[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 22:46

Ik doe een studie communicatie, dat past er ook precies bij, ook het organiseren van evenementen, ben in ene helemaal enthousiast, ik ga morgen gelijk mailen :P

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 22:49

Ja volgend jaar moet het gewoon weer komen hoor.
zo een dag is gewoon erg leuk en mooi en gezellig.
en ik geniet er zo van :D

Buitenzinnig

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 22:59

Dan iets dichterbij hihi, kunnen Goya en ik ook mee doen..
Dit waren Nathaly en Querido toch?
Afbeelding

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 22:59

Kelly_Taco schreef:
Cyrina, jij ook super gefeliciteerd.
Ik heb je denk ik niet gezien, jammer..

Heidi.. jullie waren ook heel leuk samen :j

Je hebt me wel lopend gezien, ik noemde Bello, Bello op zijn hollands toen je aan het losrijden was ;)

Malin; Sorry..., niet gezien, ik zie nooit wat als ik rij. :o zag net op foto's dat Sannepakito ook weer op de tribune zat , ze is er altijd...... en ik heb haar ook niet gezien, sorry jongens!!!

Sanne wat een foto van Picaro!!!! Prachtig moment en die kleuren zo scherp, knap zeg! (jammer dat ze zeiden dat hij een Lusi is..)

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 23:06

Ow ja dat kan ik me nog wel herinneren :o

Sorry als ik snauwend over kwam maar ik vind Bello (uitgesproeken met een l) zo'n minderwaardige naam voor zo'n paard :+

Is Picaro een Lusi????

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 23:18

Cyrina schreef:
Ach en dan moet ik het ook ff over mijn Bobby hebben natuurlijk

Wederom heeft Bobby mij weer verbaasd!!!

Ik zou een K3 proef en een Working Equitation parcour rijden.

Dit moest ik even 2 keer herlezen. :o Sabrina (6 jaar) werd ook al helemaal blij toen ze het programma las. Ze was er ook heilig van overtuigd dat K3 er ook was... (Karin, Kathleen en Kristel...) Ik zit iets te veel in haar jargon merk ik. :+

De kinderen hebben ons ook verbaasd. Wat een zak wokkels en interessante paarden al doen! De meiden vonden de dames op de paarden, die een jurk droegen allemaal prinsessen. Zelfs vandaag werden Kelly en Sanne nog eens aangehaald. Heidi werd wel favoriet toen ze zagen dat hij deed buigen voor het publiek. Ze gingen steeds harder klappen! En Basje werd helemaal blij van Cyrina, toen ze de clinic gaf na de parade. Dat was het menneke wat zo brulde dat ie een paardje zag. :o Alsof ie ze thuis nooit ziet...Verder waren ze echt voorbeeldig. Maar ja, zo is het maar: Wie een paard kan opvoeden, heeft met kinderen weinig moeite... 8-) *D

Ik vond het je van harte gegund. Ik doe mijn hoed af voor wat je daar heb neergezet en vind het echt reuze jammer dat we niet weer zo iets hebben volgend jaar. Het was een heel leuke dag weer! En dat dachten er meer, volgens mij was het 2 keer zo druk als vorig jaar? Hopelijk komt er toch een vervolg.

Maurice gefeliciteerd met je veulen en wat een prachtige naam!
En Karina gecondoleerd met je kat! Zag je het ook aankomen of was het donderslag bij heldere hemel?

Ach je moet wat te dromen hebben toch? en als ik wil, mag ik van Frank altijd wel even op Dessie. Daar wil ik nu alleen nog niet te fanatiek mee worden, want ik kan Samaranch niet missen. Daar ik niet zo goed ben met foto's uploaden... Ze staan op mijn hyve! (Idefix4 ook)

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 23:41

Hier wat foto,s van Baron :o

Ik zat hiet echt te genieten :D
Afbeelding

achter mij staat natuurlijk mijn fanclub O:) :P
Afbeelding

Gespot een kaal mannetje zonder tulband en met een roze verstopte onderbroek :+ :P
Afbeelding

effe stoer doen met spaanse pas :P
Afbeelding

Afbeelding

als laatste knielen *\o/*
Afbeelding

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 23:46

Leuke foto´s Heidi!

