Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nu gaat het gelukkig wat beter
.
.
.
. Ze gaan sinds maandag 2 aan 2 naar buiten en dat gaat super
. Shaddy word weer vrolijk blij en vriendelijk
( het is nog lang niet wat het moet zijn maar het gaat beter). Ook het deken om en af doen gaat wat beter
.
. Heb haar vandaag even lekker gemasserd rond haar rug en heerlijk dat ze het vond
.
. De band begint idd beter te worden
. Ben ook erg blij dat ze nu 2 aan 2 naar buiten gaan want Shaddy werd bijna gevaarlijk. Ze viel ons bijna aan als we te dicht bij kwamen, om over deken om en af doen nog maar niet te spreken.
Sorry! Ik las Adelin en dacht dat zij het was. Maar het blijft een mooi paard! Adelin heeft natuurlijk nog geen zadel zo op haar rug liggen. Te snel gelezen! Was te diep onder de indruk van de foto!
Ik vrees dat het niet past op Des, want hij is behoorlijk breed!

ps:
Jullie Pablo, jullie nieuwe trots.. waar jullie zo enorm blij mee waren en in zo'n korte tijd al zulke vrienden.. Het is voor mij echt een donderslag bij een heldere hemel. Ik snap er niks van. Heb er verder ook geen woorden voor, maar wil jullie ontzettend veel sterkte wensen met dit verlies..
..

Jellie schreef:Bedankt voor de lieve reacties.
T was idd niet voorzien, ik zal t verhaal nog wel een x typen..
Hij moet zo'n pijn hebben gehad. T was een wonder dat hij ons op zich heeft laten rijden.. de kanjer! T was een gouden paardje.
We missen hem zo..
. Ik weet zeker dat je de juiste ( maar ozo moeilijke) beslissing hebt gemaakt
.
Fijn dat ie het naar zijn zin heeft 
. Door die 2 pestkoppen voelde ze zich heel erg bedreigd en dacht ze dat wij haar ook ging pesten enzo.
.
Het deken op en af doen ging echt super vandaag