Gisterochtend in alle vroegte al naar Beekbergen gereden om Bello daar klaar te maken voor transport.
Nog even de laatste vlekken eraf gehaald, gevlochten en ook nog Gracioso gevlochten voor Jacq.
Daarna 5 paarden de vrachtwagen inladen en op pad.
We hadden ook boxen dus dat was super fijn! Die even gechecked bij aankomst en lekker de beestjes erin.
Bello moest echt even wennen dat hij zijn matties niet meer kon zien

Thuis kan hij gewoon uit de stal kijken.
De show van Chawwa even bekeken en nog met de garrocha.
Daarna lekker de paardjes gedaan.
Bij Bello en Gracioso de vlechten weer opnieuw en ook bij Quirido een vlecht in de manen gefrutseld (wat een manen heeft dier zeg).
Daarna opgezadeld en in jurk gehesen.
Gek genoeg was ik totaal niet zenuwachtig.. Ik vertrouwde gewoon op Bello.
De eerste 20 minuutjes was hij vreselijk druk... lekker powerkanon maar daarna ging hij ontiegelijk aan het lopen

Wat een pracht om op te mogen zitten .. zo'n gaaf gevoel als hij je eenmaal meeneemt op zijn rug .. voelde me echt koning te rijk

Nathaly, Jacq en Sascha mochten als eerste naar de parade en grote vreugde toen Jacq en Nathaly door waren!
Daarna mochten Bello en ik.. en wat was het een knap mannetje..
Even 1 rondje beetje kijken en daarna gewoon weer heerlijk vol voor mij aan de gang ... ik heb echt de hele tijd met kippenvel gereden, puur genieten.
Jammer dat ik pas de laatste 2 rondjes ontdekte dat ik ons in de spiegel kon zien. De galop ging niet zoals het hoorde maar dat geeft niet. Bello is spaans gereden ik ben in de galop nog teveel engels waardoor ik voor hem de handrem erop zet.
Daarna mochten Nathaly en Jacq de ring weer in...
Nathaly kwam naar buiten met een mooie 3e prijs en Jacq met de eerste prijs! Wat een blijdschap.
Ben zo trots op ze. Helemaal omdat ik weet hoe hard ze hiervoor werken.. Toen Nath uit de ring in tranen schoot stonden we allemaal gezellig mee te janken

Daarna de Feria... en wat een feest zeg.. die cherry

Bello vond het geweldig en wat een kanjer... niet zeuren, gewoon er langs en ook al schrik je, dan ga je de volgende keer gewoon weer stoer er langs...
Gracioso helemaal in zijn element, hij vond het geweldig

En die Quirido... hij heeft zeker weten de beste piaffe laten zien van de hele dag.. hij ging ervoor.. oortjes erop en piafferen maar op de maat van de tapdans. Nath zat er heel ontspannen op met haar cherry in de hand... zo mooi om te zien.. ja hoor daar gingen de waterlanders weer.. wat een emodoos ben ik ook

Daarna lekker de paardjes naar de stal, gezellig geborreld en op naar Beekbergen om ze weer heerlijk thuis te brengen.
Lag uiteindelijk om 12.30 op bed.
Ik kijk terug op een zeer geslaagde dag, meer dan dat.
Met prijzen, trots en lol. Vooral heel veel lol.
We hebben het zo gezellig gehad met zijn allen.
Gelukkig ben ik altijd welkom bij Jacq want dit wil ik nooit meer missen...
Vanmorgen in de auto dacht ik nog maar 1 ding..
Wow wow wow..
Wow stoere Bello
Wow wat een ervaring