Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Vervelend ongelukje trouwens, ik zou gewoon even ter info bellen naar je dokter. 

Mijn hondje is ook gesteriliseerd, precies in die tijd liep ik stage bij de DA, dus ben er zelf bij geweest toen. Vond het helemaal niks
Als die verdoving begint te werken is echt een akelig gezicht... Terwijl ik daar bij andere honden geen last van had.
Denk alleen beetje veel geld haha
. Anders had ie gister al bij me op stal gestaan
(
)
.
. Ik luister soms ook wel is een liedje van. Jij hebt trouwens maar geluk met je Rintske hoor
. Ze is heel knap en ook nog is lief!
. Veel plezier vanmiddag & vanavond! 
. Zo'n onschuldige site, maar zo verslavend
. Ik vond die pasjes ook wel heel klein ja, zeker als je die van een fries gewend bent
. Sjaan (hahaha die naam
) ging juist eerder in tölt als in draf, daar moest ik echt op letten
. Ik denk dat ze dat makkelijker vond
.
.
, daar hebben ze echt leuke te koop
.
. En daar zat ik ook wel heeel vaak op
.
. Vanavond weer lekker rijden op de manege, een buitenritje van anderhalf uur
.
Vind het leuk om te zien wat ze allemaal hebben, voor welke prijs e.d. Staan echt hele leuke te koop soms
!
Prinslover schreef:Oh mensen, kwijl kwijl, http://www.kapaza.nl/Dieren_en_toebehor ... usier.html
Wat een ontzettend leuk dier zeg, helemaal mijn ding .Denk alleen beetje veel geld haha
. Anders had ie gister al bij me op stal gestaan
![]()
![]()
![]()
(
)

Heeft hij nou allemaal witte haren, of lijkt dat zo?

Het dochtertje van Lisa heeft hem gisteren gevonden in de wei. Waarschijnlijk heeft hij hem als nog opgehoest of uitgespuugd. Hij lag in ieder geval op een hele andere plek dan dat hij hem opgegeten heeft... En wonder boven wonder doet ie het nog ook, ik maak hem alleen wel even goed schoon.
)
Moet alleen nog ff sparen, tenzij er wat leuks op me pad komt natuurlijk
. Geniet van je vrije weekend met saida!
. Maar heb het toch even gevraagd uit nieuwsgierigheid
.
. Een sprookjes paard zal er wel nooit komen helaas
... Die zijn gewoon echt niet te betalen
. Deze waarschijnlijk ook al niet... En hahaha, dat verhaal over dat horloge
Echt briljant
. Prinslover schreef:Sanne: Ik moest wel een beetje realistisch blijven he. Een sprookjes paard zal er wel nooit komen helaas
... Die zijn gewoon echt niet te betalen
. Deze waarschijnlijk ook al niet... En hahaha, dat verhaal over dat horloge
Echt briljant
.
ik word dikker

(daarna weigerde ik de laatste week om op de weegschaal te gaan staan,was bang voor de 100
)
Moet er nog niet aan denken. Zeker als ik steeds al die bijwerkingen hoor. Ben je ook vergeetachtig? Schijn je ook te worden als je zwanger bent.
Hihi, grappig filmpje hoor! X-tremo doet zo te zien erg zijn best, jammer dat hij zo over de schouder lijkt weg te lopen op de cirkel.
en nu 68
als het nu niet meer is