Dat compliment is mooi (wat jij buiging noemt heet compliment :D )

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 23:49

oke hahhaaha weet ik het ook weer :P

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 00:07

maus en vriendin van harte met jullie uitbreiding erg mooi

en de rest wat een gave foto`s zeg jammer dat ik er niet bij kon zijn volgend jaar beter dan maar
jullie hebben genoten zie ik
en frank lachu samen met je vrouwtje in het roze hahaaha
nu alleen de kids nog he :+
iloon mooi verhaal zeg van je strand ritje :D
marielle ook super je foto`s van djemo ben je nou met de trailer geweest??????omdat ze afgezadeld zijn bij de sahara>????????
is zo dicht bij voor je :P

ohhhhh ben weer verwend heb een hele mooie tas van "Converse All stars" gekregen echt een super tas
ben er zo blij mee ;)
paardje ook blij die loopt weer lekker in het land haha dus de klaagt ook niet :P
heb nog wel wat foto`s van gstr van het feest hierzo moet ze alleen ff nog eropzetten
komt dus wel
maar het was erg gezllig en zondag weer he dus leuk
haha straks ga ik nog van voetbal houden hahah :D
ga zo me bed maar eens opzoeken en de flaptop maar dicht gooien nu tot later meiden en trste voor straksssssssssss
:Z

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 00:26

Maus: Gefeliciteerd met Perla.

Wat een gave foto's van zondag. Krijg ik er toch nog een klein beetje van mee. Heb nog sterk staan twijfelen om toch te gaan, maar was toch nog te moe.De uiers van Altanera lopen vanaf zaterdag ook echt vol. Ik hoop dat dat veulen ook snel komt. Jan en ik willen namelijk heel graag bij het veulen van Principia kijken. Die is anderhalve week terug bevallen van een hengstveulen van Halley. Waarschijnlijk een bruine.

Karina: Sterkte.

Anouk: Leuk dat je hier ook meekletst.

Ilona: Was een heftige strandrit dus. Balen van het veranderen van je werkplek. Is dat veel verder weg?

Cyrina: Gefeliciteerd met je prijs. Bobby is ook echt zo leuk. Had je Cantaor ook mee?

Sanne: Wat een geweldige jurk had je aan. Compliment voor je moeder.

Wat minder goed nieuws. Mijn fjordenvriend loopt ineens kreupel. De DA komt morgenochtend. Hoop niet dat het iets ernstigs is, hij is tenslotte al 19.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 05:56

zasread schreef:
Frank, wat een ontzettend charmante foto van mij een mijn zusje... :P

Ik heb over de gehele dag foto's gemaakt en ik vond deze foto toch wel heel gaaf. Dus die deel ik even snel met jullie, dan ga ik nu Johan weer even aandacht geven.

Afbeelding
Ellen Schuthof met Picaro

In 1 woord "schitterend"!!! Wat ziet zij er mooi uit zeg! Wauwie _/-\o_

Zag ik nou Ultramar met Ben voorbij komen (met de duorijder?!?), wat een gaaf paard vind ik dat toch...

@ Manchonito, kan me voorstellen dat jij hebt zitten genieten! Ziet er goed uit ;)

Nou ik ben inmiddels weer aan het werk... Lekker vroeg begonnen, begin er langzaam aan te wennen...

Sun heeft gisteren weer een nieuwe oefening geleerd. De Capriole... Ging per ongeluk want ik was met van alles en nog wat bezig en per ongeluk poepte hij er een Capriole uit, dus gelijk snoep erin, haha! En nu doet hij het braaf op commando. Wat een slim paard is het toch... Zal er van de week even foto's van (laten) maken :D

En verder zijn we nog steeds bezig met het compliment... Dat wilt niet zo goed lukken. Hij steunt namelijk op zijn hoofd, haha! Een heel stom gezicht... Iemand hier die tips heeft?!?

Xantha was van de week een beetje stout. Die is van mening dat de wereld vergaat als ze de andere paarden niet kan zien. Maar na enige inspanning heb ik haar er van kunnen overtuigen dat de aarde zonder de rest ook wel om de zon blijft draaien...

