Dat schiet al op yneke, zelf hecht ik mij altijd veel te veel aan die dieren. Verkopen is geen leuke bezigheid.. Alleen als je dan een goed huisje vindt, dan valt het ook weer mee.
Mijn kleine gup, echt een lieverd is het.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DJZ schreef:Laatst had ik Diablo laten vrijspringen. Eindelijk aan toe gekomen om er een 'kort' filmpje van te maken
[ Video ]
DJZ schreef:Dank jullie wel
In september is er gebruikt bakzand gekomen.. Dit is op het gras gelegd, op een hoogte van zo'n 10cm.. Alleen nu zijn er een paar plekken die wat glad zijn met regen en waar je wat verder wegzakt.. hopelijk is het straks met droger weer beter te doenVoor nu mag ik af en toe gebruik maken van de buitenbaan van manege de Liemers
boemel schreef:DJZ schreef:Dank jullie wel
In september is er gebruikt bakzand gekomen.. Dit is op het gras gelegd, op een hoogte van zo'n 10cm.. Alleen nu zijn er een paar plekken die wat glad zijn met regen en waar je wat verder wegzakt.. hopelijk is het straks met droger weer beter te doenVoor nu mag ik af en toe gebruik maken van de buitenbaan van manege de Liemers
Dat is een fijne oplossing voor nu toch?
We hebben afgelopen vrijdag een rijbakman aan huis gehad.
Hij gaat bij ons de bodem in orde maken.
In ieder geval geleerd dat gras altijd eerst dood gespoten moet worden. Dan eraf te schrapen en dat nieuw zand gemengd gaat worden met de huidige tuinbodem.
Eventueel nog vlokken toe te voegen.
Dus ben benieuwd wat het bij ons gaat worden.
In ieder geval wordt de binnenbak van de Liemers helaas niet meer verhuurd.
ThornForest schreef:Zo te zien heeft hij er wel plezier in djz.
ThornForest schreef:Zo te zien heeft hij er wel plezier in djz.
boemel schreef:Ja, we gaan een vergunning aanvragen. Er is al contact geweest met de Gemeente en we weten wat mag. Maar, we willen het zelf net even anders, dus de plannen gaan deze week door naar gemeente ter beoordeling.