Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

inmiddels 2,5 jaar mijn beste vriendje, maatje en nog steeds voldoet hij aan de verwachtingen. Goed laten keuren , ook op de foto gezet en karakter is zoals ze zeiden. Ik heb het meest betrouwbare stabiele paard gevonden die toch gevoelig is en voorwaarts. Ik ben zo blij dat ik ze toen toch de voordeel van de twijfel gegeven heb en ben gaan kijken. Gekeurd door eigen dierenarts. 

Papilio schreef:[ [url=m/PzWY50.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook mijne komt daar vandaaninmiddels 2,5 jaar mijn beste vriendje, maatje en nog steeds voldoet hij aan de verwachtingen. Goed laten keuren , ook op de foto gezet en karakter is zoals ze zeiden. Ik heb het meest betrouwbare stabiele paard gevonden die toch gevoelig is en voorwaarts. Ik ben zo blij dat ik ze toen toch de voordeel van de twijfel gegeven heb en ben gaan kijken. Gekeurd door eigen dierenarts.
[ [url=m/4Lkfrf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UU73P1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eTLwio.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/myEagb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Hc8fnK.jpg]Afbeelding[/url] ]

meneer staat niet vaak met zijn oortjes naar voren en ging steeds grazen of lopen, en mijn vriend die hem vast had weet niet zo goed hoe daarmee om te gaan

En tenslotte als het van binnen maar goed zit haha.

Dat was ook de reden waarom ze eind februari niet mee kon en was een overstroming en het transport bedrijf kon de bestemming niet bereiken.
Spannend zeg! Lekker van de spaanse zon naar... nederland