Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het ziet er allemaal heel rustig en relaxt uit.
Heel veel sterkte de komende tijd!!!
Het was zijn eerste keer, violet was mee. Dat is de brave welsh pony die bij Lisa staat. Tibi deed het super goed, in het begin vond hij alles nog erg eng, maar het ging steeds beter en op het laatst durfde hij zelfs voorop. Voor herhaling vatbaar dus!

peetisgreat1 schreef:hai meiden
ik ben nu alleen onder deze naam aan het posten
ik zit ergens bij een vriendin ondergedoken
omdat mijn man en ik uitelkaar zijn
ik ben er 8ter gekomen dat hij een relatie heeft met ene meisje van 20 kon zijn dochter zijn
ik zal alle details besparen maar avndaar dat ik nu niet zo veel post
liefs peet
BrankaZ schreef:Jasmijn, volgens mij duurt het nog even voor je met hem aan het werk gaat. Hij heeft nooit in een opfok gestaan. Ik zou hem zeker dit jaar daar nog lekker paard laten zijn in de kudde en pas volgend jaar dichterbij halen als je wil gaan voorbereiden op dingen met hem doen.

. Maar als je hem dichterbij kan halen en vaker bij hem kan zijn, in een gemengde kudde en het is goedkoper, waarom niet?
....... echt geen woorden hiervoor..... En dat terwijl je een kind hebt, en voor een huis en alles aan het kijken was...... Wat een k.ut streek (zacht uitgedrukt!!!). Je zal je wel onwijs k.lote voelen nu
... Heel veel sterkte!!
(ook voor Celine!)
. Leuk hoor al die trainingen!!
. Ik zou hem dan niet téveel aanleren. Want je weet niet wat ie allemaal heeft mee gemaakt, dus dingen als longeren e.d. zou ik niet doen. Maar lekker poetsen & wandelen zou wel lekker zijn. Wordt ie goed verkeers mak. Kwa geld & afstand enzo sta je dan beter!
*wat een ontzetten vaag van die oude eigenaren van Raya
*
. Merrie mag er ook zijn! Hoe oud issie & hoe groot? Deze zijn ook voor de verkoop toch? Vind het alleen jammer van zn koppie (die bult op zn neus). Maar verder issie stoer! Die veulens zijn echt schattig! Je kan echt al goed met je camera overweg!
? Ben wel benieuwd! Hopen dat je huisje binnenkort ook verkocht wordt!
. Wanneer ga je nu weer weg? Kan je hem in de tussen tijd dan nog doen? 

cloris schreef:Karina ga je weer naar de Veluwe... jeetje dat zal voor jou wel heel fijn zijn
ik heb nog nooit een paard zo uit zenuwen de boel onder zien schijten. Komt omdat hij gewoon nog niks kent, daarom wil ik graag hem lekker kunnen poetsen en af en toe wat wandelen ( 1x in de week).
Was al ff wezen checken, kwamen er toch praktisch langs vanaf de ring. Morgenochtend weer heen
En kan hem maandag ook nog lekker doen! Dinsdag vlieg ik er alweer vandoor 
Heemaal op en top getoiletteerd! Haal alleen zelf liever nooit alle snorharen weg ivb de functies...
wedtstrijdt lijk me erg mooi ga ff
foto`s maken natuurlijk probeer ze gelijk vanavond er op tezetten kunnen jullie ook mee genieten
sterkte denk veel aan jullie kom maar gauw bij mij xxx ben er voor jullie