[HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

heikedenise

Re: [HK]BPL5 In volle vaart kletsen we door over het Barok Paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 14:08

angela misschien dat ze het dan toch te warm heeft gehad, de afgelopen temperaturen waren natuurlijk ook behoorlijk hoor voor de tijd van het jaar, voor ons wel lekker maar dieren maken toch een wintervacht aan.

iloon - fijn dat je weer lekker aan het werk bent en een leuke baan hebt.
super dat chico nog steeds voorruit gaat daar doe je het voor en genieten is het belangrijkst he ;)
ik hoop dit jaar ook eens l1 te gaan proberen

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 16:12

Madelief lekker gesprongen, leuk af en toe eens wat anders :)

Ellis leuk die filmpjes :D

Jolijn mooie foto, dat kleurtje staat hem goed!

Leuk filmpje Esther!

Denise oef gelukkig dat het 'maar' een bloeduitstorting is, zal heel hard meeduimen dat hij er weer snel bovenop komt..

Angela fijn dat het weer wat beter gaat met Nikita!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 18:40

Fijn Angela, dat ze nu toch wat beter gaat!

Ilona gaat goed met Chico!

En toch een bloeduitstorting bij Heike.

Ik heb net al wat foto's gehad van vorige eigenaresse van Mo :)
Zal er zo wat posten, ff uploaden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 19:01

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 19:20

En de stalhengst:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 01:10

nice!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 08:42

Leuke foto's hoor!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 09:39

Esther, ja wel spannend hoor! Hij kan t allemaal wel en is wel L1 klaar, maar hij kan op nieuwe locaties soms zó zeiken in de bak wat ie allemaal eng vindt.. := . Waardoor die weer spanning krijgt en heel me proef soms in t 100 loopt.. Maar we zien wel haha :D . Nog naar je zin op je werk? Hier werk je toch ook nog niet zo heel lang? Lag ook weer op fb een reisje naar Egypte? Lekker hoor, wanneer ga je?

Denise, ja hij doet het super <3 . Echt heerlijk te rijden laatste tijd!! En me nieuwe werk bevalt ook goed gelukkig, ben helemaal happy ermee!! Hoe is t verder met jou en Rick? En t beestje Ringo? Is die weer helemaal in orde?

Martine, hoe is t met jou? En met alle kanjers van je? Zag dat je nog druk met ze bezig bent!! Zadeltje op Darius? En hoe is t met je kleine meid?

Gave foto's Jolijn. Mo is echt een leukerd! Knappe stal hengst ook :9 .

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 10:08

Ik werk hier sinds oktober, klein kantoor en eigenlijk als ik heeeeel eerlijk moet zijn is dat niks voor mij :'). Ik zal hier altijd het onderdeurtje blijven aangezien ik de enige medewerker ben en de andere drie die hier zitten zijn vennoten... Ik hou er gewoon van om mn werk te doen en gewoon gezellig met andere collega's te kunnen kletsen af en toe en niet briefjes op mn bureau te krijgen met kun je dit even scannen en opruimen (waar ze af en toe nog wel is een handje van hebben...). Maar goed ik doe weer even wat ervaring op en ben weer bezig met een opleiding en van daaruit kan ik altijd weer verder kijken!

In april ga ik idd weer naar Egypte, echt heerlijk ben er zo aan toe! Al twee jaar geen vakantie gehad (ook echt niet gehad door omstandigheden en al helemaal niet weg geweest op twee weekendjes na...).

