Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
nu eindelijk naar huis
ben kapot moe van dit weekend
Tocht had ze een heel mooie score van 91, 75 net niet genoeg voor de bronzen medaille, die had namelijk 92.00 Mooie 4e plaats dus! Maar toch een beetje zuur om op een kwart punt na geen medaille te hebben
.
En ook het applause ging op een enkel hupje na prima, daar was ik zo blij mee dat hij daar in aan het groeien was!
.
. En toen was het echt mis. Ik heb overwogen om af te groeten, om ons de afgang te besparen, maar heb het niet gedaan omdat je dan ook een soort toegeeft dat het eng is.
Ivonka schreef:Klopt Cyrina. Ik vond het ook steeds respectloos van mensen die tijdens een proef opstonden en met alle kabaal die erbij hoort de hal verlieten. 1 vrouw stond ineens op toen er een paard (Cartujano geloof ik) nèt langs haar kwam met gevolg in de rem. J*zus... zijn toch allemaal paardemensen daar... dat doe je toch niet!!
Maar ik net even snel je rijfoto's bekeken en ondanks dat hij heet was zitten er toch geslaagde foto's bij
Schandalig! Het zijn toch de liefhebbers? en dan niet eens het fatsoen of gewoon het nadenken dat het, zeker met de jonge dieren, gewoon niet zo kan! Jammer dat de omroeper niet melde dat alleen tussen de proeven gelopen mocht worden... 

ik snap zulke mensen niet.