[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Barroco

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 11:07

Hai iedereen, geen tijd om veel bij te reageren maar Raya is vanochtend gesteriliseerd, hebben net gebeld alles ging goed en kunnen haar om 1 uur ophalen Ja

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 11:29

Mooie foto's hoor Borderjay. Moreno is echt een knappe vent Tong uitsteken . Vervelend ongelukje trouwens, ik zou gewoon even ter info bellen naar je dokter. Lachen

Yennke; Kan helaas het filmpje niet zien, maar ben benieuwd. Haha!

Jasmijn: Gelukkig maar! Haha! Mijn hondje is ook gesteriliseerd, precies in die tijd liep ik stage bij de DA, dus ben er zelf bij geweest toen. Vond het helemaal niks Nagelbijten / Gniffelen Als die verdoving begint te werken is echt een akelig gezicht... Terwijl ik daar bij andere honden geen last van had. Clown

Oh mensen, kwijl kwijl, http://www.kapaza.nl/Dieren_en_toebehor ... usier.html

Wat een ontzettend leuk dier zeg, helemaal mijn ding . Haha! Denk alleen beetje veel geld haha Tong uitsteken . Anders had ie gister al bij me op stal gestaan Vork Cool Pling Clown ( Dromen )

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 11:50

Ik ga lekker met vakantie, drie weken!!
Ik schrijf al niet zo veel maar nu heb ik een reden.
Doei allemaal!!!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 11:55

Fijne vakantie Deb! We horen je weer als je terug bent Knipoog .

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 11:58

fijne vakantie deb en veel pelzier maken en mooi weer
gr peet

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 13:37

Esther -> OCD hoeft niet persé te betekenen dat er niet meer met Atlas gereden kan worden.
Dat is afhankelijk van de plaats waar de OCD zit en hoe erg het is.
Hij zal niet meer zwaar aan de arbeid kunnen en hij zal idd goede en slechte dagen hebben.
En uiteindelijk zullen er meer slechte dan goede dagen zijn........

Suzanne -> Leuk stel jij en je vriend!
Hij heeft van die leuke guitige ogen!

Yenneke -> Wat een leuk gezicht zoals die 2 met elkaar spelen!
Voor herhaling vatbaar dus! Vork
Ik geef Rintske ook een beloning uit de hand, hoor!

Petra -> Nog een week, dan gaan we samen de bossen onveilig maken! Haha!

Frank -> Ik ben wel benieuwd naar rijfoto's! Knipoog
Is die mevrouw nog/al geweest om zadels te passen?

Lindy -> Wat een schatje is Faya!
Die donkere vlekjes vind ik zo schattig! Je hebt een toverballetje, hihi!

Sanne -> Naja dan sta je ook ff raar te kijken als je horloge wordt opgegeten.....
Weet je al meer?

Borderjay -> Hahaha! Moreno denkt dat ie nog hengst is! Haha!
Ik vind het zo op de foto toch best wel een friese bouw hebben, hoor!
Het hoeft niet persé te betekenen dat je tetanus opgelopen hebt na die beet, ik denk eerder dat het vuil is.
Als je al jaren met dieren omgaat dan heb je hoogstwaarschijnlijk al weerstand opgebouwd.
Je hebt vast wel eens een klein wondje gehad in die tijd.....
2x daags met je vinger in de biotex weken en goed schoon maken haalt het vuil eruit.

Jasmijn -> Ach arme Raya, die zal nog wel heel duf zijn van de narcose.
Lekker in een warme deken wikkelen en met rust laten, morgen is ze er weer!

Michelle -> Het is zo gek (of eigenlijk ook weer niet) maar ik heb nu 2x op haar gereden en het voelde zó goed!
Het voelde alsof ik thuiskwam.......
Toen ik de foto's van de eerste keer op de computer had gezet en ons zo saampjes zag zei ik tegen Mayke; kijk nou! wij horen gewoon bij elkaar! Pling

Ilona -> Oeh! Dat is zeker weten een lekker ding!
Maar gezien zijn prestaties zal daar ook wel een behoorlijk prijskaartje aan hangen!

Debby -> Hele fijne vakantie!

