[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 19:30

Jesser pfff,ik krijg er tranen van in mn ogen,mooi geschreven! jullie zagen er ook echt prachtig uit!Ik ben dol op die kleurencombi!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 19:33

Maurice; gefeliciteer met je veulen!!!

Jongens....sorry dat ik hier een tijdje niet heb gereageerd...ik heb het zooooo druk gehad met het hele gedoe voor Bunschoten.

Maar wat heb ik genoten!!!!!!

Querido en Nathalie (jesser) waren echt super!! En zagen er zo mooi uit!!! Wat ook terecht beloond werd met een prijs, gefeliciteerd.
En veel moeite met de piaffe heeft hij ook niet zagen we tijdens de feria :D
Mijn zus wilde hem zo meenemen die was helemaal weg van hem!

En Sanne en Kelly zagen er prachtig uit en Bello is zoooooo'n knap paard!

En Heidi zag ik genieten met haar Baron! En ze reden nog super netjes ook!!

Ach en dan moet ik het ook ff over mijn Bobby hebben natuurlijk

Wederom heeft Bobby mij weer verbaasd!!!

Ik zou een K3 proef en een Working Equitation parcour rijden.

De avond er voor hoorde ik opeens dat het parcour afgelast was en dat we een DV proef moesten rijden....oeps.. geen oefentijd...en ze moeten uit je hoofd... nou ja we zien het wel..

Wat de barokke proef betreft: Ik was druk aan het knutselen geweest op muziek, een mix van Mother eart, Earh song en cathar rythim van Era, allemaal muziek over de aarde/ moeder aarde, met bijpassend groen gewaad.

Het was een enorm gedoe geweest en ik kon niet oefenen, want mijn CD speler wilde geen 1 bestand afspelen, hoe ik het ook opsloeg vanaf de PC. Mijn zus zegt nog; maakt niet uit daar gebruiken ze toch een computer (zij reed vorig jaar ook mee in de barokke proeven)....niet dus...mijn muziek deed het niet... |( |( |(

Toen maar gewoon een spaans neutraal muziekje op gezet voor mij...rij je daar in een groen omhulsel op Spaanse muziek, whahahahah :(
Daarnaast had ik me ook gelijk voor een K3 opgegeven (Z niveau zag ik toen ik wat beter ging studeren op de proef ) En dat terwijl ik de laatste tijd meer met DV bezig ben met Bobby. Appyumenten moest ik hem vorige week nog leren :o

Maar het maakt Bobby niet uit, hij kwam zag en overwon !!
Wat een paard..., 1e over alle barokke proeven!!!!!!
Wel even teveel spanning tijdens een appyement, waardoor hij even wat onregelmatig werd en ook de eenvoudig galopwissel van contra naar contra galop ging 1 keer wat moeizaam. Maar verder oke en zijn 2e uitgestrekte draf voelde super, leek wel of ik vloog!!!

Daarna vlug kleding omwisselen voor DV, alle andere deelnemers hadden afgezegd, dus ik moest gelijk de ring weer in.
Maar omdat ik toch de enige was hebben we er een soort demo van gemaakt. Nicole besprak de proef en ik probeerde te laten zien wat de bedoeling was. Hij deed het hardstikke braaf!!! Alleen in de galop werd hij even wat heftig, dat heeft hij nog steeds elke keer weer als hij de eerste keer de staartriem voelt met rijden en nu kon ik daar niet in de losrijring doorheen rijden, maar moest het in de hoofdring. Maar verder was ik weer trots op het menneke!!

Ik hoop dat degene die keken het leuk hebben gevonden, ik in elk geval wel!

