[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 13:52

Hoe erg is die dan?? Knipoog

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 15:04

Moreno! Haha! . Wat een gaaf paard is dat toch ook!! Lovers

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 16:06

Kom ook maar weer even langs Tong uitsteken

Zasread: Misschien toch maar portugees gaan leren Tong uitsteken. Wel leuk dat ie het al kan zo aan de lange teugels Lachen. En dat At niet zonder ijzers kan vind ik ook wel raar.... De meeste paarden kunnen dat wel en zeker als ze alleen maar op land staan en af en toe stappen lijkt mij.... En je zou zeggen dat horloges niet zo smakelijk zijn Tong uitsteken. Zolang er niks scherps aan zit is het denk niet zo heel erg komt het dr vast wel weer uit....
Peetisgreat: Veel sterkte ermee... En hij moet maar laten zien dat ie je nog verdient!
Yenneke: leuke foto's! En gelukkig dat het zo goed gaat met die twee Lachen. Toch goed dat je het geprobeerd hebt! Altijd fijn als ze lekker samen kunnen staan.
Robijntjah: Fijn dat je les zo goed ging. Altijd fijn als iets lukt!
Frankiej: Wat fijn dat Desperado zo relaxed is! Ik hoop er op een dag ook nog zo eentje te vinden Lachen.
Borderjay: Hahahahaha ik ken het... At heeft ook zo vaak van die buien (die hormonen ook....).

Ben net bij Atje geweest even 30 min gestapt. Hij was vandaag erg alert en schrikkerig (in tegenstelling tot gister toen die rustig en duf was...) meestal voelt ie zich beter als ie overal van schrikt Tong uitsteken. Had trouwens maandag voor het eerst op een ijslander gereden Lachen. Iemand bij mij op stal kon niet rijden dus had mij gevraagd de les over te nemen, dus ja heb ik gedaan. Maar was echt leuk, díe pony is zo'n droppie en zit ook zo onwijs lekker! En tölt was ook wel een leuke ervaring (al moest ik dr wel weer in een gewone draf zien te krijgen Tong uitsteken).

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 16:45

Ilona, ja, idd, wel zo leuk dan Lachen Zal hem ophalen als hij aankomt, bij vrienden, moet ik er snachts uit haha. achja, moet er wat voor over hebben :p Fijn dat je het naar je zin hebt op je werk!
Sanne, haha, gek veulie hihi.
Ik moet ff kijken of ik naar de meeting kan, zaterdags dus WE bij Balingehof en zondags werken.. Ik kijk wel even, lijkt me wel erg leuk!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 16:56

esther: Jeetje, arme atlas! Ben benieuwd of hij er helemaal bovenop komt.

saida: Mooi dat rintkse zich zo voorbeeldig gedraagd! Zo te horen heb je echt een paardje gevonden dat bij je past!

sanne: Sedro is de hengst toch? Strask wordt je een volleerd lange teugel iemand! *verwacht nu wel een kleine demonstratie van je volgende week*
Weg horloge! Volgens mij verteerd zoiets niet, dus goed de poep in de gaten houden Knipoog

suzanne: Leuke foto van jou en je vriend (?) Heb even iets gemist denk ik Knipoog

peet: Knap van je dat je zo'n moeilijke beslissing hebt kunnen nemen. Heel veel sterkte!
Eerst heette ze floesje en pluisje Tong uitsteken nu heten ze ook wel poeeeeesjesssssss. Hoe gaat het met Celine?

yenneke: Leuke foto's! Fijn dat het goed ging! X wordt al lekker gespierd

jolijn: Leuk dat het zo goed ging! Heb je dr al gekocht?

frank: Ik ken dat gevoel, stiekem kun je het toch niet laten....Net als saida heb ook jij een goede aankoop gedaan!

Lindy: Appart die vlekjes! Ben benieuwd wat voor kleur die wordt!

Ilona: Nog wel tijd voor de meeting Knipoog Je blijft feesten!
Amanda heeft nu niet echt lekker weer in dr vakantie!

gabriella: Schandalig die foto Tong uitsteken Kan echt niet!

Heb vandaag weer heerlijk gereden! Vond op de foto;s altijd dat ik zeker in het begin te korte teugels heb, dus vandaag goed opgelet dat ik ze wat langer liet. Ging super! Ze ging wat sneller ontspannen, werd netjes nagefelijk! Ook dr galop wordt veel beter en zit steeds lekkerder!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:26

Ilona: Ik heb ook zin in het weekend Haha! Haha! Het komt nu wel heel dichtbij he!
Het domme veulentje is het hengstje van de Portugese merrie, misschien is het daar wel heel gebruikelijk Knipoog
En jij op een reus van 1.75m, dat moet ik zien, zijn er ook foto's?

Esther: Wat gaaf! Op een Ijslander rijden staat ook nog steeds op mijn to-do-list !!
En gelukkig voelt At zich weer wat beter, hopelijk blijft het nu een stijgende lijn!