Vanmiddag weer op Rintske rijden, hopen dat het net zo lekker gaat als afgelopen dinsdag!
Vanavond is er Spektakel op het Plein bij ons in de gemeente, met o.a. een optreden van the Opposites.
http://www.stedebroec.nl/upload/104027_622_1214296633932-programma_spektakel_op_het_plein_2008_vrijdag_18_juli.pdf
Tja, dan kan ik natuurlijk geen 'nee' zeggen tegen mijn dochter......... Knipoog
Iedereen die niet met vakantie is komt er naartoe, dus dat is altijd erg gezellig!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 14:10

Gezellig he al die feestweken. De Opposites zijn ook wel leuk ROFL . Ik luister soms ook wel is een liedje van. Jij hebt trouwens maar geluk met je Rintske hoor Knipoog . Ze is heel knap en ook nog is lief! Haha! . Veel plezier vanmiddag & vanavond!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 14:50

't is rustig vandaag hier.
Gek dat de link het niet doet. Had het vanochtend nog ff gecheckt. Kan hier helaas niet op Youtube. Is geblocked op m'n werk. Knipoog
Kan gelukkig wel bokken!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 14:51

haha, heerlijk he dat bokt niet geblocked is Haha! . Zo'n onschuldige site, maar zo verslavend Nagelbijten / Gniffelen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 15:18

Robijntjah: Ook toevallig Knipoog. Ik vond die pasjes ook wel heel klein ja, zeker als je die van een fries gewend bent Lachen. Sjaan (hahaha die naam Tong uitsteken) ging juist eerder in tölt als in draf, daar moest ik echt op letten Knipoog. Ik denk dat ze dat makkelijker vond Tong uitsteken.
Borderjay: Toen ik in mijn rug gebeten was door een paard kreeg ik van de huisarts ook gelijk een tetanusspuit, gewoon voor de zekerheid. Dus ik denk dat het wel verstandig is (ik weet niet of je een inentingsboekje hebt, maar misschien kun je ook kijken of je hem al hebt gehad en tot wanneer die werkte....). Owww en Moreno is echt mooi Haha!.
Prinslover: Ook al andalusiers aan het kijken op kapaza Tong uitsteken, daar hebben ze echt leuke te koop Knipoog.
Jolynn: Fijne vakantie? Waar ga je naartoe?
Saida: Al vanaf ik Atlas doe heeft ie telkens wat, koorts, kreupel, koliek... Hij heeft niet zo'n geweldige conditie. Komt ook door zijn verleden natuurlijk. Dus ja alles wat ie dr bij krijgt is al een beetje te veel denk. Maar ja van het weekend gaat de eigenaar hem weer eens voor de kar zetten, een stapritje is volgens haar wel goed voor hem... Atlas vind het heerlijk om voor de kar te lopen, dan leeft ie wel helemaal op, probleem is dan weer dat ie zich 'overloopt' daarom had de dierenarts het ook weer afgeraden... (maar dat was de vorige keer met iets anders). Ik vind het nogal lastig met hem, ben blij dat ik de beslissingen niet hoef te maken.
Yenneke: Ik kon gelukkig ook op bokt op me werk Tong uitsteken. En daar zat ik ook wel heeel vaak op Knipoog.

Ik ga zo weer ff lekker tutten bij Atlas en weer met hem stappen Knipoog. Vanavond weer lekker rijden op de manege, een buitenritje van anderhalf uur Lachen.

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 15:57

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 16:03

Esther: Hahaha, jaa, ik kijk iedere dag op marktplaats Bloos Vind het leuk om te zien wat ze allemaal hebben, voor welke prijs e.d. Staan echt hele leuke te koop soms Ja !

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 16:08

ilona heb ik gemist dat je een eigen paard gaat kopen?????????

filmpje ga ik zo ff bekijken ben nu de tas van celine aan het inpakken die gaat met een vriendin op vakantie en daarna ga ik heerlijk met SAIDA de bossen onveilig maken
heb er zo`n zin in
Knipoog
ik zal proberen vanaf nu weer alles mee te gaan lezen
beetje afleiding is wel zo leuk nu

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 16:18

Prinslover schreef:
Oh mensen, kwijl kwijl, http://www.kapaza.nl/Dieren_en_toebehor ... usier.html

Wat een ontzettend leuk dier zeg, helemaal mijn ding . Haha! Denk alleen beetje veel geld haha Tong uitsteken . Anders had ie gister al bij me op stal gestaan Vork Cool Pling Clown ( Dromen )

ik ben bang dat je eerst eventjes de lotto moet winnen Haha!
of een rijke knappe vent aan de haak slaan Clown