Buitenzinnig

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 20:19

Karina, ja, ken het proces.. Vervelend, sterkte!
Nathaly, jullie zagen er ook leuk uit met zn 2!!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 20:22

Ik pak het vanaf hier weer even op ;)

Chico van Ilona is echt een geweldig paard!! Licht in je hand en aan de hulp..heel anders dan shannon, maar echt fijn om te rijden. Ik zei al tegen ilona dat ze het samen nog ver gingen schoppen! Heerlijk paard om mee te trainen!
Alleen ik weer met mn slimme actie toen chico een beetje lijp deed nadat ik er net op zat: Ilona..ik vind dit NIET leuk! Ilona, laat hem stoppen :P terwijl ik erop zat..maarja ik ken hem niet en wil voorzichtig zijn en met inhouden ging het hoofd nog lager terwijl ik een flinke nek voor me gewend ben ;)

Verder had ik in bunchoten nog een leuke actie... ooit sorry gezegd tegen een stukje papier? Nou ik wel nadat ik erop was gaan staan... tsjah je moet iets ;)

Echt super leuk om iedereen ontmoet te hebben en mensen te zien rijden!

Cyrina: Je prijs is dik verdient! Rij technisch zag het er zo goed uit! Geweldig jou lach na de proef en zijn vrolijkheid in heel de proef!
Nathaly: jou kleine bolletje maakte veel indruk! Mooi geschreven ook..herkenbaar!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 20:59

eerst nog ff een paar plaatjes spammen van gisteren: zometeen ga ik bijlezen.

twee zussen in opperste concentratie

Afbeelding

heidi en kelly bij de duo-rijder:

Afbeelding

er zitten hier toch hopelijk geen fotograven he? helaas, wel dus!

Afbeelding

gespot: kalende man met megacamera:

Afbeelding

en deze speciaal voor susan, een half uur nadat ze zei naar huis te gaan.... hoezo serieus en bedenkelijk?

Afbeelding

oja, ik heb een nieuw itp topic gemaakt:

[ITP] Gezinspony Prince Dartmoor + gezinspaard Desperado P.R.E.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 21:18

Frank, wat een ontzettend charmante foto van mij een mijn zusje... :P

Ik heb over de gehele dag foto's gemaakt en ik vond deze foto toch wel heel gaaf. Dus die deel ik even snel met jullie, dan ga ik nu Johan weer even aandacht geven.

Afbeelding
Ellen Schuthof met Picaro

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 21:37

Ok, vooruit, ook Ellis en haar spook:

Afbeelding

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 21:48

nou we zijn weer bij, de "schade" viel mee hihi

laura: ach vroeger tot m'n 20e zou ik zoiets echt niet gedaan hebben hoor, zomaar op een vreemde aflopen. wat een berg foto's zeg. die shet had ik helemaal gemist door het kletsen met de meiden van hier.
denise: dat is de rustende jager. ligt als je het fietspad volgt, tussen Bosch en Duin en De 3 Linden. je hebt er minimaal 5 hoor rondom de bossen.
benthe: heb je de jury zeker heel lief aan zitten kijken?
kelly: ja dat muchos hetos straalt ie wel uit haha. enne is die roze wolk hier wel sterk genoeg voor jou? volgens mij sta je er volop op te dansen en te springen. je keek ook idd niet zenuwachtig. he verdorie, zijn we toch nog te vroeg naar huis gegaan maarja we hadden honger en tja als kids honger krijgen wordt het moeilijk om ze nog een uurtje mak te houden
maurice: gefeliciteerd met een mooie merrie
marielle: whaaa heerlijk gereden daar. lijkt de drunense duinen wel. waar is het precies?
ilona: een ware noordzeestrandsurvivaltocht dus haha. michelle weer goed bezig geweest. denk dat wij maar nooit in een kroeg o.i.d. moeten meeten... Das niet zo mooi van je werk, goed je best blijven doen, dan maak je de meeste kans om te mogen blijven in deze tijd. personeel zit overal namelijk op de schopstoel
suzan: ook bij jou mooie foto's in je photobucket
nathalia: het was echt gezellig en mooi. volgende meeting komen we je halen als het moet
karina: bah das minder maarja lijden is ook wat
cyrina: ik heb gekeken ja en ben het helemaal met je eens. terecht verdiend ook!
michelle: ga je binnenkort soms ook tegen lantaarnpalen praten??
sanne: hoe doe je dat toch zulke perfecte plaatjes? johan was er gister niet bij of wel?

