Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Machonito schreef:Hier wat foto,s van Baron![]()
Gespot een kaal mannetje zonder tulband en met een roze verstopte onderbroek![]()
![]()
.............
eppie38 schreef:Wat een leuk topic zeg, ik ben een echte liefhebber van Friese paarden maar dan het liefst zoals ze waren, niet te groot en barok, ik heb zelf 3 friesen maar 1 ervan is eigenlijk helemaal mijn type, ze is nu drachtig en gaat straks voor de sterkeuring (heb ik via bokt gekocht dus toen ook maar meteen lid geworden gna gna gna) in ieder geval een prachtige aankoop was wel erg duur dus daar gaat mijn vakantie voor de komende 10 jaar mar ze was het waard.
Weet iemand van jullie toevallig nog een mooie naam wanneer het een hengstje is, de letters beinnen met D of E of F het moet een prachtige hollandse naam worden.
Voor een meisje weten we het al Ebony
heikedenise schreef:oke bedankt ga ermee aan de slag ben benieuwd hoe hij dit oppakt, en cloris weet jij misschien hoe het dan ook komt dat hij op links wel schuimt (bij het bit) en rechts niet
Suelza schreef:Oh btw... jouw mannetje heeft toch zulke schitterende blooperfoto's van mij gemaakt! Even kijken of ik ze kan vinden...