Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kelly_Taco schreef:Cyrina, jij ook super gefeliciteerd.
Ik heb je denk ik niet gezien, jammer..
Heidi.. jullie waren ook heel leuk samen
zag net op foto's dat Sannepakito ook weer op de tribune zat , ze is er altijd...... en ik heb haar ook niet gezien, sorry jongens!!!

Cyrina schreef:Ach en dan moet ik het ook ff over mijn Bobby hebben natuurlijk
Wederom heeft Bobby mij weer verbaasd!!!
Ik zou een K3 proef en een Working Equitation parcour rijden.
Sabrina (6 jaar) werd ook al helemaal blij toen ze het programma las. Ze was er ook heilig van overtuigd dat K3 er ook was... (Karin, Kathleen en Kristel...) Ik zit iets te veel in haar jargon merk ik.
Alsof ie ze thuis nooit ziet...Verder waren ze echt voorbeeldig. Maar ja, zo is het maar: Wie een paard kan opvoeden, heeft met kinderen weinig moeite...
)
zasread schreef:Frank, wat een ontzettend charmante foto van mij een mijn zusje...
Ik heb over de gehele dag foto's gemaakt en ik vond deze foto toch wel heel gaaf. Dus die deel ik even snel met jullie, dan ga ik nu Johan weer even aandacht geven.
Ellen Schuthof met Picaro
)... Cyrina schreef:Sanne wat een foto van Picaro!!!! Prachtig moment en die kleuren zo scherp, knap zeg! (jammer dat ze zeiden dat hij een Lusi is..)

Dat kijkt zo lastig haha. Vanavond klim ik er wel weer op
had je de kat al lang ?
maar later in je tekst zag ik dat het een Z proef is haha (blond he )
hoe kwam je er bij om sorry te zeggen deed je hem zeer
(of begrijp ik je zin niet
)
(nu ken ik daar de weg ook niet )

. Zo nog even langs Nino en dan werken tot 8 uur! Kelly_Taco schreef:Ow ja dat kan ik me nog wel herinneren
Sorry als ik snauwend over kwam maar ik vind Bello (uitgesproeken met een l) zo'n minderwaardige naam voor zo'n paard
Is Picaro een Lusi????

Geweldig ! 

ik vindt het zo leuk he veulens ze zijn zo klein en lief