Dan komt het echt op een milliseconde neer of ze er tussen uit peest of niet en dat moet ik nog net wat beter gaan voelen. Maargoed, we zijn pas 3 maanden een combinatie en ze doet het over het algemeen heel goed dus dit kan ik best hebben
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, en hij houd ook wel van een wedstrijdje met andere paarden.... Als ik alleen met m naar strand ga zit een rengalopje er echt niet in
, want je zou maar moe worden.... 
. Ga ook nog is een keertje bij bakker starten denk, ook lekker in de buurt. En misschien mee naar Nieuw-Vennep met een stalgenootje
. Lekker wedstrijd ervaring op doen en op verschillende terreinen rijden! En van de zomer kom ik natuurlijk bij de Boekhorstruiters starten
. 
.
. Desondanks wel balen hoor.. maar idd positief blijven, hopelijk knapt ie snel op!! 
. Sterkte!
! Fijn he, even les, iemand die tegen je zegt "hup, en gaaan".
. Dus daar moet ik ook nog even aan werken dat dat thuis nog beter gaat zodat het op wedstrijd ook beter gaat. En ook meer voorwaarts, hij was echt niet vooruit te branden. Is denk ook de spanning bij hem, thuis is dat over het algemeen geen probleem
. En tja als ze niet voorwaarts zijn kan je ook niet zoveel vragen...
. Ook gewoon daar wat meer ervaring in op doen! 
.
second opinion zal helaas niet gebeuren denk ik. Mijn vader vertrouwd deze VA en ziet geen reden om een andere te nemen. Ik vertrouw het ook helemaal niet hoor.
.
! En Chico gaat heel goed
. Hij gaat met rijden nog steeds vooruit en we genieten nog steeds heel veel samen. Dit jaar ook maar eens L1 proberen.. spannend