Cyrina: Je kan zien dat Arro het goed naar zijn zin heeft bij de nieuwe vriendjes! TOF!
Angela: Nou, mooi dat Shaddy weer betert. Vertrouwen in je paard is een kostbaar goed!
Hier was het een heuse paardendag vandaag!
Eerst dus gehoord dat Sam zijn zadel absoluut nooit zal passen. Wat een braverd is het dan dat ie mij nog zo makkelijk laat opstappen!
Des was goed en Prince wisten we eigenlijk al. Maar ik zat te wachten op een prijs voor zijn zadel. Die weten we nu. Wel pijnlijk om te horen hoe slecht je eigenlijk zorgt voor je paard. Het is onbewust, maar ik was er toch wel ziek van! Ik wil echt zo goed worden dat dat nooit meer gebeurt!
Hij had ook een mooi portugees zadel bij. Het paste perfect op Sam. Wat jammer dat het niet mag op de hollandse concoursen. Om die reden kan het niet op Sam! En omdat hij met opstijgen heel heftig kan zijn. Met zo'n zadel kan ik dan verongelukken. Dus het is een premier zadel geworden. Ik mag hem zelf opnieuw vullen! Voor Despi was het zadel te smal. Daarna naar Machonito geweest. Oergezellig en ook zij was benieuwd naar dat Portugese zadel natuurlijk. Dus weer gepast en op haar paardje paste het ook perfect! Zij en haar man willen er nog even over nadenken, maar het lag wel superrrr!
Thuis de trailer gepakt en Prince ingeladen. Een ouder meisje uit de buurt heeft hem gereden voor Sabrina er op ging. Sabrina krijgt er weer moed van! Ze heeft weer een flink stuk gedraafd! Ze had er echt weer plezier in. Ook mocht ze van een mede-lid even op zijn paard zitten met uitstappen. Dit paard was net zo hoog als Sam ongeveer, dus daar is ze nog trotser op dan op draven op Prince. haha.