Je wilt niet weten wat voor dromen ik nog meer heb
haha
Bianca: Wauwie! Yippes ziet er goed uit! Ze wordt echt een paard nu!
Nou heb ik toch net wat beleefd
Ik was net bij Lisa de nieuwe paarden bewonderen. Gingen we de hengst buiten zetten, stroom op het draad en toen los gelaten en zoef daar ging meneer, helemaal door het lint (letterlijk en figuurlijk) En daar stond hij dan tussen de merries, lekker stoer te doen. Gelukkig is het wel goed gegaan en zijn er geen ongelukken gebeurd, maar we moesten hem daar wel weg krijgen. Dat lukte niet dus hebben we de merries maar naar de bak geloosd. Ze waren allebei helemaal in de stress
Het draad weer snel gemaakt en toen is de hengst er niet meer door heen gegaan. Het is trouwens een plaatje van een paard en verder echt een schat
Ik heb foto's gemaakt, dus ik zal er zo wel even eentje laten zien.Vanavond gaat de merrie (welke trouwens prachtig is!) met veulen naar buiten en zal ik hen ook nog even op de foto zetten.

maar ik ben er nog steeds

vondt het erg zielig maar beter voor hem hij kwam bij allemaal kleine merries in testaan hij moest gaan dekken 1 dag later smorgens ging mij dochter winnie en macho voeren staat macho vast gebonde aan een boom ???
. En wat is ze braaf, de lieverd!
Zou maar goed in de gaten houden op het land! 

. Hoe mensen dat kunnen doen he, eerst hun hond die ze neit aankonden wegdoen en dan op zoek naar een nieuwe pup..