Om weer even terug te komen op het fokken, de hengst Yme heeft mijn aandacht getrokken voor onze Bartele merrie. Zijn hier ook ervaringen met nakomelingen van hem en wat daarvan de sterke punten zijn?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
                                                         gett schreef:Zonnebloem, inderdaad denk om je eigen veiligheid. En sterkte![]()
Om weer even terug te komen op het fokken, de hengst Yme heeft mijn aandacht getrokken voor onze Bartele merrie. Zijn hier ook ervaringen met nakomelingen van hem en wat daarvan de sterke punten zijn?
 Nee gekheid, ik kreeg ook al te horen dat Tsjalle’s laatbloeiers zijn? Dus wie weet komt hij nog mooi bij. Voor nu is het belangrijk dat hij weer wat meer body en vet krijgt om aan te zetten. Zijn manen groeien goed inderdaad. Helemaal vanuit deze positie goed te zien. Betere foto’s krijg ik nooit wanneer hij binnen staat aangezien hij altijd vooraan staat, zijn hoofd naar beneden heeft en aan het eten is.   

Zonnebloem92 schreef:DaniHorse01 schreef:Eindelijk mijn droompaard gevonden
Mag ik jullie voorstellen aan mijn knappe Fries
[ [url=m/kvZcWe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Cyv835.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pFHW91.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/88RMeX.png]Afbeelding[/url] ]
Knapperd!
Bij Okkema vandaan?

Hopelijk trekt hij snel weer bij. Merk je ook dat hij achterblijft bij de andere veulens?
 Ben heel benieuwd wat daar straks uit komt rollen 
 Heel veel plezier met hem gewenst 

In het begin natuurlijk wel even spannend en wat afgeleid, maar na een tijdje begon hij zo lekker te ontspannen en te lopen. Heerlijk 
 Hij had vandaag alleen iets last van zijn linkeroog.. Het was iets dicht en wat tranig. FF in de gaten houden 
                                                         DaniHorse01 schreef:Yep

Maar dan wel particulier!                                                         DaniHorse01 schreef:Eindelijk mijn droompaard gevonden
Mag ik jullie voorstellen aan mijn knappe Fries
[ [url=m/kvZcWe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Cyv835.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pFHW91.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/88RMeX.png]Afbeelding[/url] ]