[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 22:46

Sterkte.. :(:)

Snowy2004

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:05

Jell: Sterkte meid.

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:05

Heey
Sorry dat ik even niet ben geweest maar ik voelde me weer erg beroerd :( nu gaat het gelukkig wat beter :).

Jellie: Heel veel sterkte :(:).
Eline: Pff, ik zou zo niet weten wat het zou kunnen zijn...
Ik hoop echt dat je vind wat het is :(:).

Met shaddy gaat het goed :D. Ze gaan sinds maandag 2 aan 2 naar buiten en dat gaat super :D. Shaddy word weer vrolijk blij en vriendelijk :D ( het is nog lang niet wat het moet zijn maar het gaat beter). Ook het deken om en af doen gaat wat beter :D.

De rugpijn is ook weer weg :D. Heb haar vandaag even lekker gemasserd rond haar rug en heerlijk dat ze het vond :D.

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:43

Beterschap Angela.
Fijn dat het zo goed gaat met Shaddy. De band is nu lekker aan het opbouwen.

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 23:49

Dankje :). De band begint idd beter te worden :). Ben ook erg blij dat ze nu 2 aan 2 naar buiten gaan want Shaddy werd bijna gevaarlijk. Ze viel ons bijna aan als we te dicht bij kwamen, om over deken om en af doen nog maar niet te spreken.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 00:15

Jellie Dat méén je niet! Pablo???????

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 01:26

Benthe: :o Sorry! Ik las Adelin en dacht dat zij het was. Maar het blijft een mooi paard! Adelin heeft natuurlijk nog geen zadel zo op haar rug liggen. Te snel gelezen! Was te diep onder de indruk van de foto! ;)

Eline: Dat energie geven ken ik wel. Maar ik leef in een nogal christelijke omgeving, dus ik vertel daar nooit over. Mooi dat je het ook kent en gebruikt! Gewoon afwachten maar hè? Ik denk ook aan een winterdipje.
Het zadel is in eerste instantie alleen om te zien, maar onze voorkeur gaat er wel naar uit. Ik vind het een plaatje van een zadel namelijk... En zwart is maar zwart hè? Tzt zet ik wel een foto online. ;) Ik vrees dat het niet past op Des, want hij is behoorlijk breed!

Jellie: Je valt heel rauw op mijn dak. Heb je het nu over Pablo? Dat zou wel heel verdrietig zijn zeg. Wat is er gebeurd? Het ging toch goed met jullie duo? Ik heb even niet meegekregen dat er wat mis was bij jullie. Mag ook via PB hoor. STERKTE!!!!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 10:36

Jeetje Jellie wat naar... sterkte :(:)

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 10:39

jeetje Jellie wat verschrikkelijk, ik wist helemaal niet dat er is mis was met hem ;(

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 12:10

borderjay schreef:
Jellie Dat méén je niet! Pablo???????

Ik dacht hetzelfde. Zit met kippenvel. Wist niet dat hij iets mankeerde. Jeetje, wat plotseling....
Sterkte met dit enorme verlies.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 12:17

Jellie wat nu??? Dat meen je niet!!!!

Iedergeval veel sterkte!!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 12:18

Woensdag Arro weggebracht naar zijn nieuwe huisje..
Ik mis zijn hinnikje sóchtends in de stal toch wel...

Deze foto's kreeg ik donderdag opgestuurd, niet zo heel scherp, maar wel leuk om te zien.
Ze zijn een uur nadat hij daar aangekomen is gemaakt..Zoals jullie zien, geen verdrietig schepseltje :cool:

Hij staat overdag in de mannengroep (een jaarling D-pony hengst, een 22 jarige Arabische hengst en een shetland ruin op de wei met inloopstal.

S'nachts worden ze in tweeen gedeelt in de inloopstal de shet en de arabier staan dan samen, want die zijn hem sávonds beu. En Arro en de jaarling kunnen dan nog even door ravotten. De volgende ochtend vond ze deze 2 al samen lepeltje lepeltje liggend in het stro.

Links de jaarling hengst, in het midden Arro en rechts de Arabische hengst
Afbeelding

Het hele mannenclubje;
Afbeelding

Neuzen
Afbeelding

Met de Arabier die hij helemaal geweldig vind (surrogaat Bob);
Afbeelding

Met zijn jonge vriendje;
Afbeelding

Van klein naar groot
Afbeelding

Dit kennen we ;
Afbeelding

Kijken of er melk te halen valt :oops:
Afbeelding

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:49

OMG Jellie, veel sterkte! Hier zijn geen woorden voor.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 14:12

Bedankt voor de lieve reacties.
T was idd niet voorzien, ik zal t verhaal nog wel een x typen..
Hij moet zo'n pijn hebben gehad. T was een wonder dat hij ons op zich heeft laten rijden.. de kanjer! T was een gouden paardje.
We missen hem zo.. ;(

Cyrina, fijn plekje is Arro terecht gekomen +:)+

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 14:26

Wat vreselijk voor juliie.....zo snel al....heb er geen woorden voor.
Heel veel sterkte :(:)

