En wat een leuke naam Perla

Betekend parel.. voor zover je dat nog niet wist.
En overheerlijke koffie

Soeske.. ben heel benieuwd...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ben benieuwd naar alle foto's die zijn gemaakt. Heb er al wat gezien,

Heel veel mensen gemeet, mee gesproken, en sommige alleen even gezien en gedag gezegd. Vond het geweldig al die mensen helemaal mooi in een jurk en natuurlijk práchtige paarden!! Ook leuk om de 'bekende' uit het topic te zien rijden
.
. Onwijs veel fun gehad
. Saampjes naar Scheveningen geweest, stappen! Was echt tof. Mies had natuurlijk weer een Hagenees aan de haak geslagen
.
. De heenweg was Chico al een beetje een rat af en toe. Hij was met andere paarden mee (ik rijd normaal altijd met Guess samen) en Abel was af en toe ook bezig met een bok hier en daar.. dus dat was natuurlijk interessant. Chico gaf ook ineens een bok? Maar verder ging die wel lekker. Eenmaal op het strand een gekomen een beste wind in de kont... En veel vliegers..
. Daar was ik al niet zo blij mee, en Chico vond het ook niet alles (die maakte zich groot, en ging dribbelen). Abeltje (de haf waar mies op zat) vond het helemaal niet leuk
. En die begon ineens rond te tollen, en in zn achteruit over het strand, gaf Chico een trap, Chico sprong opzij, ik hing ernaast, en verloor mn evenwicht, hoppa op de grond
. Chico dacht hieeehaa, los over het strand galoperen..
. Níet leuk.. maar die kwam al heel snel terug rennen!! Godzijdank!!!
Toen even aan de hand ernaast, er daarna weer erop, maar Abel bleef onrustig. Toch maar het strand afgegaan en via de duinen terug.... Daar nog wel gedraafd en Chico was gewoon weer braaf
. Gekke paarden haha.
. Leuk om te zien en horen wat ze van hem vond!
Was zo makkelijk dichtbij Chico, en dichtbij huis, maar moet op een andere locatie gaan werken, voor een directeur...
. Bah, baal er wel van, heb net mn plekkie gevonden hier, moet ik weer weg (en die directeur is ingehuurd, dus tijdelijk
) en wat zal ik daarna weer krijgen??? Niet leuk dit..
. Ik heb haar vorige keer nog gevraagd of ze een identiteitscrisis had. Het kenteken viel nogal op...

Hopelijk ga je je daar wel snel thuis voelen!

Ze heeft vandaag een dagje rust en ze staat weer lekker met haar vriendinnetjes in de wei te genieten.