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 16:29

yenneke: ook ik heb de link zelf gevonden, ziet er lekker ontspannen uit en idd wel wat zoekerig maar dat hoort bij een jong dier. ow ik had beter ff verder kunnen lezen naar spokie zie ik...
ilona: idd mooi paard. prijs gewoon vragen, misschien heb je mazzel en je kunt altijd nog proberen te onderhandelen
saida: heb niet meer geinformeerd bij trekkingsaddles, ik heb vandaag een zadel gekocht, een startrekk espaniola pro welke black-white@bokt te koop had staan.
deze dus:
Afbeelding

nu nog een passend dekje erbij, ik had op de campeonato een hele mooie gezien, weet alleen niet meer hoe die stand heette.
heeft iemand nog tips voor die "spaanse" dekjes? ook zoek ik nog een bijpassend hoofdstel in het zwart.

gisteravond nog onverwacht (eergister gemaild, gistermiddag werd ik gebeld dat ik er nog wel bij kon) naar de theorieavond geweest van Petra Vlasblom (2moons). Wel toevallig, de meeste deelnemers hadden een andalusier of lusitano en het grootste probleem was trailerladen. Ze vroeg zich al af of we afgesproken hadden op een forum, dat gebeurt wel vaker zei ze. Maar nee dus, er waren maar 2 bokkers: lysander en ik. Ze liet veel foto's en filmpjes zien van diverse problemen en hoe ze opgelost werden.
Het was heel informatief in normale mensentaal, stevige kost en een vrij lange maar interessante avond. We weten waar we nu aan moeten gaan werken.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 16:56

Borderjay: Autsj! Ik zou zeker even langs de dokter gaan, vragen wat die er van vindt...
Moreno is echt een knap paard Vingers aflikken Heeft hij nou allemaal witte haren, of lijkt dat zo?

Jasmijn: Dan hoef je je dus ook geen zorgen te maken voor mogelijke puppies Knipoog

Ilona: Ik had een iets mooier paard verwacht in de advertentie.. Maar deze is ook wel leuk Tong uitsteken

Debby: Fijne vakantie!!

Mijn horloge is weer terecht Ja Het dochtertje van Lisa heeft hem gisteren gevonden in de wei. Waarschijnlijk heeft hij hem als nog opgehoest of uitgespuugd. Hij lag in ieder geval op een hele andere plek dan dat hij hem opgegeten heeft... En wonder boven wonder doet ie het nog ook, ik maak hem alleen wel even goed schoon. Clown

Vandaag regende het hier vet veel, dus ik ben maar een dagje niet gaan rijden. Voelde me ook zwaar belabberd, dus ben vanmiddag in bed gaan liggen, even slapen. Daarna voelde ik me alweer stukken beter, en het weer was ook weer veel beter, dus ben ik nog even naar Ot en Fift gefietst. Fifty maar weer aan het werk gezet, en hij had er duidelijk zin in, want we gingen als een tierelier! En voor het eerst zijn we van hand veranderd, en ik dus achter hem langs gelopen, en konden we in 1 keer verder. Normaal snapte hij dat nooit en ging hij stil staan, maar vandaag liep hij braaf door, mijn knappe kerel!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 17:14

Frank: Klinkt heel interessant die avond!! En een erg mooi zadel hoor, heb er nog nooit opgezeten, maar dat lijkt me wel wat. Je hebt trouwens een internetshop die ook spaanse spullen verkoopt volgens mij is het: http://www.animoruitersport.nl (anders ff google-en Knipoog )

Peet: Haha, tuurlijk ga ik kijken voor een eigen paardje Knipoog Moet alleen nog ff sparen, tenzij er wat leuks op me pad komt natuurlijk Haha! . Geniet van je vrije weekend met saida!

Heidi: Haha, ik denk dat ie ook heel wat moet kosten Tong uitsteken . Maar heb het toch even gevraagd uit nieuwsgierigheid Clown .

Sanne: Ik moest wel een beetje realistisch blijven he Tong uitsteken . Een sprookjes paard zal er wel nooit komen helaas Verdrietig ... Die zijn gewoon echt niet te betalen Bloos . Deze waarschijnlijk ook al niet... En hahaha, dat verhaal over dat horloge ROFL Echt briljant Haha! .

