Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Annash schreef:Nou, denk dat mijn openingspost ook duidelijk genoeg is. Precies... ik vond dat ik mensen ervoor moest waarschuwen en dat heb ik gedaan. Wat ze ermee doen moeten ze zelf weten!
Mijn moeder heeft altijd echt veel hoofdpijn, eigenlijk bijna migraine en slaapt heel slecht... die vraagt zich nu ook af of het misschien hierdoor komt! Zou maar zo kunnen, het staat er wel bij vermeld als klacht.
Ik weet wel wat ik ga doen in ieder geval!
Wat drink jij veel? Ik drink zoveel van dat soort frisdranken dat ik nu op zoek ben naar alternatieven, naast water!
Misschien heb je een goede tip?
Prinslover schreef:Marielle Hoe is het nu met jou? En met Jan? Komen jullie een beetje de donkere dagen door? Vind het echt nog steeds verschrikkelijk wat er gebeurd is..... Het zal voor jullie ook niet makkelijk zijn. Zoals het overkomt kwam het voor jullie toch ook wel onverwachts..
. Sterkte..
Veulen84 schreef:Ben helemaal in de bonen van Rosa trouwens. Ze is heel braaf. Ze begint te wennen aan die rare geiten.
Heb vandaag geprobeerd te longeren, maar dat snapt ze dus echt niet. Ze blijft maar proberen naar me toe te komen en naast me te lopen. Ze schiet verschrikkelijk in de stress als ik d'r weg stuur met de zweep.
Daarna een stukje aan de lange lijnen, dat ging wel heel super. Vond ze ook heerlijk, hoofd hoog, grote passen. Wil alleen zo graag dat ze straks leert om d'r hoofd laag te houden.
Longeren is blijkbaar niks voor haar en veel ervaring met lange lijnen heb ik niet. Dat word dus zweten voor me.
Jellie schreef:Prinslover schreef:Marielle Hoe is het nu met jou? En met Jan? Komen jullie een beetje de donkere dagen door? Vind het echt nog steeds verschrikkelijk wat er gebeurd is..... Het zal voor jullie ook niet makkelijk zijn. Zoals het overkomt kwam het voor jullie toch ook wel onverwachts..
. Sterkte..
Lief dat je het vraagt. T ene moment gaat t wel en t andere moment voelen we ons zoooo k*t... We voelen allebei hetzelfde.. kunnen er gelukkig ook goed over praten maar t is echt zo'n klap voor ons. Als ik er aan denk voel ik ieder stukje van mijn lijf samentrekken. Het doet zo'n pijn![]()
Ik heb net de laatste paar foto's bij de kliniek op mijn pc gezet.. als je dat koppie ziet, breekt je hart.
Hij was zo mooi, zo grappig, jong, enthousiast, ondeugend en zooo gek op Flan
Ik kom er ook nog niet echt toe om te reageren op verhalen enz.. maar lees en leef wel mee...
Wil iig iedereen bedanken voor de hartverwarmende berichtjes en pb's. Dat doet echt goed