Hahaha Chico is ook echt een held op sokken :P. Ach gewoon lekker vaak met m starten en wie weet went ie er ooit nog is aan :D.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 11:18

jolijn gave foto's van de hengst en hele mooie en leuke foto's van mo

iloon fijn dat alles zo lekker gaat en dat je het naar je zin hebt, dat is het belangrijkste
hier gaat het met rik ''goed'' hij heeft nog wel eens last van de beroerte en helaas zijn de hersenactiviteiten nog niet optimaal, maar daar wordt aan gewerkt.
ringo heeft gewoon zijn levenlang medecijnen en zolang die dat krijgt gaat het goed :j hij doet het nu ook weer super op de training en mag volgende week zaterdag zijn eerste kringdag lopen (dat is net zoiets als bij ons een onderlinge wedstrijd)
met mij loopt alles op rolletjes, ik krijg steeds meer door wat ik wel en niet mag eten en vind ook mijn ritme met het sporten.
nu hopen dat heike snel weer de oude is en dan kunnen we weer verder met ons leventje.
een heel lang verhaal maar we hebben elkaar natuurlijk al lang niet meer gesproken.
hoe is het met je vriend? nog geen samenwoon plannen

esther lekker hoor op vakantie
alleen jammer dat het niet echt jou werk is op je werk, maar misschien dadelijk als je opleiding afgerond is dat je dan lekker opnieuw kan beginnen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 11:49

Denise, jeetje dat is waar ook... Hij heeft een beroerte gehad echt super heftig zeg! Ik snap dat de nasleep daarvan echt heel lang is, wat ontzettend rot zeg.. zeker omdat hij nog zo jong is ook! Is hij wel weer aan het werk enzo? En hoe merk je dat dat die hersenactiviteit minder is? Wel vervelende situatie hoor... sterkte nog :(:) . En Ringo leven lang aan de medicijnen.. wat zonde zeg! Wat heeft ie nou precies? Wel fijn dat hij daardoor wel weer goed kan functioneren! En super dat hij met de kringdag mee mag doen, succes :D . Hier alles ook goed, ik ben alweer een tijdje single trouwens.. tussen mij en me vriend is het nu een maand of 6 over.. Bedenk me nu net dat we vandaag anders 6 jaar samen waren geweest! Wel jammer, maar ik ben inmiddels prima gewend en vind het verder ook wel prima zo hoor. Lekker doen waar ik zelf zin in heb, geen rekening houden met etc. Het heeft ook voordelen :D !

Esther... hmm.. geen droombaan dus :o . Jammer! Maar idd goed voor de ervaring en in deze tijden is het niet makkelijk om iets te vinden helaas.. Even doorbijten, dan komt er vast weer wat anders op je pad! Heerlijk joh, in april lekker weg.. Zeker als je al een tijd niet op vakantie hebt gekund. Dat wordt genieten 8-) . Je gaat altijd Egypte toch? Doe je altijd zelfde plaats of wissel je dat af?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 14:28

Ik ga altijd naar Hurghada in Egypte, ook al 3x in het zelfde hotel geweest, nu wel ander hotel (zelfde keten en ligt zo ongeveer naast het andere hotel, maar is voor het idee :')). In Hurghada woont een vriend van me en is altijd wel gezellig als ik m zie :D.

My_Chimanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 16:07

Hee, Hurghada ben ik ook wel eens geweest! zeker aan te raden ja, prachtig!

Eindelijk mijn snoertje gevonden, dus hier een kleine beeldende update van Chim:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
(Negeer vooral de baas en kijk er gewoon overheen!!)
Afbeelding
Afbeelding

Heb gisteren eindelijk een nieuw zadel aangemeten gekregen dus ga nu echt aan de slag! Nu weet ik tenminste zeker dat ze zich niet hoeft te verzetten vanuit een pijnpunt o.i.d. en dat is toch wel fijn... Zal binnenkort even een ITP starten!! Vraag mijn vriend wel of hij vrijdag foto's wil maken van de les =D heb nou zo'n mooi setje samen! Ben zelf helemaal verliefd als ik haar dan zie... haha!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 16:42

geeske - leuke foto's

iloon - oh jammer dat het uit is, 5,5 is een lange tijd, mar wat je zegt het heeft ook zijn voordelen je hoeft nu met niemand meer rekening te houden

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 09:33

Jolijn en Geeske leuke foto's!

