[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

cojolly

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 18:53

Zo wat een schoonheid zeg, kwijl

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 19:04

hihi hy is cool he Haha!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:20

Idd, wat een super mooi paard Prinslover!

En ook Fifi is prachtig, ze heeft echt uitstraling!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:39

Prinslover, wat een gaaf dier. Is er een reden dat het je verzorgpaardje niet meer is?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:42

Tsja, niet echt concreet? Ik weet het zelf niet eens. De eigenaresse zou op vakantie gaan en prins ging ook uit logeren naar een manege niet in de buurt. Als zij terug zou zijn, dan mocht ik hem weer doen. Alleen ik moest via via horen dat ie terug was, en ze heeft me nooit meer gebeld. Ik had ook de ballen niet om langs te gaan en heb t gelaten voor wat het is. Nu doet ze eigenlijk of er niks gebeurd is, nahja, ik laat het maar zo Lachen

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:47

Beetje laag dus. Wel jammer.
Maar je hebt er weer wat moois voor terug, toch?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 22:11

Ja precies, in de loop der tijd heb ik er een hoop paardjes voor terug gehad. Alleen Pitufo kon aan Prins tippen. De rest is mwah, leuk maar niet HET weet je wel.. Heb heel veel verdriet om princiep gehad, ook omdat daarna meiden van de manege er wél op mochten rijden. Maarja, ik heb een mooie tijd gehad met hem, een paar jaar. En veel beleefd, die tijd is over helaas. Maar mijn eigen paardje komt nog wel! En die gaat dan niet meer weg hoop ik Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 22:22

Wow, Ilona, wat een mooie foto's! Waar staat hij dan? Op de Paardenhoeve? Moet steeds oppassen dat ik niet Othello zeg, zo heette de manege vroeger Knipoog
Wel een beetje laf van de eigenaresse.

Ik ga lekker slapen, ben helemaal op. Welterusten!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 23:46

Wat een mooie foto's van Fifi en Principe !!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 23:48

Raar van die eigenaresse, dat eigen paard komt er echt wel hoor Ilona Haha!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 07:04

Oef.. kwijl... wat een leuke foto's weer Tong uitsteken
Een prachtige witte dame en een zeer charmante prins Haha!

Mbt Bailando: ik heb hem in principe gekocht Ja .
Op voorwaarde dat zijn PRE-papieren er zijn en dat hij door de DA klinisch en op de foto's goed gekeurd wordt. Voor de aanvraag van de PRE-papieren hebben ze in Spanje DNA-uitslag nodig waarin staat dat de beide opgegeven ouders idd Bailando's ouders zijn. Aangezien de mensen die hem hebben gefokt dit nooit zo interesaant vonden hadden ze dit nog niet gedaan. Dus nu duurt het allemaal langer. Ik mocht hem wel alvast op stal hebben en dan pas betalen wanneer alles rond was, maar ik heb ervoor gekozen om dit niet te doen.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 10:01

Nou het birth alarm werkt niet zo als het hoort, wat een ellende. Het moet makkelijk zijn maar ik krijg de telefoonkiezer niet goed ingesteld. heel irritant. Uiteindelijk de nacht zonder alarm in gegaan en ben om 3 uur en om 4 uur naar stal gereden om te checken. Ze stond er heel rustig bij dus niks aan de hand. Wordt een zware dag met zo weinig slaap... pffff. Straks naar de winkel voor hulp met instellen, en hopelijk iets meer slaap dan vanacht.

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 10:01

Verstandige beslissing Patries, je weet nooit wat er in die tussen tijd kan gebeuren

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 10:25

regine schreef:
Nou het birth alarm werkt niet zo als het hoort, wat een ellende. Het moet makkelijk zijn maar ik krijg de telefoonkiezer niet goed ingesteld. heel irritant. Uiteindelijk de nacht zonder alarm in gegaan en ben om 3 uur en om 4 uur naar stal gereden om te checken. Ze stond er heel rustig bij dus niks aan de hand. Wordt een zware dag met zo weinig slaap... pffff. Straks naar de winkel voor hulp met instellen, en hopelijk iets meer slaap dan vanacht.

Bij mij werkt een birth alarm in elk geval niet. Mijn merries liggen beiden plat te slapen en dat ding zou dus de hele tijd afgaan. Ik zet nu de wekker om de 2 uur en heb een camera in de stal hangen. Voordeel is natuurlijk dat ik de paarden bij huis heb staan. Afgelopen maandag spoot er melk uit de uier van Lagartera, maar nu is het weer rustig. Ben nu 3 nachten aan het waken. Chistosa begint ook al mooi op te schieten. Heb dus nog heel wat korte nachtjes voor de boeg, maar heb het er graag voor over.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 10:27

PatriesjeMR2 schreef:
Oef.. kwijl... wat een leuke foto's weer Tong uitsteken
Een prachtige witte dame en een zeer charmante prins Haha!

Mbt Bailando: ik heb hem in principe gekocht Ja .
Op voorwaarde dat zijn PRE-papieren er zijn en dat hij door de DA klinisch en op de foto's goed gekeurd wordt. Voor de aanvraag van de PRE-papieren hebben ze in Spanje DNA-uitslag nodig waarin staat dat de beide opgegeven ouders idd Bailando's ouders zijn. Aangezien de mensen die hem hebben gefokt dit nooit zo interesaant vonden hadden ze dit nog niet gedaan. Dus nu duurt het allemaal langer. Ik mocht hem wel alvast op stal hebben en dan pas betalen wanneer alles rond was, maar ik heb ervoor gekozen om dit niet te doen.