En verder heb ik niet zoveel te melden eigelijk. Ik zit lekker alle foto's te bekijken. Zo te zien was het interessanter als vorig jaar. Toen vond ik het heel erg tegenvallen (beetje zonde van de tijd zelfs :o )...

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 07:08

goh wat een drukte hier nog gisteravond laat.
suelza: je naam heb ik ff niet meegekregen maar ik begreep dat jij elise bent? wat voor werk doe je, ook zo lekker vroeg. in de zomer is dat wel lekker, dan heb je nog wat aan de dag
zo, en nu gaat ik maar eens werken

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 08:28

Cyrina schreef:
Sanne wat een foto van Picaro!!!! Prachtig moment en die kleuren zo scherp, knap zeg! (jammer dat ze zeiden dat hij een Lusi is..)

Inderdaad een beetje jammer, gelukkig is het bij hun tweede proef recht gezet, toen is wel genoemd dat hij een P.R.E. is. En wat voor eentje :~

Lisenka: Wat leuk, wat heeft Halley dan veel kinders dit jaar :D
Dank je wel, ik zal het compliment even doorgeven ;)
Ojeej, arme Keljan kreupel, hopelijk is het niks ergs :(:)

Elise: Dank je
Zo, sun leert wel het ene na het andere trucje zeg! Echt wel knap, ben benieuwd naar de Capriool!

Vanochtend ga ik lekker weer een rustig ritje maken met knappe Vaidosa en dan vanmiddag naar school.. het 'echte' leven weer in. Zit juist zo lekker op mijn roze wolk, maar dan heb ik een verrekijker nodig voor de realiteit :P Dat kijkt zo lastig haha. Vanavond klim ik er wel weer op :+

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 08:45

QuoteJESSER: Haay! Jou heb ik gister ook ontmoet, ik was met Cora mee. Je paard had mij gebeten toen ik hem poetste ( is een flinke blauwe plek geworden zeg!) Vond je heel mooi tijdens parade paarden. Ik en Lydia hebben als een gek zitten schreeuwen toen ik je 3de werd. We zaten bij de prijsuitreiking helemaal te trillen, we waren zo plaatsvervangend zenuwachtig! En toen je die prijs kreeg zaten wij met rode koppen helemaal verhit zo blij waren we voor je![/quote]

Ik schaam me nog hiervoor!! Querido is normaal helemaal geen bijterd, maar ik merkte dat hij toch wel wat gespannen was, hij is natuurlijk ook niet gek, en al die drukte, het transport, mijn zenuwen.. hij reageert erg sterk op hoe ik mij voel, hij is echt mijn spiegeltje daarin.. Hij is ook geen allemansvriend, wel erg sociaal hoor, zowel naar mensen als paarden, maar echt mijn paardje..
Normaal staat hij te 'zoenen' altijd met mij, gaat ie met zijn lippen over me heen, ff neuzen, kriebelen in mijn haar, maar ik had toen hij happerig werd ook wel door dat hij ook wat gespannen werd. Hij wilde ook maar al te graag naar buiten, uit die warme drukke stal weg..

Maar ik wilde jullie ook bedanken voor jullie support hoor! Zo ontzettend leuk en lief van jullie!
Ik was helemaal echt niet bezig met een prijs, ik had mijzelf daar helemaal niet toe gerekend, zeker omdat Querido ruin is, ook wat kleiner. Hahahaha.. maar dat zegt dus ook niet zoveel..
Des te leuker is het als je dan wel een prijs wint..! Wat een gaaf gevoel was dat.. Maar zoals ik al eerder schreef, ik vond het zo'n ontzettende leuke fijne dag, samen met Jaq, Kelly, Sascha en de anderen, het ging allemaal goed, paarden gezond en wel, meiden vol van plezier, daar doe je het voor! Dus als ik geen 3e prijs had gewonnen, dan was het net zo goed en mooi geweest!

Vooral tijdens de feria, het piaferen, dat vind hij leuk hoor.. ik doe zelf weinig eraan, iets zwaarder zitten, iets meer benen eraan, en hup daar gaat ie!
Op gegeven moment werd hij zo enthousiast, ging ie steeds sneller en sneller, en harder stampen.. Hij maakte zelfs paar keer soort steiger, puur uit enthousiasme.. Hooo maar..ff wat inhouden.. hahahahaha.. mannetje, mijn mooie paardje..

