Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, is al een aantal jaren geleden dat hij voor het laatst heeft gemend, ook niet met deze paarden maar met een wat hij toendertijd had.Nouvel schreef:mennen is hartstikke leuk hoor!![]()
en een mooie afwisseling voor je paard!
.
heeeel veel sterkte ermee!
Oh en met Mabrouk gaat het weer veel beter, uiteindelijk is er toch een berg pus uitgekomen en de zwelling is nu zowat helemaal weg en hij loopt weer lekker
BrankaZ schreef:Suelza schreef:Nu zo lesgeven, paardjes doen en dan vanavond weer richting 't Balingehof en daar de paardjes pesten... En morgen weer heel niet-klassiek... Indoorcross bij Beukers met onze knappe vent
Leuk! Dat is bijna om de hoek bij mij! Hoe laat is de start? Misschien kom ik kijken. Heb morgen n.l. geen springles.
Afgelast!

Limonade schreef:Mooie paarden!!! Ik ben jaloers
enne ondanks de fysieke en mentale toestand van de paarden vind ik ze 'an sich' wel aansprekend... Maar begrijp dat je er niet teveel over kan/mag uitwijden. Moet je ook niet doen. Er zitten in ieder geval voor jezelf wel mooie plaatjes bij...
.
.
Picassox schreef:Nou, vooral niet te veel over wil uitwijden. Kort gezegd: het was een vreselijke stage.
Maar grappig dat 'ie 'ook' Picasso heet!