Nogmaals heel veel sterkte!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Snowy2004 schreef:Anouk: Wat fijn dat het met Sabrina ook weer beter gaat. En dat ze er weer plezier in krijgt.
Wat voor zadel is dat een premier?
madelief88 schreef:En voor zover ik de verhalen hier heb gevolgd, snap ik de opmerking van Frank en Malin wel. Het klinkt aldoor een beetje alsof het echt aanmodderen is met Atlas, alsof hij er aldoor doorheen wordt gesleept. Maar goed, jij kent je paard inderdaad beter, misschien lezen wij het verkeerd.
cloris schreef:Baron is 1.52? ik heb toch altijd gedacht dat hij groter was, mooi zadel overigens
idefix4 schreef:Ja, Heidi, ik vond het ook al zo'n mooi zadel! Daar komt vast een liefhebber op af! Ik vind het wel jammer dat het niet op Despi zou passen. Mss past het op die van de zoon van Cantaor? Die zoekt ook nog een zadel voor haar Pancho. Zal het haar eens vragen.
Utixo schreef:Pff, ik heb gister Adelin even aan de longe gedaan. Ik denk niet dat ze al heel erg doorgereden is, er zit geen spier op. Zonder bijzet liep ze uit elkaar gevallen, en niet bijzonder spectaculair, maar toen de pessoa eraan hing ging ze sjouwen, en zag ik het paard wat onder dat arm bespierde teddybeertje zat. Ik kan nu dus niet wachten om van dit behaarde geval een mooi gespierd paard te maken. Bij Banto hebben we erdoorheen geprikt, en dat was net een schillenhit. Daar is nu wel verandering in
Alleen... ze gaf een paar klerebokken aan de lijn, als ze dat ook onder het zadel doet, heb ik nog een leuke weg te gaan