Suuz, dat waren we inderdaad op die foto. Ik heb mooie foto's hier, maar ik moet ze nog uploaden, heb ze al wel op mijn hyve staan.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 08:46

Karina – sterkte ermee :(:) had je de kat al lang ?

Nathaly – heel mooi geschreven kippenvel echt waar, en terecht dat je trots op hem bent ;)

Cyrina – ook jij kan terecht trots zijn op jou mannetje hij heeft het super gedaan zo te lezen. Alleen toen je schreef K3 proef dacht ik dat je op muziek van K3 ging _O- :o maar later in je tekst zag ik dat het een Z proef is haha (blond he )

Mies – weer iets nieuws geprobeerd dus :P hoe kwam je er bij om sorry te zeggen deed je hem zeer :P (of begrijp ik je zin niet ;) )

Frank – leuk om zo de bokkers op foto’s te zien, zal zo even in je topic reageren
En ik wist helemaal niet dat er zoveel bij en rondom het bos lagen maar dat komt omdat mijn ouders en vriendlief en opa en oma er altijd naast lopen die wandelen dan gezellig mee dus ja zover gaan wij het bos niet uit :P (nu ken ik daar de weg ook niet )

Amanda – leuk wanneer is je wedstrijd debuut want dan kan je ons natuurlijk wel op de hoogte houden :D

Heidi – dat geeft idd een goed gevoel als mensen zeggen dat ze kunnen zien dat je zo goed bij elkaar past mag je ook terecht trots op zijn.

Sanne – veel plezier met rijden alleen jammer dat je daarna weer naar school moet vooral met dit lekkere weer,

Gisteren mijn ventje ook weer gereden wat was hij vervelend wilde niet lekker buigen en kwam niet lekker los door zijn lichaam, toen ging de buurvrouw ook nog even met de hogedruk spuit spuiten dus toen werd die alleen maar drukker.

Ook krijg ik hem de laatste paar dagen niet lekker los aan de voorkant hij houd zijn bovenlijn ook heel strak (achter loopt die wel super erbij en eronder) en hij kauwt zijn bit ook alleen maar op links af misschien iemand daar nog tips voor :o

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 08:50

frankiej het ligt in overijssel ommen een hele bekende plek

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 09:39

Nathaly Je zag er echt top uit dus die prijs was echt wel verdient. En daarnaast liep je paard heerlijk ontspannen vergeleken met veel andere paarden. Dat wil denk ik toch ook wat!

Denise jammer dat Heike geen zin had. Hopen dat het volgende keer weer beter gaat. Wat je er aan kan doen zou ik niet zo weten van achter de pc...

Sanne veel plezier op buitenrit! Snap dat je geen zin hebt om aan school te denken haha. Ken het probleem...

Suelza (echte naam even kwijt..) ben benieuwd naar de foto's!

Lisenka hopen dat het meevalt!

Gisteren op Hincapie gereden en wat ging hij toch super zeg! Echt helemaal top. Waren begonnen zonder andere in de bak want was lekker vroeg klaar met school. Daarna wilde er graag twee andere bij. Een hengst en een merrie.. Dacht nou dat wordt feest.
Maar nee hoor meneer was echt super braaf! Hij wilde alleen harder gaan stappen om ze in te halen maar dat lukt niet wanneer hij bij A is en de andere bij C en ze allemaal even hard stappen haha. Dus liep hij heel de tijd met een scheef oog naar ze te kijken maar hij deed verder totaal niks! Kon er zelfs op een paar meter langs stappen! Ben zo trots op hem!
Daarna zijn we nog lekker in het bos gaan stappen ging ook super! Een meisje van de manege heeft foto's gemaakt maar moet ze nog even uitzoeken. Want ze heeft er ook gemaakt van alleen zijn hoeven, alleen zijn kont en alleen mijn hoofd van heeeeel dicht bij haha. Ze had lol met mijn camera geloof ik....

