een stukje afzetten zou ip ook wel kunnen,maar hij houdt zich eigenlijk wel heel zoet in de wei...hij rent niet continu,maar hij wel weleens gaan rennen met lazlo,of spelen,en tja,die spelen dus zo:

nu kan ik maes dus wel alleen zetten,maar dan staat lazlo weer alleen,die graag een vriendje heeft...
ik heb al gedacht maestro in de uitloopstallen te zetten,maar daar moet eerst nu zand gestort worden,er ligt nu een opgedroogde modderbodem,die ook weer te zwaar is...
maar er moet eerst een mestplaat komen,welke ons al 1000 euro gaat kosten,met dank aan de buren...

dus om ook even een paddock om te laten gooien,ik mis mijn geldboompje..snik...
en dan moet er ook nog hardnodig bestraat worden,en eigenlijk ook wessel nog ingereden worden...
daarnaast wat is er nu natuurlijker als een paard op de wei,ik heb altijd gezegd,als hij geen "paards" leven meer kan hebben,houdt het echt een beetje op,en die kant gaat het zo langzaam en zeker toch wel op...
daarnaast denk ik eerlijk egzegd ook niet dat hij rustig blijft in die uitloop stallen,als alle paarden op de wei gaan,incl zijn vriendje lazlo,dan zal ie ook in een klein paddockje gaan rennen...
tja,en zeg het maar...wat is nu wijsheid.
1 voordeel het gaat volgende week regenen,dan blijven alle paarden op stal,en kan ie weer een poosje kistkalf worden...mss dat dat weer helpt,...tot ie weer naar buiten mag....
maar genoeg geklaagd over maes...de tijd zal het leren...