iloon - fijn dat je weer lekker aan het werk bent en een leuke baan hebt.
super dat chico nog steeds voorruit gaat daar doe je het voor en genieten is het belangrijkst he

ik hoop dit jaar ook eens l1 te gaan proberen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Waardoor die weer spanning krijgt en heel me proef soms in t 100 loopt.. Maar we zien wel haha
. Nog naar je zin op je werk? Hier werk je toch ook nog niet zo heel lang? Lag ook weer op fb een reisje naar Egypte? Lekker hoor, wanneer ga je?
. Echt heerlijk te rijden laatste tijd!! En me nieuwe werk bevalt ook goed gelukkig, ben helemaal happy ermee!! Hoe is t verder met jou en Rick? En t beestje Ringo? Is die weer helemaal in orde?
.
. Ik zal hier altijd het onderdeurtje blijven aangezien ik de enige medewerker ben en de andere drie die hier zitten zijn vennoten... Ik hou er gewoon van om mn werk te doen en gewoon gezellig met andere collega's te kunnen kletsen af en toe en niet briefjes op mn bureau te krijgen met kun je dit even scannen en opruimen (waar ze af en toe nog wel is een handje van hebben...). Maar goed ik doe weer even wat ervaring op en ben weer bezig met een opleiding en van daaruit kan ik altijd weer verder kijken!
. Ach gewoon lekker vaak met m starten en wie weet went ie er ooit nog is aan
.
hij doet het nu ook weer super op de training en mag volgende week zaterdag zijn eerste kringdag lopen (dat is net zoiets als bij ons een onderlinge wedstrijd)
. En Ringo leven lang aan de medicijnen.. wat zonde zeg! Wat heeft ie nou precies? Wel fijn dat hij daardoor wel weer goed kan functioneren! En super dat hij met de kringdag mee mag doen, succes
. Hier alles ook goed, ik ben alweer een tijdje single trouwens.. tussen mij en me vriend is het nu een maand of 6 over.. Bedenk me nu net dat we vandaag anders 6 jaar samen waren geweest! Wel jammer, maar ik ben inmiddels prima gewend en vind het verder ook wel prima zo hoor. Lekker doen waar ik zelf zin in heb, geen rekening houden met etc. Het heeft ook voordelen
!
. Jammer! Maar idd goed voor de ervaring en in deze tijden is het niet makkelijk om iets te vinden helaas.. Even doorbijten, dan komt er vast weer wat anders op je pad! Heerlijk joh, in april lekker weg.. Zeker als je al een tijd niet op vakantie hebt gekund. Dat wordt genieten
. Je gaat altijd Egypte toch? Doe je altijd zelfde plaats of wissel je dat af?
). In Hurghada woont een vriend van me en is altijd wel gezellig als ik m zie
. 

nog niet echt gereden hoor.. Met jou en Chico alles goed? Oh lees dat je weer vrijgezel bent, na zo'n lange relatie.. Bevalt wel dus? Hihi alles heeft zo z'n voordelen he, tis ook leuk om nog even lekker rond te kijken, en je had toch al een lange relatie.
zaterdag komt ze naar ons toe
we zijn nog wat aan het uitbreiden verder, er komen twee loopstallen bij en als we terugkomen uit NL gaan we dan eindelijk ons huis daar uitbreiden
elektriciteit is aangevraagd, hopelijk komt dat ook binnenkort, dus wie weet kunnen we er van de zomer weer wonen

Wat gaaf!! Knappe Darius... hij wordt alweer zo groot. En fijn dat je ook weer aan t klussen bent, dat betekend weer schot in de zaak
.
. Het zal echt niet altijd makkelijk zijn om dat te blijven en het is ook heus niet gek als je er soms ff doorheen zit. Ik vind het echt knap hoe je er mee om gaat!
. Knap paard!
?