lees al een tijdje af en toe mee en dacht laat ik me nu maar even voorstellen haha! Ik rijd een vier jarige friese merrie, tsamke
ze is sinds december onder het zadel en wilde toen alleen maar hard en dook heel erg. Ben toen alleen maar bezig geweest met op eigen benen leren lopen, op hulpen laten reageren enz. Nu liep ze af en toe niet helemaal zuiver leek wel, vooral als ze heel snel liep. Krijg les en men instructrice dacht dat ik misschien wat meer rond kon gaan vragen, omdat ze erg stijl is achter en moeilijk der rug ontspande, en nu gaat t steeds beter, moet net even dat laatste knikje doorvragen en dan loopt ze goed!
zijn ook foto's ed van der gemaakt om te kijken er daar iets te zien was ivm dat ze niet zo zuiver liep, maar daar was niets op te zien, en ook niets warm, geen bultjes of verdikkingen enz.. Ben nu dus heel blij dat we een oplossing hebben gevonden!
zijn t nog rustig aan t opbouwen maar t gaat eigelijk best goed, ze heeft vast nog niet de ideale houding maar dat komt nog wel denk ik, heb 24 mei men eerste wedstrijd met haar dus ben benieuwd!

hij is inmiddels net 6