein (dat is nog wel een dingetje namelijk). Zondag voor het eerst op pad met hem. Spannend.
.

Krijg jij ook vaak vragen wat voor ras het is?
.
Met Nadia gaat het lekker. Ik kan merken dat longeren met kaptoom effect heeft (was daar eerst was sceptisch over)! Ze komt steeds beter in balans qua stap en draf. Galop zijn we nog lang niet aan toe. Met buitenrijden gaat wel goed op rechte stukken maar op de volte hebben we nog wel een lange weg te gaan
EmEm schreef:Kiara is ook wel behoorlijk snel afgeleid. Ze wil altijd alles zien en gilt ook veel! Zou dat dan toch een Freiberger eigenschap zijn?
. Meet Ello, 1 dag bij mij:

. Ook bij Horse Aquatherapy/Stal Vastenholt vandaan?