Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Annash schreef:Ja, grappig was wat anders... maargoed, het is af. Daar ben ik al lang blij mee. Morgen alles eens uitprinten en bij elkaar krijgen. Normaal laat ik het op school inbinden maar dit moet ik opsturen, dus nog even uitvogelen. Zo'n snelhechter vind ik ook niet echt supernetjes staan.
Annash schreef:Geduld en veel oefenen, komt vast wel goed
Annash schreef:Een kleine multomap... hm... misschien is dat nog wel een idee!
Ik vind dat inbinden ook altijd netjes. Dat kun je plakken (maken ze warm, moet even goed drogen) of met zo'n ringband erin. Dat kunnen we dus op school laten doen, maar om nou helemaal naar Utrecht te gaan daarvoorben ik vier uur kwijt totaal, haha.
Annash schreef:Zijn hier mensen die veel LIGHT-dranken drinken? Ik krijg net een redelijk verontrustend mailtje binnen... ik stop per direct met het drinken ervan...
Machonito schreef:Annash schreef:Zijn hier mensen die veel LIGHT-dranken drinken? Ik krijg net een redelijk verontrustend mailtje binnen... ik stop per direct met het drinken ervan...
Nee daar zit me teveel zoetstoffen in waar ik heel ziek van was geworden.
mijn zenuwen werden aan getast en kreeg zoveel pijn in mijn benen en lichaam dat we dachten dat ik zo de rolstoel in zou gaan.
zo veel pijnen en kon bijna niet meer lopen.
Mijn werk kwam er onder telijden.
na vele onderzoeken en vele slaaploze nachten (jarenlang) zijn we eindelijk erachter gekomen waardoor het kwam en wat het was.
Aspataan is de boosdoender.
die troep tast de zenuw aan.
als we er niet achter was gekomen had ik nu nog steeds met vele pijnen gehad en nachten wakker gelegen.
of in een rolstoel beland door de pijnen.
ik kon zowat niet meer lopen.
Ik zou zeggen stop er mee het is rommel.
Nu ik al bijna 2 jaar vrij ben van de zoetstoffen slaap ik weer goed.
ik heb minder tot bijna geen pijnen meer.
kan paar jaar duren voor dat de gif uit je lichaam is.
Ik loop weer vrolijk rond ik rij weer normaal paard.