Saida: Nu weet ik ook weer hoe het heet
. In de rechter knie waar hij dan nu die OCD heeft, zit ook al artrose. Dus ja dan is het nog minder... At had ook massage gehad en daardoor liep ie weer iets beter en dan krijgt ie ook nog die andere therapie dus dan hoop ik dat ie er daardoor minder last van heeft. Maar goedkomen doet het denk niet meer.....Wel lekker dat het zo goed gaat met Rintske! En dat ze gaan meedenken ken ik ook ja... Deed At ook altijd met longeren, hij wist dat ie na 5 min stap moest omdraaien en zo ook bij de draf
. Dus ja toen maar variatie er in gegooit per minuut omdraaien of om de 2 min... Dan moest ie tenminste weer opletten
.
Gaat het een beetje goed tussen jullie? Leef je nog steeds op een mooie grote roze wolk?
Missen elkaar ontzettend nu maar goed. Is ook alleen maar goed denk ik dan. Ik leef iig nog op een grote roze wolk 

)
voor jou en je vriend met het verlies van je lieve grote knuffelbeer 

Het bruine veulen van Lisa heeft mijn horloge opgegeten
. Hij is heel happerig en had ineens mijn horloge vast en trok hem zo van mijn pols. Vervolgens rende hij weg, ik erachteraan, want de lerenriempjes hingen nog uit zijn mond, slikt meneer hem ineens vrolijk door. Vervolgens geen gekuch ofzo. Nu maar in de gaten houden of dat zo blijft. Morgenochtend komt sowieso de DA, maar even vragen wat haar advies is
. Maar goed, gelukkgi kan je het navragen bij de da, maar ik denk dat hij/zij m gewoon weer uitpoept
. Hoe gaat het rijden?
.
Heb onlangs ook op Matz gereden, die grote reus (1.75 m) van Utixo hier op bokt. Was heel erg leuk, moest wel lachen om die grote stappen ineens!