Michelle: Ik denk dat ik je wel een demonstratie kan geven bij Aline Knipoog Cas is een volleerd paard en ik zal ook nog even vragen of Robert ook een demonstratie kan geven, want die kan het heel goed!
Ja Go jij! Go jij! je komt steeds dichterbij je streven, een volleerd dressuurpaard aan het einde van de zomer!! Haha! Haha!
Ik kan de poep wel in de gaten gaan houden, maar ik heb zo het idee dat mijn horloge het niet meer zal doen als die eruit gepoept is..

Ik heb net bij Animo een leren veulenhalster gekocht met een halstertouw in spaanse kleuren. En mijn portemonnee wordt steeds leger Tong uitsteken Maar ik ben er klaar voor, wat mij betreft kan ie wel komen, maar ik moet nog 4 weekjes wachten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:30

Volgens mij heb ik iets gemist van een meeting? Blond

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 17:34

tja knap he die kans
maar ik moet er wel eerst zelf uitkomen
met celine gaat het wel ze praat er niet echt over
ze gaat zaterdag met een vriendin mee op vakantie en daarna met mij en de paarden mee
waar ze samen met saida haar dochter gaat genieten van roxy en tsjillert
wat is het heerlijk om weer naar je paard te gaan wat heb ik die gek gemist
hij was ook wel heel blij me te zien normaal loopt hij als ik ff geweest ben weg en gaat hij weer gras eten maar nu bleef hij dicht bij me net of hij voelde dat ik heel veel verdriet heb
de schat
heb nog niet gereden ben eigenlijk doodop dus dat komt nog wel

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 18:36

Mies, klopt dat is mijn vriend Lachen Die nu 2 weken weg is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 19:20

Sanne: hahaha, zoiets hebik echt nog nooit gehoord!

Michelle: Nee, zowiezo pas als haar veulen afgespeend wordt...
Dus over maandje of 3/4....

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 19:37

Wow ik ben ff paar daagies naar de caravan en mis gelijk van alles Gaaaap

Ilona : Wist je trouwens al dat Sabine een jonegetje krijgt;) En steffie ook. Van steffie was ik helemaal vergeten te melden;) Weet het al 3 of 4 weekies haha. Geld, geld!
Omg kwam je erop haha. Is wel groot zeg Tong uitsteken
Achjaa daar moet ik niks over zeggen he met Femke maar goed:P

Ik hoor van alle mensen op stal dat het goed gaat met Femke en dr nieuwe eigenares.
Dochtertje van 8 jaar ryd er 1x in de week op mee in de manege lessen. En die vrouw hobbelt in de bak en wil tegen de tijd als ze Femke iets beter kent mee naar buiten. Ze heeft er al mee op het land gereden en dat ging goed. Mooi zo, goed opgevoed paard he:P
Nou is het zo dat die vrouw meer hobbelt en niks van dr vraagt. En dat is ook maar goed zo Knipoog
Anders had Femke waarschynlyk alweer terug geweest Tong uitsteken
Maar goed dus allemaal goed, en ik ga van de week toch maar fftjes kyken by de mooie merrie.
Ff kyken hoe ze uit dr oogjes kykt enzo.

Maar ik vertouw erop dat die mensen op stal niet liegen tegen me, dus dat ze in goeie handen is Lachen
Ik ga nou maar eens alles goed doorlesen Tong uitsteken
Want dat heb ik nog niet echt gedaan:P

trouwens heidi : Krijg je al een buikie dan? hihi en meer last gekregen van kwaaltjes? en zwangerschapstriemen??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 19:46

Oh, en Esther Lachen

Ik heb vandaag toevallig ook op de ijslander van een vriendin een buitenritje gemaakt! Echt een super-ervaring! Maar ik moest wel heel hard lachen om die kleine pasjes en omdat ik het arme beestje eerst niet in tolt kreeg Clown

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 20:29

Mies; haha, leuk, wist ik helemaal niet Clown . Maar nu wel, zo hoor ik nog is wat Tong uitsteken . Het klimmen viel me alles mee achteraf Tong uitsteken Ik kwam er in 1 x op ROFL .

Yenneke: Ik stuur je wel ff een pb ter info Tong uitsteken

Michelle: Jaa tuurlijk heb ik tijd voor een meeting. En heb altijd zin in een feestje Haha! . Met al dat werken moet je natuurlijk wel zorgen dat je nog een beetje lol hebt Tong uitsteken . Fijn dat het rijden zo goed gaat Pling . Amanda heeft t niet getroffen met t nee ...

Sanne, haha nee helaas geen foto's, Huilen van het lachen . Maar wie weet komen die nog is Haha! .