vanavond des weer gereden en wat foto's gemaakt van de singel. zal wel 2 maatjes korter worden verwacht ik. heb ze gelijk doorgestuurd naar callista en bianca

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 21:53

:wave:

wat een gave foto's allemaal van gisteren!

en sanne, wat een supermooi plaatje zeg van spookje! +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 21:59

Wauw, wat een gave foto's allemaal van gisteren zeg :oo
Heb mijn ogen uitgekeken :=
Jammer dat ik het niet 'live' gezien heb!

Voor de rest iedereen nog gefeliciteerd met de veulens :D

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 21:59

deze mag hier natuurlijk ook niet ontbreken he!:

Afbeelding

susan: als je het niet wilt, zeg het ff, dan gaat ie er af

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 22:06

Haha, echt genieten die foto's!! Bedankt om ze te delen :)

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 22:17

frankiej schreef:
eerst nog ff een paar plaatjes spammen van gisteren: zometeen ga ik bijlezen.

twee zussen in opperste concentratie

Afbeelding

heidi en kelly bij de duo-rijder:

Afbeelding

er zitten hier toch hopelijk geen fotograven he? helaas, wel dus!

Afbeelding

gespot: kalende man met megacamera:

Afbeelding

en deze speciaal voor susan, een half uur nadat ze zei naar huis te gaan.... hoezo serieus en bedenkelijk?

Afbeelding

oja, ik heb een nieuw itp topic gemaakt:

[ITP] Gezinspony Prince Dartmoor + gezinspaard Desperado P.R.E.

:') Wat kijk ik weer lekker hahaha.
en dan word ik gespot ook :P hahhaha.

Hee die kalende man met mega camera ken ik ergens van O:) maar waar van Afbeelding

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 22:23

Frank, dank je wel... maar als je eenmaal op zo´n paard als Bello zit dan kan je niet eens meer zenuwachtig zijn.
In het begin hield ik mijn adem nog wat vast maar toen ik eenmaal uitblies nam hij me ook meteen weer mee... Alsof hij wilde zeggen.. hehe.. had je niet wat eerder op me kunnen vertrouwen.. dan gaat hij echt samen met je aan het lopen maar vooral voor je aan het lopen.
Hoe meer je denkt we doen het, hoe meer Bello denkt dat hij de hele wereld aan kan.. géwéldig!!!
Ik hoop echt dat hij een baasje vind die hem net zo geweldig vind als ik. Aan hem heb je meer dan een super paard!

Enne die roze wolk.. ik zorg wel dat ik er nog even op blijf hangen :j

Die Picaro ... wat een paard he :~

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 22:23

Leuke verslagjes en foto's! Altijd leuk om terug te lezen of kijken :D .

Heb me net ingeschreven voor me eerste wedstrijd :):).

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 22:25

Haha, Frank, geeft niets hoor, plaats maar ;)
Ja, we zouden inderdaad naar huis maar kon natuurlijk niet weg gaan zonder Kelly en Sanne gezien te hebben ;)
Ik kijk idd wel heel bedenkelijk :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 22:29

Erg leuk die foto's! Die vrouw met het rode aan: wat een hittpetitje was dat zeg! En dat meisje achterop vond ik zo knap, ik zei tegen een vriendin: nou hopen dat ze niet valt maar mensen voor mij op de tribune hoorden dat en zeiden dat ze dat al vaker had gedaan! Zo knap.

