Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Daar let mijn huidige instructrice ook echt onwijs op! Vind ik echt super fijn! Maar als ik de foto's van de eerste dag vergelijk met die van nu is Shaggy wel al een stuk gespierder. Zijn hals viel ook wel lekker op met die vlecht in
. Prinslover schreef:Ik weet niet hoe het voelt (zou het ook niet willen weten…) maar het lijkt me zó verschrikkelijk….. En dat in zo’n korte tijd. Alles gekeurd en gedaan, paardjes afgeslagen, voor hem gegaan en dan zo’n einde. Echt heel triest.. Maar zijn laatste maanden waren ontwijfeld zo mooi bij jullie.. Een warm bad van liefde voor hem.. Ik hoop echt dat jullie in de toekomst nog eens een maatje vinden waar jullie heel lang van mogen genieten! Uiteraard is Pablo niet te vervangen, maar hopelijk kan een ander paardje jullie verdriet dan een beetje verzachten.
.
" Die onderste foto, die man, wie is dat? Hij doet me denken aan Jan van Amika.
Hij ziet er goed uit joh!
Ze vonden het erg mooi geworden.
. De vrouw op de onderste foto is mijn instructrice genaamd Cobie
. Het zal ooit wel goed komen met mijn zit (hoop ik). Dat ik mijn tenen niet naar binnen kan houden (of met heel veel moeite) komt waarschijnlijk vanuit mijn rug.... Mijn instructrice heeft dit zelf ook gehad en na vele behandelingen merkt zij al dat het wel beter wordt. Ik ben zelf ooit ook wel eens bij de fysio geweest voor mijn rug, misschien dat ik dat maar weer eens moet gaan doen
.
. Nou, hij had duidelijk flink stil gestaan, meneer ging aktief aan het werk en merkte toen dat ie los was. Doen we dus ook niet meer de eerste 10 minuten...
Na 5 rondjes gestapt te hebben zoefte meneer in draf om mij heen en dat ging steeds harder. Op mijn HOOOOO! geen reactie (ben je mal, mens ik ben lekker op dreef) en naar hem toe lopen had als effect dat ie dacht dat ie op zijn donder zou krijgen en ging ie nog harder met zo'n opgetrokken hoofdje. Dan maar gewacht tot ie er zelf genoeg van had en rustiger ging. Had geen longeerlijn bij me dus los verder gewerkt. Gata de stalhouder op het plein een hele stelling vlas balen los snijden.... Dat is dus plastick wat daar wappert. ENG!!!!!! Dus meneer in galop om mij heen, staart half omhoog en echt in de vluchtmodus, alleen kon ie nergens heen. Ineens had ie mij weer door die rustig Ho maar, 't is goed! aan het zeggen was en toen kwam ie bij mij staan. Nou volgens mij was ie opgewarmd genoeg zo na 10 minuten
dus de slof eraan. OK, dacht Jippe... dit wordt dus werken.... Ik kan maar 1 ding zeggen: keurig!!!! Tuurlijk hij liep niet continue met de neus op de grond, maar dat verwacht ik ook niet. Beetje oprekken en strekken in het begin en langzaam steeds langer en lager. Met de complimentjes van de baas erbij kreeg ie er echt plezier in. Stap en draf gedaan. Heel keurig. Ben blij dit ontdekt te hebben! En Jippe ook geloof ik.
vanachter zie je dat niet hè? 
idefix4 schreef:[
Dan moet je Yenneke hier op bokt eens lief aankijken. Ze heeft er keiveel ervaring mee! Ze heeft mij ook al uitstekend geholpen. Ik vind het heel leuk om te doen met de paardjes. Het omlaag gaan, gingen ze bij Yen behoorlijk vlot doen. Een aanrader!
Momenteel is ze wel druk met een baan, maar dan heeft ze vast tips van anderen die het in jouw omgeving ook goed kunnen!
Nu ik mn e heb kan ik ook wel komen!