Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
heikedenise schreef:Ook krijg ik hem de laatste paar dagen niet lekker los aan de voorkant hij houd zijn bovenlijn ook heel strak (achter loopt die wel super erbij en eronder) en hij kauwt zijn bit ook alleen maar op links af misschien iemand daar nog tips voor
heikedenise schreef:cloris - bedankt voro de tip en als ik hem dan lang laat aan de voorkant moet ik dan wel contact houden met de teugels (verbinding) of echt helemaal los, en kan ik dat verschil voelen als hij zijn achterhand eronder buigt ?
cloris schreef:heikedenise schreef:cloris - bedankt voro de tip en als ik hem dan lang laat aan de voorkant moet ik dan wel contact houden met de teugels (verbinding) of echt helemaal los, en kan ik dat verschil voelen als hij zijn achterhand eronder buigt ?
Los, want bij lichte verbinding kan je toch wellicht in de verleiding te komen het spul op te pakken en onbewust toch tegenhoudenhij moet lekker erdoor kunnen lopen, als hij als een imbiciel door de baan gaat vraag maar eens stelling naar buiten (dus de hand van de hals! en hem naar buiten begeleiden) dan mindert hij echt wel vaart plus dat hij het achterbeen onder de massa moet gaan plaatsen.
Het verschil moet je leren voelen, vanaf de kant misschien eerst eens leren zien, je voelt meer afdruk, meer verende gang zeg maar, al heb ik zelf geen idee hoe jouw paard loopt hoor
Machonito schreef:Hee die kalende man met mega camera ken ik ergens vanmaar waar van
Machonito schreef:Gespot een kaal mannetje zonder tulband en met een roze verstopte onderbroek![]()
![]()
frankiej schreef:suelza: je naam heb ik ff niet meegekregen maar ik begreep dat jij elise bent? wat voor werk doe je, ook zo lekker vroeg. in de zomer is dat wel lekker, dan heb je nog wat aan de dag
zo, en nu gaat ik maar eens werken