Kom ook maar weer even langs 
Zasread: Misschien toch maar portugees gaan leren
. Wel leuk dat ie het al kan zo aan de lange teugels
. En dat At niet zonder ijzers kan vind ik ook wel raar.... De meeste paarden kunnen dat wel en zeker als ze alleen maar op land staan en af en toe stappen lijkt mij.... En je zou zeggen dat horloges niet zo smakelijk zijn
. Zolang er niks scherps aan zit is het denk niet zo heel erg komt het dr vast wel weer uit....
Peetisgreat: Veel sterkte ermee... En hij moet maar laten zien dat ie je nog verdient!
Yenneke: leuke foto's! En gelukkig dat het zo goed gaat met die twee
. Toch goed dat je het geprobeerd hebt! Altijd fijn als ze lekker samen kunnen staan.
Robijntjah: Fijn dat je les zo goed ging. Altijd fijn als iets lukt!
Frankiej: Wat fijn dat Desperado zo relaxed is! Ik hoop er op een dag ook nog zo eentje te vinden
.
Borderjay: Hahahahaha ik ken het... At heeft ook zo vaak van die buien (die hormonen ook....).
Ben net bij Atje geweest even 30 min gestapt. Hij was vandaag erg alert en schrikkerig (in tegenstelling tot gister toen die rustig en duf was...) meestal voelt ie zich beter als ie overal van schrikt
. Had trouwens maandag voor het eerst op een ijslander gereden
. Iemand bij mij op stal kon niet rijden dus had mij gevraagd de les over te nemen, dus ja heb ik gedaan. Maar was echt leuk, díe pony is zo'n droppie en zit ook zo onwijs lekker! En tölt was ook wel een leuke ervaring (al moest ik dr wel weer in een gewone draf zien te krijgen
).