madelief88 schreef:Karina Oeh spannend, weer terug naar de Veluwe! Je had ze hier toch ook aan huis staan dacht ik? Klinkt echt alos Veludo heeul goed gaat, lekker joh!
Ze staan hier een paar honderd meter verderop, dat huren we. Op zich echt wel fijn hoor, lekker voor onszelf, ruimte, wei, paddocks, inloopstallen... maar het zal niet blijvend zijn omdat het in het ontwikkelingsplan van het recreatiegebied Geestmerambacht ligt. Misschien duurt het nog 3 jaar maar kan ook zomaar ineens ophouden... En de buurt is verder erg paard-onvriendelijk qua buitenrijden... dat kan eigenlijk gewoon echt helemaal niet.
Veludo vind het gewoon allemaal superleuk om te doen, het is echt een heeeeeerlijk paard
Mindfields schreef:Hey wat leuk voor je!!! Heb je al een nieuw huisje op het oog dan? Gaaf dat Veludo zo lekker gaat ook. Enne, doe je voorzichtig in het bos
De Veluwe, dat is een stuk dichterbij dan NH he!

Ja ik kruip gewoon langzaam wat dichterbij
Huis nogal op het oog ja, gaan er van de week voor tekenen
Eind van de maand gaan we proefdraaien in het bos want dan gaan we met z'n viertjes + paardjes logeren bij m'n ouders en lekker family-ponykamp houden (tja we moeten wel ff bezuinigen op de vakantie nu
)
Ben heel benieuwd wat Veludo daarvan gaat vinden, best spannend! Rest van de paarden is goed bosmak dus ik parkeer hem daar maar gewoon tussen, doe net alsof ik dapper ben en hoop dat het goedgaat en ik niet teveel stuur- en remsituaties tegenkom