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 09:49

laulau85: Fijn dat het gister weer zo goed ging. En ook nog is het bos in! Wees maar trots op hem. :D
Denise: Jammer dat hij niet echt los was.
Sanne: Gelukkig hoef ik pas in september naar school, maar werken is ook niet alles.
Lisenka: Hoop dat het niks ergs is. Die fjord heb je toch al heel lang?

Wedstrijddebuut is trouwens 21 mei :+ . Zo nog even langs Nino en dan werken tot 8 uur!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 10:00

Hihihi K3 = Kur niveau 3

Kelly_Taco schreef:
Ow ja dat kan ik me nog wel herinneren :o

Sorry als ik snauwend over kwam maar ik vind Bello (uitgesproeken met een l) zo'n minderwaardige naam voor zo'n paard :+

Is Picaro een Lusi????

Nee Picaro is een PRE, maar ze riepen Lusitano om. De andere schimmel was wel een Lusitano, zo zie je hoe klein het veschil in ras is, zijn toch heel gelijkwaardige types!

Ik dacht dat het de spanning was, haha. Elk paard vedient toch een koosnaampje :+

Lisenka; Ik had Cantaor niet mee, is nog iets to much voor hem dit en hij zou zaterdag al mee naar Moravita gaan. Ik blijk alleen op de reserve lijst te staan voor zaterdag (wel als eerste)

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 10:09

Amanda succes met werken... moet tot laat zeg pfff.
Ja was ook heel trots op hem. Ja bos gaat heel goed. Hebben we vanaf dag 1 aan de hand gedaan zodat hij meteen went aan fietsen, wandelaars, kinderwagens, vrachtwagens noem het maar op. Er op heeft iets langer geduurd en dat doen we ook nog steeds aan de hand hoor. Mijn moeder loopt mee.

Mijn moeder is trouwens heel blij dat ik nu een jong en groen paard heb haha... Die wil namelijk al lang iets of wat afvallen en door dat geren naast Hincapie nu en het mee wandelen in het bos (snel wandelen als het aan Hincapie ligt) lukt dat aardig haha...
Waar een paard al niet goed voor is. Denk dat ik haar maar eens op Hincapie zet en dat ik ga rennen haha....

mauss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 10:36

goedemorgen allemaal

wat een foto's allemaal en super om die verhalen erbij te lezen. Die foto's van laura zijn ook erg gaaf.
Kan duidelijk zien en lezen dat jullie een geslaagde dag hebben gehad.

Iedereen nog bedankt voor de felicitaties over het veulen.
Binnenkort verwachten we nog een kleine naast de andere merrie. Perla was eigenlijk pas eind april uitgerekend en de andere eind mei. Perla is 2 weken te vroeg geboren en lag ineens onverwachts ernaast en van de andere merrie verwacht ik eigenlijk ook dat die te vroeg geboren zal worden. Dat zal afwachten worden dus.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 11:07

Zo te lezen heeft iedereen het naar hun zin gehad in Bunschoten. Ik kon niet komen want ik zat al heel erg vroeg op de scooter om richting Benthe te gaan:) Even dr wedstrijd voor gelezen.

Ilona en Mies ; Lekkere strandrit dus hihi. Gelukkig kwam chico wel weer terug :)

Zie mooie foto's voorbij komen :) Geweldig !

Na het weekend ben ik er denk ik even en tijdje niet meer.
Probeer snel weer terug te zijn :)

Kussss ! (L)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 11:19

Laura - ik hoop ook dat die deze week lekkerder gaat lopen want we hebben zondag weer wedstrijd dus hoop nog even lekker te oefenen,
Zelf weet ik nu ook niet zo 1,2,3 om het op te lossen dus vandaar dat ik even tips vraag om hem los te krijgen :o

amanda - alvast veel succes met je wedstrijd debuut

Maus - dus nog eventjes wachten en dan mag je de andere kleine spruit ontmoeten ;) ik vindt het zo leuk he veulens ze zijn zo klein en lief :+:

Michelle - kom idd maar snel terug want dan kan je weer gezellig mee lezen

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 11:20

Denise ; Ben ook van plan snel terug te komen:) Veelste gezellig hier :D