Hij loopt helaas nog steeds niet helemaal zuiver. De dierenarts is er bij geweest en hij heeft voor een week (of iets langer) pijnstillers gehad. Waarschijnlijk had hij zijn kogel verdraait of zijn knie. Gelukkig loopt hij in stap en draf op het harde helemaal goed, in de bak in stap en draf ook. Maar als er iemand op zit zie je als je heel goed kijkt nog steeds iets verschil in het optrekken en neerzetten van zijn been.
liesd
Geplaatst: 29-03-13 10:58
Cortana kende ik natuurlijk al, fijn dat je hier ook post! Mooie Furioso... Hopelijk komt het snel goed met Jerez!
Mooie Jerez ! Knappe Lusitano man Friesje ziet er goed uit in het groen ! staat heel leuk
Ik ben Furioso het liggen aan het aanleren vanuit het rollen
Lisadliam
Geplaatst: 01-04-13 16:14
naar het strand geweest met deco! (me dekje schoof naar achter ) Uploaded with ImageShack.us
furioso is erg knap hoe gaat het met zijn oog? just sannee Ik ben zelf niet zo"n fan van groen maar het staat haar wel geweldig jessix geweldig beest zeg! knappe figo in de lente zon Jerez heeft een erg mooi halster zeg!
Mooie strandfoto's ! met Furioso zijn oog gaat het weer goed en is weer normaal (ik had het hier geplaatst omdat ik zo snel mogelijk hulp van andere mensen wou maar het is weer helemaal ok al een geluk !
MS_eventing
Geplaatst: 01-04-13 19:11
Whoehoee vandaag 1e en 3e geworden in het M1 met 189 en 192! Op naar het M2
MS_eventing
Geplaatst: 01-04-13 22:40
lovecortana schreef:
Whoehoee vandaag 1e en 3e geworden in het M1 met 189 en 192! Op naar het M2
Xd sorry verkeerde topic! Dit moest in een andere
liesd
Geplaatst: 02-04-13 09:47
Jessix, knappe poownie Sanne, groen staat haar goed! Dankje, Luckystory, hij doet het heel goed! Alles goed met Furioso niu? Lovecortana, toch gefeliciteerd
Wij hebben eindelijk een reeks mooie foto's van ons samen!
LiesbethDW: Super mooie foto's met Figo ! Echt de liefde straalt er van af Met Furioso is Alles weer in orde De dag erachter was het weer goed
xWildrose
Geplaatst: 02-04-13 11:44
Afgelopen zondag zijn we naar het strand geweest met Amber vanwege een fotomeeting. De dag begon met sneeuw, maar uiteindelijk toch geluk gehad met het weer! Heb al ontzettend gave foto's ontvangen ;3
Angela
Geplaatst: 02-04-13 20:48
Prachtige foto's van Amber! Bij die 2e foto is het net een magisch paard in een zandstorm!
Heb weer de afgelopen tijd hele mooie paarden voorbij zien komen!
Zag dat Jus prachtige foto's van een mooie hengst + merrie's had geplaatst, gaaf hoor! Furioso weer een hoop plaatjes! Hij blijft lekker donker trouwens Jerez heeft een heel knap koppie zeg Prachtige foto van Figo trouwens en die met dat halster zijn ook mooi, erg mooi halster Jessix, die is mooi zeg!! Houd van dat soort uitstralingen Just_Sanneee, knap paard! Ben persoonlijk geen fan van neon kleurtjes maar het staat zeker mooi op haar Lisaaatje, lekker naar het strand geweest, ziet eruit alsof jullie heerlijk uitgewaaid zijn. Prachtige foto's van Amber zeg!! Vooral die foto met de ingevlochten manen achter het duingras. Candor ziet er prachtig uit, ik ga een kijkje in het topic nemen!
Ik heb zelf ook wel weer eens leuke foto's te delen, gister hebben we voor het eerst aan een TREC meegenomen, was erg leuk! Ik was zo trots op hoe hij alles heeft gedaan! Voorproefje