Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Wat een gaaf paard is dat toch ook!!

. Wel leuk dat ie het al kan zo aan de lange teugels
. En dat At niet zonder ijzers kan vind ik ook wel raar.... De meeste paarden kunnen dat wel en zeker als ze alleen maar op land staan en af en toe stappen lijkt mij.... En je zou zeggen dat horloges niet zo smakelijk zijn
. Zolang er niks scherps aan zit is het denk niet zo heel erg komt het dr vast wel weer uit....
. Toch goed dat je het geprobeerd hebt! Altijd fijn als ze lekker samen kunnen staan.
.
. Had trouwens maandag voor het eerst op een ijslander gereden
. Iemand bij mij op stal kon niet rijden dus had mij gevraagd de les over te nemen, dus ja heb ik gedaan. Maar was echt leuk, díe pony is zo'n droppie en zit ook zo onwijs lekker! En tölt was ook wel een leuke ervaring (al moest ik dr wel weer in een gewone draf zien te krijgen
).
Zal hem ophalen als hij aankomt, bij vrienden, moet ik er snachts uit haha. achja, moet er wat voor over hebben :p Fijn dat je het naar je zin hebt op je werk!

nu heten ze ook wel poeeeeesjesssssss. Hoe gaat het met Celine?
Je blijft feesten!
Kan echt niet!
Het komt nu wel heel dichtbij he!
Cas is een volleerd paard en ik zal ook nog even vragen of Robert ook een demonstratie kan geven, want die kan het heel goed!
je komt steeds dichterbij je streven, een volleerd dressuurpaard aan het einde van de zomer!!

Maar ik ben er klaar voor, wat mij betreft kan ie wel komen, maar ik moet nog 4 weekjes wachten...
Die nu 2 weken weg is... 

. Maar nu wel, zo hoor ik nog is wat
. Het klimmen viel me alles mee achteraf
Ik kwam er in 1 x op
.
. Met al dat werken moet je natuurlijk wel zorgen dat je nog een beetje lol hebt
. Fijn dat het rijden zo goed gaat
. Amanda heeft t niet getroffen met t nee ...
. Maar wie weet komen die nog is
. 

ik ben ook erg verliefd op hem
bloedde als een gek,en precies op het bot van het bovenste kootje...ik wilde het niet late merken aan de eigenaar en ben snel weg gegaan,vinger onder de kraan....hij is nu 2 x zo dik als normaal,en aan beide kanten flink door,alsof er met een mes in gesneden is... AU
borderjay schreef:Nog even Moreno:
Morrie![]()