JESSER: Haay! Jou heb ik gister ook ontmoet, ik was met Cora mee. Je paard had mij gebeten toen ik hem poetste ( is een flinke blauwe plek geworden zeg!) Vond je heel mooi tijdens parade paarden. Ik en Lydia hebben als een gek zitten schreeuwen toen ik je 3de werd. We zaten bij de prijsuitreiking helemaal te trillen, we waren zo plaatsvervangend zenuwachtig! En toen je die prijs kreeg zaten wij met rode koppen helemaal verhit zo blij waren we voor je!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 22:33

Ik vond het erg gezellig.
helaas niet iedereen gezien :o
of niet herkend :o

Ik heb echt genoten op Baron.

en ben erg trots op hem hij was bij mij zo braaf en liep voor mijn gevoel erg trots.
Baron is een heerlijk braaf paard.
van vele mensen gehoord dat ze konden zien dat ik en Baron zo goed bij elkaar passen en aanvoelen :o
en dat Baron erg trots liep met mij op zijn rug :o
dat wij een leuke combinatie zijn.
Marjan zei zelfs dat ze van ons zo genoten had en dat ik lekker vrolijk en lachend en genietend op hem zat.
Ik vond dat zo leuk om tehoren :D

Wat ik niet had verwacht dat ik ook in de finale zat :o
ohh wat was ik trots op Baron.
de Jury zei nog tegen mij na de finale met de prijs uitrijking dat het net 1 puntje scheelde en dat ik 4 de was geworden
ze vertelde ook van dat ze zaten te twijvelen of ik 3 de zou worden.

Maar met de 4 de plek ben ik ook blij zei ik :D
en Marjan zei het scheelde niet veel anders had ik de plublieksprijs gewonnen ik zat gelijk achter Jaqueline 8-)

Nou mijn dag kon gelijk helemaal niet meer stuk toen ze dit vertelde. :D

en dan nog te bedenken dat ik een jaar niet zelf heb gereden. :o
dit was dus echt de 2 de keer dat ik echt reed op Baron :D
daarvoor begon ik maar gewoon met stappen en kleine stukjes tedraven. :o
Totaal maar na mijn zwangerschap 5 x op Baron gezeten ;)

Ps Marcel is bezig met Foto,s aan het uitzoeken :o
Laatst bijgewerkt door Machonito op 20-04-09 22:54, in het totaal 2 keer bewerkt

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 22:36

Heeft iemand een foto van Naat en Querido, weet even niet meer wie dat nou was :o

Nathaly heel mooi geschreven, kreeg er kippevel van!

Cyrina ik zat nog heel blij naar jou te zwaaien terwijl je in de bak reed, maar ik weet niet of je het zag hehe :D Jullie zagen er iig fantastisch uit, heel mooi gereden. Bobby is een kanjer :+:
Laatst bijgewerkt door DinkeyGirl op 20-04-09 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 22:37

Cyrina, jij ook super gefeliciteerd.
Ik heb je denk ik niet gezien, jammer..

Heidi.. jullie waren ook heel leuk samen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 22:39

Ze was op een kleine ruin ( onder het zadel lijkt hij wel gelijk erg groot) en ze had natuurtinten aan, bruin, beige, creme en ze is 3de geworden bij de paradepaarden

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 22:42

Maus en Jan & Lisenka, gefeliciteerd met de veulentjes!

Hmm volgens mij zijn er genoeg mensen die willen helpen met zowel het blad (anders ik wel!) of het evenement, en er zijn ook veel mensen die ook van het blad lid willen blijven tegen betaling. Valt er niet iets te regelen, het is gewoon altijd zo leuk en gezellig! En nu heb ik eindelijk de moed verzameld om volgend jaar dan mee te doen met Suevo, en dan stopt het ermee :D

Als je naar de foto's kijkt ook *geweldige foto's trouwens allemaal* dan zie je gewoon dat de plezier en de sfeer eraf straalt!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 22:43

Ik zou ook zeker wel willen helpen aan het blad, ik bedenk me net ineens dat ik dat misschien wel als stage kan doen (die ik in September moet lopen).. ik zal eens contact opnemen met ze!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 22:45

Ik heb op de Universiteit als keuzevakkenrichting journalistiek icm met multimedia gedaan en heb heel veel schrijfvaardigheid vakken gedaan, maar ook creatief schrijven bijvoorbeeld. Lijkt me echt heel erg leuk om te doen!