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 14:32

Vreselijk Jellie.... Zo'n kanjer. Uit de berichtjes sprak ook het plezier dat jullie van hem hadden en de liefde voor hem. Ontzettend triest dat jullie zo kort van hem mochten genieten.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 16:23

Marielle.... ik schrik echt onwijs van je bericht zeg..... Jeetje... |( Jullie Pablo, jullie nieuwe trots.. waar jullie zo enorm blij mee waren en in zo'n korte tijd al zulke vrienden.. Het is voor mij echt een donderslag bij een heldere hemel. Ik snap er niks van. Heb er verder ook geen woorden voor, maar wil jullie ontzettend veel sterkte wensen met dit verlies.. ;( .. :(:)

Cyrina, jou berichtje doet wel even goed na het trieste bericht van arme pablo... Wat is Arrojado een onwijs mooi dier.. Ben echt grote fan van hem hoor!! Wat heeft hij het al naar zn zin. Mooi om te zien!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 16:43

Marielle: heel veel sterkte voor jou en jan! Wat vreselijk om zo snel al afscheid te moeten nemen!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 18:23

Heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes.. bij t lezen krijg ik iedere x weer tranen in mijn ogen...

Flan vind het ook wel gek.. de loopt erg te brom-hinneken als we komen. Ze heeft lekker op de wei gestaan en straks gaan we haar even borstelen.
In Paabjes voerbak ligt nog zijn brok, dat hij eigenlijk zou krijgen als hij terug kwam.. Zijn speelbal heb ik maar bij Flan in de box gedaan.
Afbeelding
Zadel en hoofdstel etc. hebben we nu boven op de paardenkamer... t is nu zo definitief..
Eergisteren zei ik nog tegen hem dat we alles voor hem zouden doen om zijn pijn weg te nemen.. maar dat het op deze manier alleen kon, daar was niemand op berekend.
Afbeelding

Daarom lekker iedere dag genieten van jullie mooie barokkies... en vergeet niet te zeggen hoe gek je op ze bent :+:

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 18:24

Jellie schreef:
Bedankt voor de lieve reacties.
T was idd niet voorzien, ik zal t verhaal nog wel een x typen..
Hij moet zo'n pijn hebben gehad. T was een wonder dat hij ons op zich heeft laten rijden.. de kanjer! T was een gouden paardje.
We missen hem zo.. ;(

Misschien is het zijn geluk geweest dat hij bij jullie kwam, wie weet hoe het hem vergaan was anders, nogmaals heel veel sterkte..

Cyrina, ooo ik blijf hem prachtig vinden en zo te zien heeft hij het prima naar zijn zin *D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 20:53

Ik meld mijn leuke en goede nieuws morgen even... Jellie nogmaals een hele dikke knuffel :(:)

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 21:02

even de laatste 2 pagina's gelezen....

goh marielle wat een nare verrassing. sterkte ermee!

eline: ik zal wel hard overkomen maar ik zou toch eens gaan denken aan een tijd van komen en gaan en dan met name "gaan". als ik alles zo lees, is atlas gewoon zo goed als op. ik zie echt niet in waarom zo'n dier nog verder aan te laten tobben.

angela: shaddy gevaarlijk? hoe lang heb je hem nu, een paar weken toch? kun je hem niet terugbrengen?

vandaag zadelpasles gehad, de opleider van anouk kwam onze veestapel even bekijken en voelen. goed, er moeten 2 andere zadels komen, ééntje voor prince en ééntje voor sam. die van des was goed, maar had eigenlijk ook niet anders verwacht
Laatst bijgewerkt door frankiej op 16-01-10 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 21:07

Jeetje Jellie, wat ontzettend erg en onverwachts!!
Ik kom hier niet zo vaak meer, maar wilde je toch even sterkte wensen..

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 22:21

oja en suus: ik lees dat je bhv-er bent geworden. kzal volgende keer toch eens goed flauwvallen met het oog op een goeie mond-op-mond-beademing :D

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 22:35

Heey
Jellie: Pffff jeetje, nogmaals heel veel sterkte :(:). Ik weet zeker dat je de juiste ( maar ozo moeilijke) beslissing hebt gemaakt :(:).
Cyrina: Wat een heerlijke plaatjes :D Fijn dat ie het naar zijn zin heeft :D

Frank : Shaddy was gevaarlijk omdat ze ontzettend gepest/gebeten enz... werd door 2 paarden, nu staat ze met 1 paard buiten waar ze het goed mee kan vinden en nu word ze weer de lieve shaddy die we gekocht hebben ;). Door die 2 pestkoppen voelde ze zich heel erg bedreigd en dacht ze dat wij haar ook ging pesten enzo.

Pfff wat een weer zeg...... Net naar shaddy geweest en op de heenweg hadden we nog regen/ijzel en een half uur later begon het heel erg te sneeuwen ( toen waren we nog op stal) en toen we weg gingen konden we nergens harder als 30 rijden :(.

Shaddy word met de dag weer liever :D Het deken op en af doen ging echt super vandaag :D