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 17:25

Prinslover schreef:
Sanne: Ik moest wel een beetje realistisch blijven he Tong uitsteken . Een sprookjes paard zal er wel nooit komen helaas Verdrietig ... Die zijn gewoon echt niet te betalen Bloos . Deze waarschijnlijk ook al niet... En hahaha, dat verhaal over dat horloge ROFL Echt briljant Haha! .

Misschien dat je volgende week wat leuks ziet bij Aline Knipoog

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 19:45

Bloos ik word dikker Bloos Tong uitsteken Haha!

ik had maatje 38 van broeken en zit nu op 44 die ook te krap gaat zitten Tong uitsteken

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 20:32

Zasread Dat klopt!Hij heeft witte haren en het worden er hoe langer hoe meer!Wie weet krijg ik nog wel een schimmel Haha!

Machonito Oei,ik hoop niet dat je het net zo gaat doen als ik,altijd maat 36 gehad,en op het einde van de zwangerschap 99 kilo wegen Wow! (daarna weigerde ik de laatste week om op de weegschaal te gaan staan,was bang voor de 100 Haha! )
Smeer je buik en de rest goed in om de huid soepel te houden als je zo snel gaat,ik heb dat niet gedaan en stik van de straie Verdrietig
En verder lekker genieten van je buik en zwangerschap Lovers

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 21:34

Heidi, mag ik je een tip geven om na de bevalling weer snel op je oude gewicht te zijn? Heeft mijn vrouw namelijk ook gedaan bij alle 3: borstvoeding en dan goed lang volhouden. Minimaal een dik half jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 21:50

Jeetje van maatje 38 naar 44! Dan ben je idd behoorlijk gegroeid! Hou je ook zeker veel vocht vast?
Haha, alsof ik verstand heb van zwanger zijn Knipoog Moet er nog niet aan denken. Zeker als ik steeds al die bijwerkingen hoor. Ben je ook vergeetachtig? Schijn je ook te worden als je zwanger bent. Vork

Ik heb hier trouwens nog wat filmpjes.
Van de les: http://www.youtube.com/watch?v=-6Ej34KOjNA
Spelen: http://www.youtube.com/watch?v=30yJXcG9EVg
http://www.youtube.com/watch?v=1r54U5-A6rw

Zo heb ik toch wel weer even genoeg die wilde hengst van me hier op 't forum gespamd toch? Vork

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 22:03

Ben je een beetje eigenwijs Yenneke? Haha! Hihi, grappig filmpje hoor! X-tremo doet zo te zien erg zijn best, jammer dat hij zo over de schouder lijkt weg te lopen op de cirkel.

Frankiej: 6 maanden borstvoeding? Lijkt mij wel erg veel, hier moet je na 3 à 4 maanden alweer gaan werken, hoe doe je dat dan?

Ilona, is het nog wat geworden met dat ene bruine paard?
Heb je hier al gekeken? Soort van verzamelplaats. Ik weet niet wat je budget is, maar er zitten er ook tussen van prijsklasse rond de 5000 euro.
http://www.purarazaespanola.nl/index.ph ... Itemid=132

Oh ja, ik heb eindelijk werk!!! Was zonder werk komen te zitten na mijn teleurstellende paardenjob en ga nu weer aan de slag als communicatiemedewerker bij de overheid. Kan ik weer aan lessen beginnen denken met Licor EN vriend en ik hebben een huisje gekocht!! Feestje!!

*kruipt terug in leeshoek*

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 22:06

hihi ik ben niet vergeetachtig gelukkig maar maar Marcel af en toe wel Tong uitsteken
Ja ik hou veel vocht vast vooral in me benen Verdrietig

Ik wil het wel proberen een half jaar borstvoeding dat had ik ook in me gedachten. Bloos
en heel graag terug naar me oude gewicht Haha!
ik woog 61 Bloos en nu 68 Bloos als het nu niet meer is Tong uitsteken

Wat voor spul kan ik het beste halen om me buikhuid soepel tehouden ??

Ik geniet er echt van hoor Haha!
Ik voel al kleine schopjes en dat is erg appart Bloos

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 22:15

de langste periode die m'n vrouw had volgehouden was bij de laatste: ruim 13 maanden! tis idd soms wel lastig met werk, maar bij de derde is ze gestopt met werken.