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 20:39

Lona : Whaha jaa zo hoor je inderdaad nog eens wat Knipoog
Ik ben dr dan wel haast nooit meer:P Maar ik hoor nog van alles.
Haha dat is mooi dat je er in 1x opkwam Knipoog
gezellig dat je gaat meten Knipoog

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 20:45

Prinslover: Thanks Bloos ik ben ook erg verliefd op hem Lovers

YennekeHoe erg ie is dan? Nou uhhh, -tig centimeters erg Clown

Sanne Had je er een tijd alarmpje opzitten?Kan je horen waar ie ongeveer zit Haha!
*maakt grapje maar hoopt dat het geen kwaad kan voor het veulen* Knipoog

Lindy Ik ben benieuwd hoe Faya uit eindelijk wordt!Volgens mij wordt ze een hele mooie donkere vos Pling

PeetSterkte,het zal vast nog moeilijk worden...

X-tremo is móói!En dat dekje kleurt hem goed!

Goh,ik typ een beetje moeilijk,mijn rechter wijsvinger zit in verband....ben een beetje dom geweest Bloos
Ik liep met een ijslander aan de hand,en die pakte ineens een steen van de grond en begon daar op te kauwen,dus ik vingers in zn mond om die steen er uit te halen,en op de een of andere manier had ie daar vlijmscherpe kiezen zitten waar mijn vinger klem vast tussen kwam Koe bloedde als een gek,en precies op het bot van het bovenste kootje...ik wilde het niet late merken aan de eigenaar en ben snel weg gegaan,vinger onder de kraan....hij is nu 2 x zo dik als normaal,en aan beide kanten flink door,alsof er met een mes in gesneden is... AU Verdrietig
(zou je daar tetanusprik voor moeten halen?heb al aan en paar mensen gevraagd,maar de meningen blijken te verschillen..)

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 21:07

Borderjay : Ik denk het haast wel hoor, het is open en het bloed. En dieren hebben toch aardig veel bactieeeren by zich. Zal het anders als ik jou was even voor de zekerheid navragen by de dokter.
Ik moest al tentanusprik halen toen ik scooter ongeluk gehad had en zowat alleen maar schaafwonden had.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 21:19

Even snel: met een open dieren wond moet je altijd een tetanusprik halen.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 21:38

Nog even Moreno:

Morrie Lovers

Afbeelding

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 21:45

Wat een leuke foto borderjay

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 21:47

borderjay schreef:
Nog even Moreno:

Morrie Lovers

Afbeelding

wat een lekker ding is het toch jammieeeeeeee
en ik zou zeker een prik gaan halen en niet mee wachten meid is echt niet goed

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 21:50

Oeh, lekker ding is Moreno toch!

Toch is van je brommer vallen gevaarlijker qua tetanus als beet van een paard, straatvuil is berucht...
Ik zou er geen tetanus voor halen maar zoals ik al zei: misschien trek ik dat wel terug als je morgen ligt te schuimbekken;)
Nee serieus, denk dat het risico heel klein is, maar je moet doen waar je je prettig bij voelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 21:55

Ik zou morgen gewoon even voor de zekerheid naar je huisarts bellen!

Vragen staat vrij, toch?

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 23:21

Inderdaad, even bellen. Ik zou wel een tetanus prik halen, ook voor hondenbeten enzo kan het gevaarlijk zijn. Ook als je veel met de paarden werkt en er in een open wond vuil komt heb je meer kans op besmetting..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 08:04

Goeiemoggel!

Ik heb alvast 1 filmpje geupload van mijn les van afgelopen maandag. Ben ook voor het eerst een paar passen in galop gegaan. Heb nog moeite met goed de bocht door te komen in het midden. Daar wijkt hij vaak nog uit. Moet hem daar beter leren sturen en het is ook nog een kwestie van balans. Rij maar 1x per week op hem. M'n instructeur helpt me hier ook met naar voren drijven. Hij moet een aanwijzing van het stokje nog meer leren omzetten in positieve spanning en gaat nu nog wel eens in verzet. Ook als ik 'm maar heel zachtjes aantik. Dus we zijn nog echt in de leer! Vork

http://www.youtube.com/my_videos_edit2?ns=1&video_id=sLB4rMYTZTY&next=%2Fmy_videos2%3Fpi%3D0%26ps%3D20%26sf%3Dadded%26sa%3D0%26sq%3D%26dm%3D1

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 10:31

Je link werkte niet bij mij, maar ik heb 'm toch gevonden hoor Knipoog Haha!
Ik vind het goed gaan! Dat wordt een droomgalop om mee te werken straks denk ik.... Wat je heel goed doet vind ik is dat je je niet naar binnen of naar buiten laat gooien in het zadel, je blijft echt heel mooi in balans daarboven ondanks dat hij zo zoekerig is nog.
Leuk dat inzoemen op jouw ubergeconcentreerde hoofd. Jammer van de cap, kunnen we je nieuwe kapsel niet zien Knipoog
En het begint wel een bonk van een paard te worden hoor, jeetje! Ik rij ook maar 1x in de week op het moment hoor, zo druk met al dat huizengedoe, tja schiet niet hard op. En nog steeds het woeste plan om over een week toch echt in de vakantie in het bos te gaan rijden met hem Cool