Esther lekker naar Egypte binnenkort :)

Ilona ja het gaat wel goed! Idd, zadeltje op Darius en heb er zelfs al een keer opgezeten, ging goed :D nog niet echt gereden hoor.. Met jou en Chico alles goed? Oh lees dat je weer vrijgezel bent, na zo'n lange relatie.. Bevalt wel dus? Hihi alles heeft zo z'n voordelen he, tis ook leuk om nog even lekker rond te kijken, en je had toch al een lange relatie.

Denise jeetje het zit je verder echt niet mee he, bewonderenswaardig dat je nog zo positief ertegenover staat allemaal :(:)

Hier alles goed, ben gisteren met een Belgische vriendin uit rijden geweest met haar paarden, zij woont aan de andere kant van het eiland zo'n beetje, dus dat was wel leuk om eens wat anders te zien :P zaterdag komt ze naar ons toe :) we zijn nog wat aan het uitbreiden verder, er komen twee loopstallen bij en als we terugkomen uit NL gaan we dan eindelijk ons huis daar uitbreiden :D elektriciteit is aangevraagd, hopelijk komt dat ook binnenkort, dus wie weet kunnen we er van de zomer weer wonen :)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 09:46

oeh zal fijn zijn martine als de electriciteit goedgekeurd word, ik zal voor je duimen
en ik ben niet altijd even positief hoor, het klinkt uit mijn mond altijd wel positief en ik hou mijn eigen groot met anderen erbij, maar als ik alleen zak de moed me af en toe flink in de schoenen.
ik weet dat ik er alles aan doe om ze te helpen en meer als mijn best kan ik niet doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 10:41

Chimanga ziet er goed uit zeg!

Zou idd fijn zijn als dat kan Martine, ik duim ook mee!

Iloon weer vrijgezel, kan ook wel eens fijn zijn :D

En nog even een foto :D

Afbeelding

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 10:57

die zou ik echt uitprinten op canvas en in de woonkamer hangen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 11:00

Eerst maar eens afwachten wat er nog meer bij zit :D
Maar dat gaat er wel met wat gebeuren ja :+:

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 11:10

Oh die laatste is echt een leuke foto, schattig!

En Martine, ook weer lekker aan het klussen! Lekker dat je van de zomer weer in je eigen huis kan gaan wonen!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:33

MArtine, ook al gezeten!! :D Wat gaaf!! Knappe Darius... hij wordt alweer zo groot. En fijn dat je ook weer aan t klussen bent, dat betekend weer schot in de zaak :D .

Esther, oh haha, nouja zelfde plaats of niet, t zal toch wel genieten zijn 8-)

Denise, ook van mij respect hoor! Voor je doorzettingsvermogen en positiviteit :(:) . Het zal echt niet altijd makkelijk zijn om dat te blijven en het is ook heus niet gek als je er soms ff doorheen zit. Ik vind het echt knap hoe je er mee om gaat!

Geeske, wat mooi dat babyblauw! En wat een grote oortjes heeft ze :D . Knap paard!

Nog ff plaatje spammen van tijdje terug op t strand met de knapste <3
Afbeelding

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:33

Iloon, alweer half jaar vrijgezel, heb ik ff gemist! Jammer zeg, maar als het niet meer gaat, gaat het niet meer..
Martine, ooh, lekker, uitbreiden! Komen er nog meer paarden bij? :P

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:34

Suus, haha, ja heb t ook niet aan de grote klok gehangen hoor.. Dat soort dingen zijn op dat moment al helemaal niet leuk en al krijg je dan zoveel van die (vaak goed bedoelde) reacties.. toch zat ik er niet echt op te wachten... Jij wel weer happy in de liefde toch :D ?

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:38

Snap ik.. Heb je op zulke momenten echt geen zin in. Jaa, ik ben weer helemaal happy in de liefde. In maart alweer een jaar bij elkaar.. Toen ik 14 was hebben we ook al verkering gehad, uiteindelijk iets van 9 maanden (aan uit, aan uit haha, je bent jong..) en na 10 jaar kom je elkaar weer tegen, best grappig!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 22:21

wat een gave foto's allemaal zeg! :j