Had ik ook niet gedaan hoor Patries. Stel je voor dat er iets niet goed is, dan ben je al aan hem gehecht en dan moet hij weer terug. Hoewel ik ervan overtuigd ben dat het met de papieren wel goed komt.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 10:42

Cap is wit en heeft nauwelijks vlekken aan de zijkant, alleen onderop. Ik denk dat ze dus niet platligt als ze slaapt. Ga het uitproberen. Er zitten 2 standen op, dus het moet lukken... als dat verrekte ding goed ingesteld kan worden met bellen!!
Ik heb haar niet aan huis, dat is wel makkelijker inderdaad! Spannend allemaal hoor!! Hoeveel heb jij drachtig?

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 11:29

Spannend zeg met al die aankomende mama's. Lijkt me wel erg leuk, maar inderdaad erg vermoeiend met die korte nachten en stress (en mama-paard maar lekker relaxed zijn Knipoog).

Patries, in inderdaad verstandig om hem nog niet op stal te hebben. Lijkt me wel moeilijk om dan nog zo lang te wachten op je ventje.

Prinslover, als je ervan overtuigd ben dat je eigen paardje komt, komt die er ook.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 13:43

even snel tussendoor op m´n werk... Bloos

Prinslover, wat een knapperd zeg!

Regine, vervelend dat het niet zo werkt als zou moeten...
het wordt nu echt spannend he?!

Patries, je hebt gelijk dat je alles eerst helemaal in orde wilt hebben.
Succes ermee!

hier staat nog de rest van de foto´s van Fifi trouwens...
viewtopic.php?f=53&t=758414

dan ga ik nu gauw weer verder, drukdrukdruk... Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 14:21

Bedankt voor alle leuke reacties Ja Het is idd heel raar gegaan met dat verzorgen. Ik heb hem zelfs een tijd gedaan iedere dag, weken lang. Leek net me eigen paard, daarom was ik ook zo aan m gehecht..Maar idd me eigen paard gaat er zéker komen! Vroeg of laat Haha!

Oeh, het word steeds spannender met al die aankomende moeders. Haha! Wel heeel leuk hoor, maar idd vermoeiend en stressvol. Heb al een aantal akelige verhalen gelezen, bah! Verdrietig Hoop dat het met deze veulentjes allemaal vlekkeloos gaat. Pling

Yenneke: Prins heeft wel op de paardenhoeve gestaan. Nu niet meer, hij staat nu aan huis, op de orberlaan, wel vlakbij de manege dus.. En idd vroeger heette het Othello, best verwarrend voor jou, ik was er pas toen het alpaardenhoeve heette. Knipoog

Patriesje: Wel leuk dat het (hoogstwaarschijnlijk) door gaat ! Vind Bailando erg leuk om te zien trouwens. Hoop dat alles goed gaat met dat DNA enzo, nog best een klus volgens mij. Hopen dat ie ook nog word goedgekeurd en dan lekker ermee aan de gang!

Nouvel; ik neem gelijk een kijkje in je topic Knipoog

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 14:29

El ga zo in je topic kijken.

Spannend hoor met al die hoogzwangere, ik hoop dat alles goed blijft gaan, duim voor jullie

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 15:38

Eeen beetje een late reactie van mij Cool
Wat een vreemde reactie van HC, ik was er echt door geschokt..
Eef, ik vind dat Enno er echt goed uit ziet en het gaat helemaal goed komen met jullie twee OK dan!
@liekieJ: Fijn dat het zo goed gaat met Klaartje, en fijn dat ze donderdag misschien al thuiskomt!
Lekker langs het strand, Prinslover, heerlijk!
He Nouvel, dat halster heb ik ook voor Furia Clown Mooie foto's! Vooral die van haar oog&manen!
Spannende rit Nicky Haha!
Binnenkort veel nieuwe paardenmama's volgens mij, leuk!!
Prinslover: Ik had Prins al wel eens in je profiel bekijken, en toen vond ik hem al zo vet! Denk je dat niet vaak de kans krijgt om zo een paard te verzorgen! Ga zo ff de foto's bekijken, ben nieuwsgierig!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 17:54

Hee madelief! Jaa, klopt zo een kans krijg je niet vaak nee! Was ook heel blij dat ik hem heb mogen doen. Het was toch wel een hele ervaring! Veel van geleerd, ook leuk om al die knoppen uit te proberen Clown Kijk maar snel naar de foto's want ze zijn best leuk geworden Lachen

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:00

Ja, ik heb ze al gezien Haha! Alleen sommige deden het niet met de vergrote foto?
Echt heel aparte verschijning! Ik vind hem echt zo gaaf!
Ja, en al die knoppen is echt fijn inderdaad, over het algemeen heb ik altijd het meest paarden gedaan die alles moesten leren, en als je dan eens op een paard met alle knoppen reed is dat erg lekker Ja

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:03

Jaa idd. Zeker de spaanse knopjes zijn erg leuk! Maar dat klopt idd. Wil je Furia trouwens ook spaans rijden, of bepaalde dingen aan leren? Of zeg je van ik hou het lekker bij de 'gewone dresuur'. Sommige foto's kan je niet groter krijgen, waarom weet ik ook niet. Er word nog aan gewerkt volgens mij..

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 18:06

Nee, ik wil zeker ook Furia dit soort dingen gaan leren, maar allemaal heel rustig aan Lachen Moet hem eerst maar weer gaan opbouwen na zijn maandje vakantie, en dan eerst het wedstrijden starten, en als dat allemaal goed gaat, wil ik die spaanse knopjes erin gaan bouwen Knipoog